Camping Lago di Levico (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°3°
Camping Lago di Levico (Glamping)

265 reviews over Camping Lago di Levico (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige camping voor kinderen

Peters
9-9-2018

De camping is erg netjes en schoon, de medewerkers doen er alles aan dat je geen last hebt van hun werkzaamheden. Het nieuwe zwembad was super! Het water wel koud voor de kleintjes, maar erg fijn dat je geen badmuts op hoeft😊 het meer is super en loopt erg langzaam af. Verder een springkussenparadijs waar ons zoontje zich echt heeft vermaakt, tegen betaling maar dit vonden we niet erg. De prijs 3,- is te doen. Wel zou deze iets langer open mogen. In de speeltuin wel vaak resten van de ‘ijssalon’ verder nergens rommel te vinden!! Altijd een toezichthouder bij het zwembad en meer. Dit voorkomt echt veel ellende!! Erg oplettend. De stacarvans worden super schoongemaakt! De campingwinkel was wel erg minimaal en de prijzen erg hoog. In tegenstelling tot de rest van de medewerkers waren ze daar niet vriendelijk, en was de telefoon vooral belangrijk. De ‘groenteman’ was echt een aanwinst. In de omgeving is van alles te doen.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018
Het is een plezier om je te lezen, we doen er alles aan om nooit iets vanzelfsprekends te nemen en je woorden moedigen ons aan om het nog beter te doen! We werken met plezier en met toewijding om te voldoen aan de verwachtingen van onze gasten!

Wij hebben twee weken een stacaravan superior gehuurd. Prima caravan.Van te voren gelezen over geluidsoverlast. Maar dit was ons inziens echt overdreven. Het is een grote camping met animatie. Dus daar hoort ook geluid bij! Rond 20.30 ging de muziek aan maar stipt 23 uur was alles stil en lampen gedimd .(wij zaten net naast de joly bar)Mooi nieuw zwembad. Zeker voor kleine kinderen erg leuk! Mooie ligging. Supermarkt net buiten de camping. Op de camping alles erg duur, het eten maar ook de winkel. Wel overal extra voor betalen.(Bedjes aan het zwembad, springkussens) Enige jammere de grote hoeveelheid honden. Prima dat die er zijn.maar behoeftes op de speelplekken en standplaatsen van anderen(en dat niet opruimen) erg smerig. Algemene douches prima, lekker ruim en grote straal,wij gingen daar heen om Te douchen, ruim en makkelijk met kinderen.Restaurants all brenta en fabrica di padevena op loopafstand en super goed eten! En goedkoop!

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Bedankt voor de goede beoordeling en voor uw feedback.

We zijn blij dat uw verblijf aan uw wensen voldoet.

Aanrader voor families met pubers

Hans de Looij
23-8-2018

Prima camping, wel wat massaal maar alles is goed geregeld. Personeel aan de receptie, in het restaurant en in de Jolly Bar is vriendelijk en zeer gemotiveerd! Hulde hiervoor! Wij stonden op een redelijk grote plek met privesanitair, eenvoudig maar het geheel functioneerde. Op de camping is veel te doen en ‘s avonds wordt er een animatieprogramma gedaan. Om 11 uur is het over met de pret en is het stil. Aan en in het meer is het goed toeven. Pubers vinden al snel vrienden en trekken veel met elkaar op. Kortom, een fijne camping met veel excusiemogelijkheden in de omgeving: Bassano del Grappa, Venetië, Padua, Verona, het Gardameer, kastelen, wijnkelders, fietspaden, enz.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Heel erg bedankt voor de mooie woorden. We zijn ook blij dat de animatiemannen aan je behoeften hebben voldaan.

Onze toewijding blijft strak om u van jaar tot jaar een leuke en rustige vakantie te bezorgen.

Vooral mooie ligging!

Miranda
16-8-2018

Prachtige ligging aan' t levico meer, dit is dan ook de kracht van de camping.

Alles op sportief gebied kun je hier doen, dus vooral mountainbikers, en wandelaars en watersporters kunnen hun hart hier ophalen.

Kwa animatie vond ik t magertjes maar ze deden hun best.

Verder was iedereen erg behulpzaam en vriendelijk en soms was er ook iemand op de receptie aanwezig die Nederlands sprak en dat was ook erg fijn,vooral om wat uitleg te geven over de omgeving. Zwembaden prima maar onze voorkeur ging uit naar het meer dus daar meer geweest. De nachten wat koeler vanwege de ligging,overdag heerlijk warm.

Doen: met de trein naar Venetie, Acropark Centra ( klimmen ),waterval Lórrido di ponte Alto.Stadje Trento met kasteel Castello del Buonconsiglio. de berg op bij de Panarotta en wandeling om het Levico meer heen dit is vanuit de camping te doen. Grote supermarkt net buiten de camping. Centrum van Levico is klein weinig winkeltjes.

