Camping Lago di Levico (Glamping)

ItaliëTrentino en Zuid TirolLevico Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Lago di Levico (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 361 reviews
+268/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 361 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Lago di Levico ligt direct aan het Levico meer. Het meer loopt geleidelijk af en ook het zwembad is geschikt voor de kleintjes. Er is gezellige avondanimatie, maar het is wel om elf uur stil. Sportievelingen en actievelingen kunnen hier hun hart ophalen. De bergen vormen het decor voor mountainbike- en wandelroutes.

Tonen op kaart

365 Reviews over Lago di Levico (Glamping)

• 8Fam Vermeulen19-09-2021

Mooie camping aan meer in mooie omgeving

De camping is ruim, netjes, overzichtelijk vriendelijk personeel, mooi/fijn zwembad(jonge kinderen) met genoeg ligplekken. De minidisco start laat (20:30) team is super! Veel toffe activiteiten! Restaurant en pizzeria top! Lekker eten en hardwerkend personeel.

1 minpunt waar we echt over geklaagd hebben is de speeltuin en glasbak tegenover plek 481-431 eerste rij. Glasbak werd al vroeg als dunk plaats gebruikt door vertrekkende gasten. Speeltuin werd ‘s avonds de hangplek van de jeugd. Schreeuwende (jonge) kinderen, harde muziek, ruw omgaan met toestellen, geen toezicht van ouders. Geen respect beveiliging,wij werden gewoon uitgelachen. Triest en verpest echt je rust. De plekken zijn met eigen sanitair (aanrader) duurste maar hebben grootste overlast. Camping heeft het netjes opgepakt maar zou deze rij niet aanraden als plek. Het weer: wij waren blij met nog 2 weken zuiden maar de omgeving is veel te doen als het droog is.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Robert06-09-2021

Super!

Prachtige camping! Mooie lagoon zwembad voor de kids, en ook het meer is heerlijk. Wij verbleven in een suite lago mobile home. Erg mooie en nette stacaravan en van alle gemakken voorzien. Er staan ook nog verouderde stacaravans, die wel toe zijn aan een opknap beurt! Wij komen hier zeker terug!!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Jeane31-08-2021

Camping druk, omgeving maakt veel goed.

Drukke camping, veel jonge gezinnen, veel Nederlanders. Restaurantje goed maar erg druk. Onze oudere jongens (17) vonden het geen bijzondere camping. Wel leuk volleybal toernooitje. Oude stacaravan (straatje bij zwembad). Neem koffiezetapparaat mee. Cocktailbar verkocht op de avond dat wij er waren geen cocktails, ijs was op. Wel korting gekregen. Vriendelijk personeel, zeker de bewakers s nachts. Omgeving maakt veel goed! Rij eens (auto of racefiets) naar de Kaiserjagerstrasse. Prachtig! Eten bij Caldonazzo meer. Foodtruck festival in San Cristoforo. Markt bezoeken zeker doen. Meer rondlopen en lekker een duik nemen onderweg. Trento bezoeken. Even reserveren als je uit eten gaat, is erg druk!

• 6Eetgelegenheden
  • 10Marieke de Vos30-08-2021

Fantastisch, we komen graag een keer terug

Fantastische camping. Voor de 2e x hier nu en het was nog beter. We hadden een riccio plek, wat krap met de caravan en tent en auto maar we waren te laat met boeken. Sanitair was echt superschoon. Zwembad lagune heel leuk, zeker voor kleinere kinderen. De wat grotere zwembaden zijn klein. Het meer was super: schoon, warm, goed toegankelijk. Animatie tent is wel veel herrie, dus zorg dat je daar niet in de buurt staat. Omgeving is mooi!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Ron29-08-2021

Wifi werkt niet, slechte prijs/kwaliteit

Kleine kampeerplaatsen (echt hutje/mutje, 70 m2 is ook echt precies 70 m2 inclusief een eventuele boom/paal) die ook nog eens heel duur zijn. Wifi werkt zo goed als nooit, ook 's nachts niet en ook niet dicht bij receptie of zo. Ongelooflijk voor een 4-sterrencamping. Sanitair niet altijd schoon. Behoorlijk wat plekken weinig schaduw. Als je kritiek hebt dan word je door de manager te verstaan gegeven dat je ook gewoon kunt gaan. Het is druk/onrustig. Voetbalveld is een knollenveld, een aanfluiting voor een 4-sterrencamping. Het zogenaamde zwemparadijs stelt niks voor. Alleen tot 7 jaar leuk misschien. Maak een fatsoenlijke hoge glijbaan zou ik zeggen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Van santvoort28-08-2021

