Hotel Vecchia Fattoria

22 reviews over Hotel Vecchia Fattoria in het Nederlands

Een heerlijke herinnering

Annemiek van Doorn-van den Hoek
6-8-2011

Ik ben in 1978 samen met mijn zus Betty 10 dagen met een jongerenreis naar dit fantastische hotel geweest en heb deze reis in 1981 met mijn collega Wilma nog eens overgedaan. Die keer ben ik er 17 heerlijke dagen geweest. Tijdens deze reis heb ik mijn echtgenoot Evert ontmoet die daar in de omgeving op vakantie was en de discotheek onder het hotel bezocht. Inmiddels zijn we al 28 jaar getrouwd dus is dit hotel een enorm fijne herinnering voor ons! Tessa was toen al getrouwd met Tiziano en een fantastische gastvrouw! Helaas ben ik door mijn slechte gezondheid niet in staat om hier terug te komen maar anders zou ik het wel weten!

Gereisd Met vrienden in juli 1981

Leuk hotel op loop afstand van het meer!

Daphne
      24-5-2011

Hotel wordt gerund door een Nederlands/Italiaanse familie. Enorm aardige en behulpzame mensen. Kamers zijn prima, douche was wel aan vervanging toe.. Lekte aan de onderkant. De kamer was goed schoon, en heeft een klein balkonnetje wat uitkijkt op de bergen. Schitterend! Het hotel beschikt over een zwembad, helaas was deze nog niet open. Pas vanaf 1 juni! Hou dit dus in de gaten... Voor kinderen een erg leuke plek, kindvriendelijk.. Tevens op loopafstand van het Levicomeer en het dorp. (5 minuten) Er is een restaurant aanwezig bij het hotel. Hier kan je erg goed eten!! En zoals het meeste eten in Italie niet duur..

Gereisd Met vrienden in Fri May 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal te gek!

Yvonne Apswoude
      19-1-2011

We komen graag nog heel vaak terug! Heel leuke en lieve mensen, erg goed eten, schone kamers, prachtig uitzicht.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

aardige rustige omgeving

Leo
      16-11-2010

het was mijn eerste vakantiereis naar het buitenland met een jongerereis van de Snelle Vliet, die toen zetelde in Hardinxveld-Giessendam waar ook de garage was en in Schiedam. Er was toen ook een reisleidster die daar ter plaatse woonde en ik weet ook dat we op een zondag een excursie reis naar Venetie maakte met uit touringcar uit de omgeving van Levico. Ook weet ik nog dat er bij dat hotel een zwembad die toen waarschijnlijk in aanbouw was want die stond nog zonder water.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 1974 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mijn eerste vakantie zonder ouders in 1976

Wilma Prins-Halfwerk
      12-6-2010

hier ben ik in 1976 geweest met een jongerenreis van de Snelle Vliet. Het was in september of oktober. De laatste reis van het seizoen. Er was toen een Hollandse reisleidster die in Levico woonde en met een Italiaanse vriend. Wilma

Gereisd Met vrienden in oktober 1976

Leuk

Marieke
          21-9-2009

Wij zijn hier een nachtje geweest op doorreis naar Toscane. Ontzettend vriendelijke mensen die Nederlands spreken en verstaan. Ook handig met het reserveren per email en de communicatie. De kamer was mooi, niet bijzonder. Het gereserveerde kinderbedje stond klaar. Het ontbijt is prima (zelfs pindakaas). Er zijn in het hotel een aantal vaste gasten die elkaar ook goed kennen maar ik vond het niet storend, de sfeer is eerder familiair. Het stadje is leuk maar toeristisch en het meer is fijn om in te zwemmen. Leuk hotel voor een of meerdere nachtjes, niet voor een complete vakantie (voor mij).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tijd voor een genuanceerd oordeel

Mario
          29-8-2009

Voornl. gedreven door de wel zeer hoge waarderingen Zoover, zijn wij na een week Sud-Tirol (Noord-Italië) gereisd naar dit hotel. Is men de streek Sud-Tirol gewend, dan is er een omschakeling nodig als het Italiaanse deel en Levico wordt bereikt: wat rommelig, beperkt onderhouden, vervallen glorie etc. Typisch Italiaans, laten we het houden op een soort 'charme'. Dit geldt ong. ook voor dit hotel. Na een paar dagen blijkt dat in Zoover de oordelen zijn gedaan door vaste gasten als familie, vrienden e.d. Realistischer dus: met een laag budget en norm zal dit hotel u zeker bevallen. Men is er hartelijk, flexibel, naar gasten en kinderen. Familiaire sfeer. U krijgt een kijkje in de keuken van een Italiaanse familie en hun leven. Ontbijt en diner zijn prima, heel Itialiaans. Ook hier is men flexibel. Kamers, ligging, voorzieningen e.d.: niet meer van deze tijd (onnodig). Minder dan andere hotels in deze klasse. Aandacht en 'charme' is wat de kwaliteit hier bepaalt; dat is persoonlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

En weer fantastisch

Carolien
          17-7-2009

Het is niet te geloven elke keer denk ik weer het kan niet leuker of fijner zijn en elke keer sta ik weer versteld van de leifde voor hun bedrijf en hun gasten van deze mensen. Ik ben geen mens dat gauw naar een zelfde plek terug keert, maar hier kom ik elk jaar weer met liefde terug. het is jammer dat de pizzaria helaas niet meer door Tiziano wordt gedaan want wat waren ze lekker de pizza's mmmmmmmmmmmmmmm. Maar er is een goede vervanger voor gevonden. De huis kaart is gewoon nog steeds heerlijk.Tessa is en blijft een schatje die het een ieder naar de zin blijft maken je voelt je hier gewoon meteen thuis. Wat kan ik nog meer schrijven.... Ik hoop dat ik nog vele jaren mag en kan komen zodat ik kan blijven genieten van Italie zoals italie hoort te zijn . Gezellig, warm ,vriendlijk, prachtig. Ga zo door lieve mensen en tot gauw groetjes Carolien

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009
          2008

klasse mensen alles was top

martin bruin
          21-9-2008

Geweldige mensen super aardig voor kinderen.

Bediening heeft voor iedereen een goed woord,nooit kortaf

Gereisd Familie in september 2008

Geweldig

Danielle
          15-9-2008

Wij zijn maar een paar dagen gweest, maar hebben het heerlijk gehad. We doen het zeker nog eens over en dan misschien wat langer. Een heel gezellig familie hotel, iedereen is heel erg gastvrij. Wij hadden overnachting met ontbijt en s'avonds aten we lekker op het gezellige terras buiten en konden we zelf uitkiezen wat we eten wilden tegen redelijke prijzen. Een heel mooi gelegen zwembad, waar onze kinderen zich prima hebben vermaakt. een prima vertrekpunt voor vele uitstapjes. Zeker een aanrader

Gereisd Familie in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vecchia Fattoria in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vecchia Fattoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.