Camping Lago di Levico (Glamping)

Camping Lago di Levico (Glamping)sterstersterster

7.8Goed

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Levico Terme

7.8Goed

• 8.1Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Levico (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Village Lago di Levico ligt direct aan het Levico meer. Het meer loopt geleidelijk af en ook het zwembad is geschikt voor de kleintjes. Er is gezellige avondanimatie, maar het is wel om elf uur stil. Sportievelingen en actievelingen kunnen hier hun hart ophalen. De bergen vormen het decor voor mountainbike- en wandelroutes.

344 reviews over Camping Lago di Levico (Glamping)

• 8Janine28-01-2020

Een hele fijne camping met een geweldig meer!!

Nette, leuke camping. Onze kids 9-16 jaar maakten voor 't eerst geen gebruik v/e zwembad. Deze viel qua grootte erg tegen maar het meer maakt dat 100% goed! Het water heeft een heerlijke temp, gezellige ligweide, wel vol i/h hoogseizoen. (Helaas wel gasten die hele dagen een deel bezet hielden met eigen stoelen, jammer) Kiezelsteentjes bij 't water maar te doen zonder waterschoenen. De springtoren is v/e lokaal strand (betaald) waar het (bijna) altijd gedoogd werd om er als campinggast af te springen mits je hun strand maar niet opging, super! Animatie voor de jongsten i/h Ned. Het nieuwe waterpark is leuk. De mooie grote speeltuin zit alleen wel vol in de zon. Wij stonden tevreden op het rustige deel van de camping, hadden dit aangevraagd. Daar helaas zelden warm afwaswater en soms ook geen warme douche. Wegens de prijs, zou dat niet mogen. Toch zouden wij zo weer gaan. Irritant de elec. boren om pootjes in te draaien tussen 4-8 u :(

• 2019
    7Ingrid02-09-2019

Niet meer in september.

Wij zijn al vaker geweest en het is een pracht camping. Wij huren altijd met privé sanitair prima in orde. Maar wat ons erg tegenvalt wij zijn nu in september en het zwembad is al vanaf 1 september gesloten. Dit staat niet vermeld op de anwb site. We kwamen hier dus achter toen we al ingecheckt hadden. Meerdere mensen wisten hier niets vanaf. Ik ben naar de receptie gegaan maar beleid van het management. Het is nog steeds heerlijk weer en om dan niet ff lekker een duik in 't zwembad te kunnen nemen vind ik wel jammer.

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 06-09-2019

Goede Dag Ingrid,

bedankt dat je een lieve en aanhankelijke gast van ons bent en bedankt voor de leuke recensie.

Dit jaar zijn de temperaturen sinds de laatste dagen van augustus aanzienlijk gedaald. Daarom heeft het management besloten om de grotere zwembaden van tevoren te sluiten, ook omdat het water zeer snel is afgekoeld. We begrijpen uw ongemak en we hopen dat u in de komende jaren de sluitingsdata kunt wijzigen met betrekking tot de temperaturen die daar zullen zijn. We wachten op u bij de volgende gelegenheid om u een rustige en ontspannen vakantie door te brengen samen met uw gezin. We maken van de gelegenheid gebruik om u van harte te begroeten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam nooyen28-08-2019

Fantasties

Het is een perfecte camping netjes schoon veel te doen voor de kinderen mooie plaatsen vriendelijk personeel mooi zwemmen in het meer of zomaar aan t water liggen in de laguna of in een van de zwembaden in de avond uurtje veel te doen voor de kinderen of net als voor ons gezellig wat drinken bij de zwembad bar en mooie omgeving zuiver sanitair ik kan niets bedenken wat negatief is

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 29-08-2019

Beste Familie Noojen, bedankt voor de mooie woorden die je aan ons hebt opgedragen. Het is een genoegen om te weten dat je hier een geweldige vakantie hebt gehad! We streven er voortdurend naar om diensten aan te bieden die aan uw verwachtingen voldoen, zonder de warmte van de menselijke relatie uit het oog te verliezen. We kijken uit naar de volgende gelegenheid om u nieuws, plezier en ontspanning te geven.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Laura19-08-2019

Echt een aanrader!