Geweldige vakantie

Aan een heerlijk meer met veel veel sportieve mogelijkheden in de buurt. De suite lago was superluxe en heel ruim binnen en buiten. Een geweldig iets van de camping vinden wij de animatie waar de kinderen niet veel aan hebben deelgenomen maar heel super was dat ze langskwamen bij de caravan en bij het zwembad en meer om te vragen of de kinderen mee wilden doen. Veel fiets/wandel/raften etc in de buurt. De MD naast de Camping (goedkoop en genoeg te koop) Een heerlijk meer met eke ochtend yoga 🧘‍♂️

• 7Staat v/h sanitair
  • 8RG24-08-2021

Een leuke camping met geweldige animatie!!

Een leuke vrij grote camping met genoeg te doen voor tieners. De Teenclub (12+) lieten de tieners zelf kiezen wat ze wilden doen en het animatie team was geweldig. Een van de leukste campings tot nu toe!! Er waren veel jongeren dus ze vinden snel aansluiting. De omgeving is fantastisch. Een dagje Venetië is zeker een aanrader. Enige nadeel voor ons was de douche in de mobile home. Deze was of veel te heet of ijskoud.

• 7Renate24-08-2021

Prima camping, aan de drukke kant.

We hadden een plek vlakbij het meer. Deze was redelijk beschaduwd, wel wat krap. We hadden een grotere tent en 2 kleine tentjes en de plek was echt vol. Overdag was het strandje bij het meer te vol, jammer, want het is wel een heerlijke plek. Subben of met bootjes, banden, ballen of luchtbedden, alles kon mee in het meer. Rondom het meer is een pad om te wandelen of rennen. Voor rennen is het wel voor gevorderden, met veel bospadjes en hellinkjes. Onze pubers van 15 en 16 hebben zich uitstekend vermaakt met een grote groep jeugd, op de camping en in de avond net buiten de camping in het park. Hier gingen ze ‘chillen’ en kaarten. Het sanitair was prima in orde en schoon. In de omgeving is volop te doen. Het restaurant op de camping had goed eten, echter de bediening kon de drukte niet goed aan. Het weer was heel wisselend, van lekker warm tot windhoos en hagel met onweer. We zijn vanwege het slechte weer 2 dagen eerder vertrokken.

• 7Familie Kater24-08-2021

Prima camping

Mooie camping, receptiemedewerkers erg behulpzaam. Weten veel over de omgeving. Rondje fietsen om het meer Caldonazzo is erg leuk. Lagoon is erg leuk voor de kinderen. Vond zelf de regeltjes bij het zwembad wel erg flauw. Met 30 graden niet op je stoeltje bij zwembad wat mogen eten begrijp ik niet. Restaurantje naast zwembad heeft weinig assortiment. En opblaasboot voor m'n dochter van 1 mocht ook niet in het water. Ben zulke regels niet gewend van andere campings. Animatie is leuk! Enthousiast team. Sanitair schoonmaak kan op de camping echt beter. Vond het Sanitair echt niet schoon. Heb gezien hoe er bij de kinderdouche werd schoongemaakt. Dat kan echt beter!! Treintje vanaf de camping naar dorpje is erg leuk geregeld!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Kim24-08-2021

Leuke camping, vreselijke mobile home

Leuke camping, vooral door het mooie meer , de activiteiten op t water en het fijne zwembad. Ook een prima restaurant en bar. Animatie voor 10/11 jarigen is er niet echt, ze horen net nergens bij, maar er is genoeg te doen, dus dat was voor ons geen punt. De jongens in het winkeltje, waren de vriendelijkste jongens ooit, super leuk! Wij hadden een mobile home Levico, te kapot en te oud om verhuurd te mogen worden. Door de vlonder heen gegaan, hout was volkomen rot (nog link ook), douche kapot, wasbak verstopt, spinnenwebben, kapot en heel smerig luxaflex. Het bed was klein, dat is niet erg, het matras was heel dun en erg oud. Als je boekt, ga dan voor de duurdere huizen, deze waren rijp voor de sloop. Ze hebben de dingen gerepareerd, maar dat maakt het de MH niet heel veel beter. Echt zonde van het geld wat het kost.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar