Hotel Parc Hotel Du Lac

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Hotel Du Lac voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Parc Hotel Du Lac

• 10Femke20-08-2019

Echte aanrader, fantastisch!

Fantastisch hotel, zeker meer dan 3 sterren waard! Heerlijk eten, grote schone kamers, vriendelijke medewerkers, lekker strandje aan het meer, fijn zwembad. Een aanrader!

• 2018
    10Chris Freriks15-01-2018

Beste hotel ooit

Hotel Parc Hotel du Lac ligt fantastisch aan het einde van een dorpsweg, dus geen doorgaand verkeer en het staat direct aan het Levico meer. Royale privéligweides met gras en zandstrand en je kunt je eigen ligstoelen reserveren. Het water in het meer is niet koud en glashelder, bovendien is er ook een verwarmd binnen- en buitenzwembad bij en uitstekende wellness voor wie dat wil. Het personeel is uiterst vriendelijk en de kamers zijn ruim en schoon, met fraaie badkamer, uitstekende bedden en royaal balkon. Het à la carte restaurant waarvan het dak bij aangenaam weer geopend wordt biedt fraai uitzicht op het meer en er worden kostelijke spijzen geserveerd tegen een alleszins redelijke prijs. Niet voor niets komen de Italianen hier zelf ook eten. Zeer veel vriendelijke obers die op ontspannen wijze adequaat en vlot hun werk doen en het je prima naar de zin maken. Het ontbijtbuffet is overvloedig en wordt ruimschoots op tijd bijgevuld, hoogtepunt hier is de kok die ter plekke een verse omelet, spiegelei of roerei voor je maakt. Kindvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, er zijn speelhoeken voor de allerkleinsten en wat grotere kinderen vermaken zich met tafelvoetbal, tafeltennis of basketbal. Bovendien zijn er waterfietsen en elektroboten en niet te vergeten de elektrische mountainbikes. De Italiaanse ijsbar verdient aparte vermelding, het ijs is verrukkellijk. De hotelgasten zijn voor het merendeel Italiaans, wat Duitsers en een enkele Nederlander en Engelsman. In de omgeving is genoeg te doen, het dorp Levico is gezellig en hoewel enigszins toeristisch vindt men hier niet het massatoerisme van het Gardameer. Last but not least, de prijs-kwaliteitverhouding is absoluut van ongekend niveau. Ik ga eigenlijk nooit naar eenzelfde locatie omdat ik steeds iets nieuws wil ontdekken maar hier komen mijn zoon en ik nog een keer terug!

• Oude reviews

9Vakantiepiet31-08-2016

Fantastisch hotel en schitterende ligging aan meer

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, ontbijtbuffet zeer uitgebreid, mooie schone kamers met groot balkon met uitzicht op het meer. Privé strand van het hotel direct aan het meer met ligbedden, bij hotel verhuur van boten en waterfietsen (de meeste gratis) en ook verhuur van fietsen. Ook sauna was prima. Zwembad wel een beetje klein, maar zwemmen kon je ook in het meer (wel waterschoenen mee i.v.m. de stenen). Al met al absoluut een aanrader !

Met oudere kinderen

• 9Alphons en Karin25-09-2015

fantastisch

Prachtig hotel voorzien van alle luxe. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. (met o.a. uitgaanstips) In tegenstelling tot eerdere beoordelingen, spreken de meeste personeelsleden Duits en/of Engels. (oorspronkelijke eigenaar zelfs een beetje Nederlands). Ruim, kwalitatief hoog, ontbijtbuffet met voor ieder wat wils. 4 gangen keuzediner (s'morgens te kiezen) met 3 keuzes (vlees/vis/vegetarisch): TOP! Kamers zijn zeer ruim en netjes. (Vele recentelijk gerenoveerd) Dagelijks schoonmaak en om de 3 dagen verschoning (of eerder/later desgewenst). Gratis gebruik mountainbikes. (E-bikes te huur). Verwarmd zwembad. is echter meer een kinderbad, dus "baantjes trekken" moet je in het meer doen. Mooie sauna, niet al te groot, maar zeer goed. SAT-TV op de kamer mist een NL-zender zoals BVN (alleen Italiaans en een paar Duitse). Gratis WIFI.

