Camping Lago di Levico (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°15°
Camping Lago di Levico (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Levico (Glamping) voor je op een rij gezet:

255 reviews over Camping Lago di Levico (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke camping

Gaby
26-6-2018

Schone nette camping. Wij hadden een grote plek met prive sanitair. Dat is zeker aan te raden. Boodschappen kun je goed doen bij de MD net buiten de camping. In het campingwinkeltje hebben ze elke dag lekkere broodjes. Zwembad is klein maar rustig en lekker water. Ze zijn bezig met het nieuwe zwembad. Het meer is heerlijk om in te zwemmen. In het restaurant op de camping kun je goed eten! Het animatieteam doet heel erg hun best met weinig middelen. Zijn super enthousiast. Kortom heerlijke camping.

Fijne camping in een mooie omgeving

Ester
5-5-2018

Fijne camping in een prachtige omgeving. Veel te doen voor jonge kinderen, voor onze jongste (5) was het geweldig, voor onze pubers was het even zoeken. Het eten in het restaurantje was goed, wel even reserveren anders sta je in een lange rij. Het zwembad viel ons tegen, te klein, maar dat maakte het meer helemaal goed. We komen zeker een keer terug.

super camping

sandra
2-1-2018

Hele leuke camping. Het meer is heerlijk, niet koud.

Restaurant is top, heerlijk gegeten.

Klimbos vlakbij de camping is een aanrader.

Animatie is ook leuk, de minidisco was iedere avond een succes bij onze kinderen.

Top vakantie

JoB
    20-12-2017

Mede door het prachtige weer, hebben we hier een heerlijke vakantie gehad in een stacaravan. Deze stonden wel wat dicht bij elkaar, maar niet hinderlijk. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het meer en in het zwembad. Boek geen plaats vlakbij het zwembad/cafe ivm met de harde/slechte (live-)muziek in de avonden. Niet iedere avond hoor! Levico is ook een mooi dorp waar genoeg te doen is in de avonden (live-muziek/markt/dorpsfeesten). Voor herhaling vatbaar!

Nooit meer!

Raymond
    23-9-2017

We hadden deze camping geboekt omdat we hier voor italiaanse begrippen een grote plaats van 100-110 m2 konden reserveren. We stonden op aironeplaats 622, bij de kinderanimatietent deze plaats is in werkelijkheid max.65m2 hierdoor stonden de bijzettenten van de kinderen half in de voortent. In de animatietent zijn overdag diverse leuke activiteiten voor de kinderen maar vanaf een ca 20.00hr gaan ze los. De volumeknop kent vanaf dan alleen stand 100% waardoor we voor onze caravan niet meer normaal met elkaar konden praten dit lawaai ging dagelijks door tot teminste 23.00hr. En als het dan even rustig was konden we regelmatig "genieten" van de live muziek bij bar jolie ca.50 mtr.verderop. Na meerdere keren hierover geklaagd te hebben bij de receptie en de nodige ontkenningen kwamen ze uiteindelijk toch de plaats meten en kregen we €5,-per dag terug en een fles wijn voor het geluidsoverlast. Dit maakte onze vakantie natuurijk niet goed. Camping ligt in een erg mooie omgeving.

fantastisch!!!!

JOHNNY
    1-9-2017

wij verbleven hier 2 week in augustus met onze kinderen van 17 jaar en hadden een stacaravan superior op het rustige gedeelte van de camping,nr 53.ideale plek met veel ruimte en genoeg schaduw.het meer is schoon en heeft een heerlijke temperatuur! de omgeving is werkelijk adembenemend. venetie met de trein is leuk,uitzicht op de panarotta is zeer de moeite waard.afstand gardameer is prima te doen. malcesine is een heel leuk stadje en de monte baldo heeft een geweldig uitzicht over het gardameer. georganiseerde fietstocht vanaf de camping op woensdag is geweldig voor het hele gezin!nog 1 tip je kunt het beste broodjes bij de supermarkt(MD) kopen,10 min.lopen,veel goedkoper en lekkerder!!