Wij waren er eind juli met 3 kinderen in de leeftijd van 7 ,5 en 3 op n plek Giglio, vlakbij het meer. Wat n geweldig plekje; de camping is in alle opzichten goed verzorgd. fijne ontvangst met een info-mapje, netjes onderhouden, aparte faciliteiten voor honden, een prima restaurant. Sanitair in ons gedeelte super, andere gebouwen wel meer verouderd. Het meer is geweldig, strand niet heel groot en in de middag druk bezet. Waterschoenen zeker aan te raden vanwege de steentjes. De Lagune is geweldig, ondiep waardoor de kinderen heerlijk hun gang konden gaan. Animatie was goed verzorgd en gevarieerd. Omgeving; Schaf zeker een Trentino kaart aan via receptie; daarmee veel bezienswaardigheden gratis te bezoeken en gratis openbaar vervoer. Tips; kasteel Beseno, leuk met kinderen, de Pannarotta opklimmen, en bij slecht weer: Muse, museum in Trento is leuk, maar wel van tevoren reserveren...Wij waren erg enthousiast en komen volgend jaar terug!

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 21-08-2019

Goede morgen Laura, bedankt voor uw vakantie hier en bedankt voor de geweldige feedback die u ons heeft nagelaten. U hebt onze camping met zoveel details beschreven om de lezer aan te moedigen ons te bezoeken. We zijn ook erg gelukkig om te leven in een land dat rijk is aan natuurlijke wonderen en tradities. Dank je wel. We kijken ernaar uit u en uw gezin volgende zomer te zien om u meer plezier en ontspanning te bieden. Goede voortzetting van de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Croes18-08-2019

Nooit weer!

Op dit moment zijn wij op vakantie op deze camping, kampeerplek 189. De camping valt ons erg tegen. We hebben een campingplaats achter de pizzeria en minimarket. s ‘ Morgens om 4 uur komen de schoonmaakploegen over de aan en afvoerweg aangereden dat de nodige lawaai geeft. Vanaf 6.30 uur komt de rest van het personeel met volle snelheid aanrijden. Ook vrachtverkeer voor het leveren aan het restaurant en minimarkt rijden er regelmatig met hoge snelheid en lawaai door het achteruit rijden. Ook het toiletgebouw is retro en dus zeer gedateerd met bruine tegels en nog een Frans toilet. Sommige deuren sluiten niet goed of zijn de deurklinken stuk. Op De campingplaats zelf is het gras verdwenen, staat er voornamelijk onkruid, 2 dode bomen en heel veel gaten. Wat is positief: - sanitair is schoon - meer en zwembaden prima - omgeving en dorp in de buurt mooi - restaurant goed

• 8Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 19-08-2019

Bedankt voor je feedback. We hebben het genoegen u hier weer op de camping te hebben en daarom hebben we u een van onze medewerkers gestuurd om de juiste oplossingen te vinden.

• 8Diane16-08-2019

Top, maar wel toe aan een sanitaire update

Wat een ontzettend leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen. De splinternieuwe lagune is in één woord fantastisch! Wij zijn in het hoogseizoen geweest met onze zoons van 1, 5 en 7 en het hoogtepunt was het zwembad. Qua drukte was het daar goed te doen, de gasten verdelen zich keurig over het meer en het zwembad. De kampeerplekken zijn ruim, maar wel erg veel scherpe stenen ed (lastig met een kindje dat kruipt). Het sanitair was erg verouderd, vaak niet schoon en onze oudste heeft zelfs opgesloten gezeten in de douche (gelukkig naast papa, wat uiteindelijk een sterk verhaal bij thuiskomst is geworden...). Ook het sanitair voor baby's was niet ideaal, dit bestond uit twee badjes, waarvan de stop van eentje stuk was. Er kon dus maar één badje per keer gebruikt worden. De kinderen hebben niets van deze ongemakken gemerkt, maar voor een viersterrencamping is dit onder de maat. Wel een topvakantie gehad samen!!