• 8Max30-07-2013

Mooi hotel met een mooi uitzicht over het meer

aardig Hotel met prima service en mooie kamers met grote balkons met mooi uitzicht of het meer. Ontbijtbuffet is prima en meer dan voldoende, maar tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Bediening is prima en vlot. men kan ook halfpension boeken maar avond eten begint om 1900 uur en is tot 2100 uur. de keuken is dan gesloten, met als gevolgd dat de gangen wel erg snel worden opgediend achter elkaar. rustig van het eten genieten is er niet bij, jammer. Er zijn genoeg heerlijke restaurants, waar men goedkoop maar erg goed kan dineren, in het levendige en mooie plaatsje Levico waar elke avond diverse concerten worden gegeven. Een prima hotel met wellness waar we geen gebruik hebben gemaakt bij een buitentemp van meer dan 30 graden.

• 8Petite28-08-2012

Mooi gelegen wellness hotel

Prachtig helder klein meertje. Mooie omgeving, levico klein maar leuk dorp. Voldoende terrasjes en restaurants. Wellness klein en eenvoudig maar prima om dagje door te brengen. Terras aan het water minder, beetje self service achtig. Is niet van hotel. Wij hadden ruime junior suite met prachtig balkon, enorme badkamer. Heerlijk ontbijt. Voor 15 euro 3 gangendiner, was prima.

• 9Uubkes20-07-2012

Fantastich hotel en geweldige ligging!

Geweldig hotel met een grandioze ligging! Mooie nette familie kamer met grote badkamer (alles nieuw van eind 2011) groot (dbbl) balkon met een uniek uitzicht. Uitgebreid lekker ontbijt-buffet alleen na 2 wkn mocht er wel wat variatie in zitten,iedere dag hetzelfde. Ideaal voor kleinere kinderen, direct aan meer (2 privestrandjes) en mooi zwembad met eigen bedjes en parasols (2wkn voor ons grsrvrd) speeltuin binnen en buiten op strand. Mountainbikes incl. en parkeergarage. Mooie omgeving vanalles te doen en zien. We gaan nooit 2 keer naar dezelfde plek, jammer want het was echt allemaal goed!! Voor kinderen boven de 12 jaar is er niks te beleven, mits ze van rust, fietsen en wandelen houden.

• 9Frank26-08-2011

Geweldig

We hebben hier 7 dagen doorgebracht en tot volle tevredenheid. Niets aan te merken op het hotel. We hadden een kamer geboekt van type dolomia meerzicht, deze is gelegen in het vernieuwde deel. Kamer was schitterend en van alle luxe voorzien, prachtig balkon met schitterend uitzicht op het meer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, bijna alles is mogelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 0Tommie23-08-2011

Uitstekend hotel op prima plek.

We hadden een kamer a lago geboekt met een fantastisch uitzicht .Het plaatsje Levico ligt op loopafstand en doet gezellig aan. Waarom enkele beoordelingen zo negatief uitvallen is onbegrijpelijk voor ons . Dit hotel zou zelfs voor de meest verwende vakantieganger een voldoende moeten zijn

• 9twan07-08-2011

luxe grote kamers direct aan het prachtige meer.

Hotel is verbouwd en let bij je keuze dus alleen op de beoordeling na de verbouwing.

Het hotel waar je uitermate vriendelijk wordt ontvangen bevat zeer ruime kamers met goed bed en prima badkamer. Het terras is op verdieping 1 bijna overdreven groot. jammer dat het weinig privacy geeft. voor de gratis wellness van het hotel zie de site. de wellness kun je natuurlijk niet vergelijken met een compleet sauna complex maar is toch leuk . Mits er plaats is. Wel jammer dat de sauna om 19.00 dicht gaat. Het complex bevat ook een groot terras en keurige ligweiden direct aan het water. Het restaurant serveert Italiaanse pastagerechten en pizza,s tegen normale prijzen. Een echte aanrader. Het plaatsje Levico therme heeft een leuk centrum. In de directe omgeving van het hotel kun je prima wandelen en tevens zijn er vele beschreven bergachtige fietstochten. Dus ook voor een sportieve vakantie zit je hier uitstekend.

2 tips over Hotel Parc Hotel Du Lac

• Max, 30-07-2013

vakantiehuis van keizerin Sissi in het prachtige park van Levico-Therme. Trento is een prachtige authentieke stad met een gezellige markt. Maak een autorit via de kaiserweg omhoog de bergen in naar de plaats Asaigo. daar is een mausoleum van meer dan 65000 omgekomen soldaten uit de 1e wereldoorlog. In deze omgeving werd de 1e wereldoorlog (la grande Guerre) beslecht. Er zijn enorm veel monumenten en het is allemaal te bezoeken.

• Uubkes, 20-07-2012

Er is een hoofdgebouw en bijgebouw. Het bijgebouw ligt boven de Taverne aan het strand en heeft hele kleine balkons. Zou niet mijn keuze zijn.

0 vragen over Hotel Parc Hotel Du Lac

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Hooibad, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen