7,8

Camping Village Lago di Levico ligt direct aan het Levico meer. Het meer loopt geleidelijk af en ook het zwembad is geschikt voor de kleintjes. Er is gezellige avondanimatie, maar het is wel om elf uur stil. Sportievelingen en actievelingen kunnen hier hun hart ophalen. De bergen vormen het decor voor mountainbike- en wandelroutes.

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Levico (Glamping) voor je op een rij gezet:

270 reviews over Camping Lago di Levico (Glamping) in het Nederlands

Een mooie camping met een leuke omgeving, een rustig meer Een schitterend zwembad waar de kinderen hun vermaken. Ee berg de Panarotta is prachtig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader fantastische camping en omgeving

JC v Lieshout,
16-4-2019

Fijne camping , prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een fantastische camping en omgeving

H. Petersen,
26-1-2019

Deze camping is ingesteld voor het hele gezin en is voorzien van een lagune, zwembad en therme meer. De kampeerplaatsen hebben verschillende grotes maar ruim voor een Italiaanse camping. Ruim voldoende sanitair en gelegenheid om te wassen en te drogen. In ochtend kan je diverse broden en broodjes kopen op 2 plekken op de camping, 1 is in de kleine maar redelijk uitgebreide campingwinkel, een super markt is loop afstand 10-15 min. De camping beschikt over een restaurant waar je heerlijk en divers kan eten maar ook kan afhalen bv heerlijke pizza of patat, kip heel of half ect. De camping ligt aan het meer en de temperatuur van het water is verrassend lekker van temp, je kunt heerlijk bij het meer liggen en zonnen om daarna verkoeling te zoeken in het meer of lekker op rond te dobberen op band of ligbed waarop je kunt genieten van de prachtige bergen (Dolomieten) als uitzicht om je heen. Een paar km rijden en lopen en je staat er zelf in.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patrizia, Lago Levico Camping Village, 30-1-2019

Bedankt voor de mooie recensie. De beschrijving van de camping is zo gedetailleerd dat lezers er echt aan kunnen denken om daar te zijn. Heel erg bedankt.

Super vakantie

Ilse Groen,
21-11-2018

Leuke camping met een mooi nieuw zwembad, heerlijk restaurant en een super mooi meer. Nu twee keer op deze camping gestaan en we komen zeker terug. Ook de omgeving is erg mooi en Levico is een leuk dorpje.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patrizia, Lago Levico Camping Village, 29-11-2018

Dank u Ilse, het is altijd een groot genoegen om zulke mooie woorden te lezen. Uw tevredenheid is onze prioriteit ... We wachten op u bij de volgende gelegenheid.

Top camping!!

Anja vroom,
10-11-2018

Geweldige camping in een prachtige omgeving aan een heerlijk meer. Echt geschikt voor jong en oud. Veel vertier ...... Schone camping en uiterst vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug op deze camping.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patrizia, Camping Lago di Levico, 29-11-2018

Hoe zit het wanneer een van onze gasten zo'n leuke recensie achterlaat? Niets, alleen maar bedankt uit het hart Anja!! Bij de volgende gelegenheid.

Prachtige camping voor kinderen

Peters,
9-9-2018

De camping is erg netjes en schoon, de medewerkers doen er alles aan dat je geen last hebt van hun werkzaamheden. Het nieuwe zwembad was super! Het water wel koud voor de kleintjes, maar erg fijn dat je geen badmuts op hoeft😊 het meer is super en loopt erg langzaam af. Verder een springkussenparadijs waar ons zoontje zich echt heeft vermaakt, tegen betaling maar dit vonden we niet erg. De prijs 3,- is te doen. Wel zou deze iets langer open mogen. In de speeltuin wel vaak resten van de ‘ijssalon’ verder nergens rommel te vinden!! Altijd een toezichthouder bij het zwembad en meer. Dit voorkomt echt veel ellende!! Erg oplettend. De stacarvans worden super schoongemaakt! De campingwinkel was wel erg minimaal en de prijzen erg hoog. In tegenstelling tot de rest van de medewerkers waren ze daar niet vriendelijk, en was de telefoon vooral belangrijk. De ‘groenteman’ was echt een aanwinst. In de omgeving is van alles te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Het is een plezier om je te lezen, we doen er alles aan om nooit iets vanzelfsprekends te nemen en je woorden moedigen ons aan om het nog beter te doen! We werken met plezier en met toewijding om te voldoen aan de verwachtingen van onze gasten!