• 5Staat v/h sanitair

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 19-08-2019

Goede Morgen Diane, bedankt voor de leuke recensie, we zijn ons ervan bewust dat terwijl we hard werken, alles nooit perfect is en daarom helpen jouw suggesties ons om die gebieden te identificeren waarop we meestal moeten ingrijpen. Voor ons is het essentieel om gemeenschappelijke ruimtes schoon te maken en daarom zullen we verdere controles uitvoeren dankzij uw feedback. De wens om een ​​rustige en ontspannen vakantie voor al onze gasten te maken, blijft stevig. dank we maken van de gelegenheid gebruik om warme groeten te sturen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Carolien13-08-2019

Heel mooi maar voor ons........😞

Prachtige camping,goede locatie,mooi zwembad en lekker meer om te zwemmen Vriendelijk personeel, Schoon en netjes Wat alleen ontzettend jammer was.... We hadden speciaal een aangepaste caravan gehuurd voor minder valide Prima een goed toegankelijke overdekte ruime veranda,schuifdeuren maar verder heel erg jammer de badkamer was niet toegankelijk voor een elektrische rolstoel Geen verhoogde wc, waardoor wij het sanitair op de camping moesten gebruiken Ook het bed was standaard en niet verhoogd en slaspkamer zo smal dat je er bijna niet in kon Dus tekens passen en meten Keukentje was wel ruim van opzet We hebben ons gered maar toch weer terleurstellend. Maar ik zou de camping zeker aanraden voor gezonde gezinnen Want het is prima vertoefen daar

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 14-08-2019

goed gevonden Carolien, sorry voor het ongemak, in uw review staat niet geschreven als u zich wendt tot onze medewerkers op kantoor, die u alle nodige ondersteuning hadden kunnen bieden. Helaas zijn de afgelopen jaren de hulpmiddelen voor zeer bekwame mensen geëvolueerd, vooral de elektrische rolstoelen die hoger zijn dan de klassieke. Hartelijk dank voor uw feedback, hiermee kunnen we ingrijpen op het betreffende gebied. We maken van de gelegenheid gebruik om u een goede zomer te wensen.

• 8G.F.P.13-08-2019

Ik denk dat wij wel terug komen :)

Voor ons doe(te)grote camping. Onze mobile home stond wat aan de achterkant van de camping, dat was een fijne plaats, schaduw en volwassen bomen. Mobile home was prima, niet heel ruim, met airco, potten en pannen heel basic. En schoon ! Prettige veranda erbij. Met regen konden we niet buiten zitten omdat veranda niet overdekt is, dat was wat jammer. Het meer vonden wij fantastisch ! Zwemmen,spelen,luchtbedden, bootjes , geen motorvoertuigen dus heel relaxed ! Ligweide is mooi, wat klein, soms kwam er een groep jongeren en die nemen de ruimte in beslag, ook als je er al ligt. Zwembaden net aan, leuk om even in te zijn, onze dochter (11) vond het wel leuk voor af en toe. Restaurant prima, niet heel fantastisch. Winkeltje prima voor de vergeten boodschap. Er staat in de ochtend een fruitkraampje, heerlijk fruit ! De omgeving is prachtig, overigens meer Oostenrijks dan It. Met de trein naar Venetië is leuk en handig. Vriendelijk personeel.

• 7Staat v/h sanitair

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 14-08-2019

bedankt voor je vakantie hier en bedankt voor de geweldige feedback die je ons hebt gegeven. We kijken ernaar uit je te zien bij de volgende gelegenheid. Goede zomer.

• 9Nicole12-08-2019

Heerlijke camping!