Fijne camping

Familie janssen
    29-8-2017

Wij hadden bewust gekozen voor het rustigere deel van de camping, de ibiscusplaatsen. Hier hebben we geen moment spijt van gehad. Op andere delen van de camping was er veel meer rumoer, en veel hinder van rondlopende/ rondhangende groepjes. De plekken zijn niet riant, 70-80 m2, maar dat wisten we van tevoren. Alles paste erop, en nog voldoende schaduw ook. Op dit deel kun je in de avond rustig zitten, en is er amper hinder van bar jolly en de animatie.

Sanitair was hier en daar oud, maar schoon en nooit koud water.

Restaurant ruime keuze met zeer riante porties ( 1 voorgerecht ruim voldoende voor 2 personen)

Onderhoudspersoneel deed zijn best alle ongemakken en schade na noodweer zo snel mogelijk te herstellen. Wel werd er door personeel in golfkarretje vaak te hard gereden, paar maal een bijna-ongeluk met kinderen gezien.

Zwembad vonden wij overbodig, wie wil daar nu in met zo'n prachtig meer! Bij het strand was het druk, maar wat wil je midden in het hoogseizoen. In het meer was er ruimte genoeg.

Mooie camping

Nico
    28-8-2017

Wij hadden een safari lodge tent. Mooie plek, dicht bij het meer. Geen geluids overlast

Mooi ingericht, incl. Airco. Wel wat weinig bergruimte.

Bij de receptie erg behulpzaam. Willen het je graag naar de zin maken.

Voor de jeugd heerlijk vertoeven in het zwembad, maar voornamelijk in het meer.

Broodjes vers verkrijgbaar, echter wel erg duur. MD supermarkt op loopafstand.

Naar Levico stadje goed te lopen.

Mooie camping. Stacaravans ruim opgesteld.

Genoten!

Fam. Wilbers
    28-8-2017

Wij hebben met 2 gezinnen met jeugd in de leeftijd van 13 tot 18 een mooie tijd gehad op deze camping. Mede doordat wij het geluk hadden van een mooie stacaravan, nieuw in 2017, op een prima locatie, bijna direct aan het meer. (Je betaalt overigens wel de hoofdprijs voor deze stacaravan. )Hierdoor geen last van geluidsoverlast van restaurant, bar en animatie. Ga je met tent of caravan zou ik gaan voor de plekken in het midden van de camping, veel meer ruimte. De plekken direct bij het meer zijn erg klein, net zoals in de buurt van de bar. Van het, overigens veel te kleine zwembadje, hebben wij geen gebruik gemaakt. Het meer is perfect, glashelder en aangenaam van temperatuur. Maar voor de omvang van de camping mag het grasveld/strandje wel groter zijn. De regio is prachtig om de bergen in te trekken, mooie steden te bezoeken, mountainbiken etc. Voor de hardlopers is een rondje om het meer heerlijk om te doen. Ook een grote supermarkt net buiten de poort is een pluspunt. De nederlandstalige dame van de receptie doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijk ook dat je op bijna ieder gewenst moment uit de stacaravan kan vertrekken, even uitchecktijd regelen, eventueel auto buiten de poort, sleutel in postbus en je kunt gaan.

Overigens vonden we het wel jammer dat er voor de oudere jeugd, naar wij weten, niet zo veel te beleven valt. Van een uitgaansleven is, voorzover wij hebben meegekregen, weinig sprake. Maar misschien ligt dat ook aan het feit dat wij in de tweede helft van augustus hier verbleven. We hebben overigens wel geluk gehad ook met het weer, geen noodweer gezien, 14 dagen perfect zomerweer. Conclusie: leuke gezinscamping, prima locatie om actieve dingen te ondernemen in een werkelijk prachtige omgeving.

Prima plekje!

Fam. Meni
    27-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij stonden op plek tussen zwembad, het meer en sanitair. De plek op deze camping kan redelijk bepalend zijn voor je eigen tevredenheid qua geluid, etc.

Levico en rondom gelukkig nog niet toeristisch en prachtige omgeving te zien. Veel Nederlanders op de camping. Snel aanspraak en vriendjes/vriendinnetjes zo gemaakt.

Acropark is leuk om te doen, maar ook rondrijden in de bergen leveren mooie plaatjes op.

Wij hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico (Glamping) in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lago di Levico (Glamping) scoort een 8.01 uit 10 op basis van 307 reviews.