Leuk voor jong en oud

Karina
14-8-2018

Leuke camping aan het meer. Doordat wij vlak bij het meer stonden lagen we niet op het wel wat volle strandje. Nimfea plekken volstaan prima (caravan met luifel en had nog wel tentje bij gepast) zonder auto, auto mag er bij maar zou eigenlijk verboden moeten worden dan erg vol. Disco s avonds wel gehorig echter jeugd die het soms verpest door luidruchtig terug komt, beetje jammer. 1 echte minpunt was het wel schone nette toiletgebouw (geel), deze was te klein. tussen 17.00 en 22.00 beter om niet te douchen anders lange rijen. Ook het water was of koud of te heet (en ik douche altijd al wel erg warm). Er zat wel een knop om warm of kouder te zetten op maar ik vernam geen verschil. Later blauwe toiletgebouw ontdekt en die was beter kwa watertemp en drukte (alleen verouderd maar ook schoon)

Toch raad ik deze camping aan. Erg klantvriendelijk en netjes in mooie omgeving met alles op loopafstand zodat je auto op parkeerplaats kon blijven.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018
Heel erg bedankt dat je onze gast bent en dat je een beoordeling achterlaat die zo mooi is!

Nooit meer

Fam de jong
11-8-2018

Op zich prima camping maar je moet overal voor betalen. 10 euro per dag voor een ligbed bij het zwembad bijvoorbeeld .

Tevens veel lawaai s nachts. De camping eigenaren blijken ook een disco naast de camping te exploiteren waar de jeugd massaal heen trekt. Het lawaai van de disco hoor je over de hele camping. Als de jeugd dan dronken terugkomt schreeuwen ze en liggen je vaak tot 0300 uur wakker zeker als je aan de rand van de camping zit.

Als je erover klaagt krijg je standaard antwoorden maar doen ze niets. Veel te weinig bewaking om er iets aan te doen.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Het spijt ons uw woorden te lezen, hier bij Lake Levico Camping Village doen we er alles aan om al onze gasten een ontspannen vakantie te bezorgen.

Ons personeel staat altijd tot uw beschikking, helaas kunnen we niet ingrijpen in de programmering van het pand grenzend aan onze structuur ...

Je hebt gelijk, in de zomer gebeurt het dat de wens van de jongens om plezier te hebben, misschien meer dan ons idee van vakantie, maar na al is het mooiste seizoen om te leven met vreugde.

Beste wensen.

Helaas. Maar dit nooit meer.

Sabine
11-8-2018

Prachtige camping. Plaatsen zijn mooi, personeel is vriendelijk, grote camping. Genoeg te doen voor kinderen onder de 10. De 15 jarige heeft zich ook prima vermaakt.

Wat een herrie van nabij gelegen discotheek. Verpest alles van de relaxte vakantie.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Bedankt, het is heel leuk om je waardering te lezen op onze camping.

We zijn blij dat de animatiemannen aan je behoeften hebben voldaan!

Beste wensen

Hollands dorp

Lisette
10-8-2018

Wij hadden deze camping niet geboekt en kregen de keus uit 1 plek op de camping of 3 andere in het BIO park. Dit is achterin de camping voor als de camping zelf vol is zij daar nog plekken achter de hand hebben.

Veel Nederlanders op deze camping en de plekken liggen heel dicht tegen elkaar aan.

De camping heeft zijn eigen toegang naar het meer van Levico. Hier vind je een grasveld en daarna wat zand en heel veel kiezels. Waterschoenen zijn dus aan te raden. In het meer kun je heerlijk op het luchtbed chillen of lekker een eindje zwemmen.

Er is net een nieuw zwembad voor de wat kleinere kinderen dit ziet er prima uit met kunstgras eromheen super mooi.

Het andere zwembad is prima voor een verfrissende duik. Er is veel animatie en er zijn veel activiteiten voor kinderen.

Sanitair ziet er goed uit, maar de douches vielen wat tegen. Soms koud en een kleine straal. In andere nieuwe gebouw wel betere douches.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Plekje op ibiscus. Klein maar alles paste erop, caravan, voortent en luifel en nog een bijzettentje voor de kids. Nieuw zwembad is prachtig aangelegd. Wel een speelbad, erg ondiep. Je kunt er heerlijk liggen in het kunstgras. Bedjes zijn tegen betaling. Bij het oude zwembad is het dieper, eigenlijk mag je niet duiken maar ze zijn niet streng. Er is wel altijd toezicht. En gratis bedjes bij het oude bad. Het meer is ook geweldig. Waterfiets gehuurd, erg leuk. Animatie volop aanwezig, ook voor 14+ allerlei activiteiten. Shows savonds. Speeltuin is mooi. Springskussens tegen betaling. Receptie prima, ook nl sprekende medewerkers. Sanitair is redelijk. Nieuwe gerenoveerde gebouw erg mooi. Oude gebouwen minder mooi en vaak lauw water en een ministraaltje. Ook afwassen met lauw water..... Ze hebben wel wcbrillen op de wc's en een spray erbij waarmee je de bril kunt schoonmaken, top. Mooie waskom bij de toiletten met sensor.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 12-9-2018

Bedankt voor de leuke beoordeling.

We zijn blij dat de vakantie hier bij Lake Levico Camping Village aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij wensen u een rustige zomer!

Ontzettend goed, Ga erheen en ervaar het

Freek
8-8-2018

Voor 3e jaar op rij en nu wat langer op deze heerlijke camping gestaan. Gewoon ontzettend goed. Nieuw zwembad, Laguna is schot in de roos. Mooie omgeving, uitstekende faciliteiten en voor onze zoon van 8 super aanbod aan activiteiten.

hanks,

voor de mooie recensie.

U beschreef onze camping met een aanstekelijk enthousiasme.

We zijn heel blij dat uw vakantie aan uw verwachtingen heeft voldaan en we hopen u weer te zien met uw gezin.

waarde geven aan je tijd om je emoties te geven, is onze prioriteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico (Glamping) in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.