Hotel Elite

• Matig / voldoende: 5 - 7

nooit meer

gloudemans
9-10-2017

de prijzen van drank wel duur slecht matras koude kamer verwarming gaat niet aan bij 15 graden s-avonds geen enkele dag vers brood 2 soorten beleg vlugge bediening bij diner binnen een uur.niets te doen in het hotel zijn 2jaar geleden geweest toen was het wel iets beter.zijn 8 dagen geweest 23 september

Gebouw ziet er prima uit. Netjes.

Kamer schoon maar niet meer dan functioneel. Met het ontbijt moet je voor 9.30u klaar zijn, toen we om half 9 nog op onze kamer waren kwam de dame van de schoonmaak met niet misteverstane gebarentaal aansporen om te gaan ontbijten want ze wilde aan de slag. Ontbijt ruim voldoende. Diner, zéér beperkte keuze. Fantasieloos. Steeds de dag van te voren al kiezen uit 2 voor en hoofdgerechten. Felle, ongezellige verlichting. Een operatiekamer zou er blij mee zijn. De tafeltjes stonden zo dicht bijelkaar dat het een onprettige fluistersfeer creeerde. Van 7 tot 8!! Het werd zo snel opgediend dat we telkens binnen een half uur klaar waren. De drankjes waren behoorlijk prijzig, 1 flesje water en 3x een kwart liter wijn voor 22 euro!! Je servet en rest van het water werd voor je bewaard en de volgende dag weer gebruikt.

WiFi?? Alleen bij de receptie. Overnachten oke, ontbijten oke, maar 's avonds lekker ergens anders eten en niet lang blijven!!

Goed hotel, wel wat verbeterpunten

Hella
18-7-2014

Het hotel is prima, vriendelijke mensen, goed verblijf gehad.

Paar verbeterpunten:

De douche is echt belachelijk klein voor zo'n (superieur)kamer. Gevraagd, er waren geen andere kamers beschikbaar, bovendien hadden alle kamers zo'n kleine douche.

Uiterlijk half 8 aan tafel en dan in sneltreinvaart je eten "er doorheen gejast" krijgen, we lieten steeds een beetje liggen om de vaart eruit te halen maar max. 1 uur aan tafel. Kwaliteit van het eten wel prima!

De hele week krijg je hetzelfde servet en tafelkleed. Geen drama, wel onhygiënisch. Na vijf dagen gevraagd, toen kregen we alles schoon.

De airco: kon/mocht niet aan. We hebben het gevraagd, nee, was niet warm genoeg buiten. We hebben 's nachts liggen zweten, waarom dan een airco nemen als je die niet naar believen kunt aanzetten?

Al met al was ons verblijf prima, maar om deze "punten" zullen wij toch niet zo snel meer teruggaan.

Verzorgd hotel, goed ontbijt

Maartje
31-7-2012

Mooie, schone kamer met nette badkamer. Vervelend was wel dat de airco centraal werd geregeld en alleen 's middags aanging (wanneer er niemand op de kamer was...). Daardoor hebben we het 's nachts heel warm gehad. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet goed en uitgebreid, zeker voor Italiaanse begrippen. Voor 15,- kon je in het hotel dineren (4 gangen). Voor dat geld prima eten, al was het niet heel bijzonder (en het wordt binnen een half uur geserveerd). Hotel ligt 10-15 min. lopen van het meer. Heen naar beneden, terug behoorlijk steil omhoog.

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel

Teus den Hartog
1-9-2011

Mooi, schoon en goed verzorgde kamer. Personeel zeer behulpzaam, een vraag over vertrektijden trein richting Venetië, of mag de airco nog even een halfuurtje of een uur aan, werd direct geregeld. Bij het ontbijt is het mogelijk om te vragen naar een vers gezet kopje espresso of cappuchino. De dame die het ontbijt verzorgt wil zelfs , als je fruit hebt uitgezocht, een heerlijk fruitdrankje voor je maken. We hebben ons verblijf in hotel Elite als heel prettig en goed ervaren. In Levico zelf was, tijdens ons verblijf, elke avond wel een activiteit/entertainment.

We hebben een aantal aanbieders voor Elite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elite in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elite scoort een 6.47 uit 10 op basis van 5 reviews.