Wij hebben twee weken een stacaravan superior gehuurd. Prima caravan.Van te voren gelezen over geluidsoverlast. Maar dit was ons inziens echt overdreven. Het is een grote camping met animatie. Dus daar hoort ook geluid bij! Rond 20.30 ging de muziek aan maar stipt 23 uur was alles stil en lampen gedimd .(wij zaten net naast de joly bar)Mooi nieuw zwembad. Zeker voor kleine kinderen erg leuk! Mooie ligging. Supermarkt net buiten de camping. Op de camping alles erg duur, het eten maar ook de winkel. Wel overal extra voor betalen.(Bedjes aan het zwembad, springkussens) Enige jammere de grote hoeveelheid honden. Prima dat die er zijn.maar behoeftes op de speelplekken en standplaatsen van anderen(en dat niet opruimen) erg smerig. Algemene douches prima, lekker ruim en grote straal,wij gingen daar heen om Te douchen, ruim en makkelijk met kinderen.Restaurants all brenta en fabrica di padevena op loopafstand en super goed eten! En goedkoop!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Bedankt voor de goede beoordeling en voor uw feedback. We zijn blij dat uw verblijf aan uw wensen voldoet.

Aanrader voor families met pubers

Hans de Looij,
23-8-2018

Prima camping, wel wat massaal maar alles is goed geregeld. Personeel aan de receptie, in het restaurant en in de Jolly Bar is vriendelijk en zeer gemotiveerd! Hulde hiervoor! Wij stonden op een redelijk grote plek met privesanitair, eenvoudig maar het geheel functioneerde. Op de camping is veel te doen en ‘s avonds wordt er een animatieprogramma gedaan. Om 11 uur is het over met de pret en is het stil. Aan en in het meer is het goed toeven. Pubers vinden al snel vrienden en trekken veel met elkaar op. Kortom, een fijne camping met veel excusiemogelijkheden in de omgeving: Bassano del Grappa, Venetië, Padua, Verona, het Gardameer, kastelen, wijnkelders, fietspaden, enz.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Heel erg bedankt voor de mooie woorden. We zijn ook blij dat de animatiemannen aan je behoeften hebben voldaan. Onze toewijding blijft strak om u van jaar tot jaar een leuke en rustige vakantie te bezorgen.

Vooral mooie ligging!

Miranda,
16-8-2018

Prachtige ligging aan' t levico meer, dit is dan ook de kracht van de camping. Alles op sportief gebied kun je hier doen, dus vooral mountainbikers, en wandelaars en watersporters kunnen hun hart hier ophalen. Kwa animatie vond ik t magertjes maar ze deden hun best. Verder was iedereen erg behulpzaam en vriendelijk en soms was er ook iemand op de receptie aanwezig die Nederlands sprak en dat was ook erg fijn,vooral om wat uitleg te geven over de omgeving. Zwembaden prima maar onze voorkeur ging uit naar het meer dus daar meer geweest. De nachten wat koeler vanwege de ligging,overdag heerlijk warm. Doen: met de trein naar Venetie, Acropark Centra ( klimmen ),waterval Lórrido di ponte Alto.Stadje Trento met kasteel Castello del Buonconsiglio. de berg op bij de Panarotta en wandeling om het Levico meer heen dit is vanuit de camping te doen. Grote supermarkt net buiten de camping. Centrum van Levico is klein weinig winkeltjes.

Leuk voor jong en oud

Karina,
14-8-2018

Leuke camping aan het meer. Doordat wij vlak bij het meer stonden lagen we niet op het wel wat volle strandje. Nimfea plekken volstaan prima (caravan met luifel en had nog wel tentje bij gepast) zonder auto, auto mag er bij maar zou eigenlijk verboden moeten worden dan erg vol. Disco s avonds wel gehorig echter jeugd die het soms verpest door luidruchtig terug komt, beetje jammer. 1 echte minpunt was het wel schone nette toiletgebouw (geel), deze was te klein. tussen 17.00 en 22.00 beter om niet te douchen anders lange rijen. Ook het water was of koud of te heet (en ik douche altijd al wel erg warm). Er zat wel een knop om warm of kouder te zetten op maar ik vernam geen verschil. Later blauwe toiletgebouw ontdekt en die was beter kwa watertemp en drukte (alleen verouderd maar ook schoon) Toch raad ik deze camping aan. Erg klantvriendelijk en netjes in mooie omgeving met alles op loopafstand zodat je auto op parkeerplaats kon blijven.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Heel erg bedankt dat je onze gast bent en dat je een beoordeling achterlaat die zo mooi is!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico (Glamping) in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.