Een heerlijke vakantie gehad eind juli begin augustus op deze camping met ons gezin met 2 jongens van 10 en 12 jr. Als ik een minpunt moet noemen dan is het enige dat ik kan bedenken de slechte wifi ( wat toch wel prettig zou zijn als je je wilt voorbereiden op uitjes in de omgeving). Verder alleen maar lof over deze camping: fijne douches/sanitair, een supermarkt erg vlakbij, het stadje op loopafstand, super fijn meer met de lagune voor de afwisseling, veel Nederlandse kinderen en genoeg te zien in de omgeving! Kortom een aanrader en dikke kans dat we hier volgend jaar weer belanden.

• 8Eetgelegenheden

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 13-08-2019

Goede morgen Nicole, het is een plezier om je mooie woorden te lezen. Blij dat je een rustige vakantie hebt doorgebracht. Onze inzet is erop gericht om van uw vakantie een moment van ontspanning en comfort te maken. We kijken ernaar uit u volgende zomer te verwelkomen om u meer nieuws te geven. Goede zomer.

• 9Karen12-08-2019

Prachtig, heerlijk en fijn!

Prachtige ligging aan het Levico meer! Wij hadden een Ninfea plek, wel wat duurder maar zeker waard. Mooi zicht op ‘t meer. Plekken verschillen wel erg van grootte. Onze plek was aan de kleinere kant, vergeleken met anderen, maar voldoende ruimte. Auto mag bij de caravan, maar wij zetten hem paar meter verderop. Meerdere toilet gebouwen in de buurt, sommige wat verouderd, maar allemaal schoon! 2 weken hier geen vuil toilet tegen gekomen! Wat ook erg prettig is, is de toiletbrilreiniger.. Af en toe was het afwaswater of de douche tikkeltje fris, maar ach.... daar stoor ik me niet zo aan. Restaurant op de camping is erg goed en ook heerlijk gegeten, meerdere keren! Bar Jolly verkoopt lekkere cocktails en heerlijk Italiaans schepijs. Zwembad lagune heerlijk! Lekker om af te koelen en voor de kids te spelen. Het weer was goed, ondanks vele plekken noodweer in Italië. Kortom; een heerlijke vakantie gehad aan het Levicomeer!

• 7Staat v/h sanitair

Patrizia, Lago Levico Camping Village, 13-08-2019

Dank Karin, bedankt voor je vakantie hier bij ons, bedankt voor je review en voor de mooie woorden die je hebt besteed. Blij dat je een serene, ontspannen vakantie met het juiste entertainment hebt doorgebracht. We wachten op je bij de volgende gelegenheid. Wij wensen u een goed vervolg in de zomer.

ANWB camping

36 tips over Camping Lago di Levico (Glamping)

• MBLI, 22-09-2013

De piramides van Segonzano, met de trein naar Venetië, Trento, Bassano del Grappa, Asiago.

• N, 30-06-2012

Eten op de zuurkoolberg....Borgo omhoog... ETen op Vetriolo (hoogte 1000m) RItje naar de Marmolada (kost je een dag) Rondje fietsen.

• Wendy, 23-09-2013

Tip: fiets of wandel eens langs de rechter oever van het meer! Met de Trentino touristcard krijg je veel korting of gratis entree en openbaar vervoer.

93 vragen over Camping Lago di Levico (Glamping)

• L R D, 08-02-2020

Scooter huren

Kun je in dd buurt van de camping een scooter huren?

• C Lunshof, 23-10-2019

Prijzen

Weet iemand wat je in hoogseizoen betaald per nacht? Voor een ruime kampeerplaats of een huisje voor 4 p met airco?

• Marieke Navis, 21-07-2019

Overnachting onderweg

Heeft iemand tips voor een camping op de weg naar levico? Willen graag één overnachting. Tussen ulm en Innsbruck, hebben twee kinderen van 7 en 4.

Camping Lago di Levico (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster