Camping Due Laghi

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°9°
Camping Due Laghi

367 reviews over Camping Due Laghi in het Nederlands

Prima, met een paar kanttekeningen....

A. Sickinghe, 28-12-2017

Het is een heerlijke camping in een prachtige omgeving. Het restaurant is super. De temperatuur van het zwembadwater is aan de lage kant. Dit kan ook zeer welkom zijn. Het sanitair is deels verouderd, deel vernieuwd. Het kwam regelmatig voor dat het wc papier op was. Jammer. Het open-riool is wel een punt van aandacht. Het Levicomeer is heerlijk! De temperatuur en helderheid van het water is top! Uitstapjes naar Trento en Verona zijn ook prima te doen. De verdere omgeving was erg mooi, er zijn prachtige plekken en vooral mooie wandelroutes en fietsroutes. Onze plek was ruim en heerlijk in de schaduw. Kortom, een heerlijke vakantie. Een paar punten zullen moeten worden verbeterd (open-riool, toiletten). Succes hiermee. Wij komen er vast een keer terug.

Slecht onderhouden

Sigrid, 23-11-2017

Via touroperator geboekt op deze camping. Het is een slecht onderhouden camping, open riool. Steenkoud zwembad met losse tegels, vies sanitair, kapot sanitair, te weinig sanitair, een milieustraat die zo ver van de plek is dat iedereen zijn vuil bij de plek houdt waardoor de ratten 's nachts over de camping lopen. Bij calamiteiten is het personeel nergens te vinden. Een slecht onderhouden strandje bij het meer waar je naar toe loopt via een plek waar honden worden uitgelaten. Jammer dat touroperator de campings die zij aanbieden voor een veel te hoog tarief zelf niet controleren.

Nooit meer.

Janssen, 19-11-2017

- Sanitair uit het jaar 0. Kleine douches waarbij het water alle kanten uit spoot. Geen ruimte om kleding droog weg te hangen. WC allemaal kapot. Bril vloog eraf als je wilde gaan zitten, wc-papier was ontzettend vaak op en toiletten waren ronduit smerig. Ook de ruimte voor afwas werd niet goed schoongehouden en op sommige plekken geen warm water.

- Zwembad was onderkomen. Koud water en troebel. Er was een soort van voetenbad met kapot hout erin. Stoelen aan de kant waren gescheurd.

- Animatie was leuk.

- Meer was super.

- Tent touroperator lag aan drukke weg en was lek. Konden na een paar dagen gelukkig een andere tent krijgen. Reisleiders waren super behulpzaam.

- Ontzettend mooie omgeving, voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Henry, 5-10-2017

In één woord samen te vatten: vergane glorie die geen 4* waard is. Alleen entree doet een gooi naar een goede en verzorgde camping. Standplaatsen matig/slecht onderhouden, sanitair zeer slecht: kapot, buiten gebruik, hurktoiletten, vieze douches en stank. Zwembad is beperkt open, vies water en veel te klein. Restaurant is een pluspunt. Gratis Wifi-punten redelijk.

Privestrand naar Meer van Levico is 300 m lopen, maar zonder controle. Animatie is aanwezig.

Omgeving is prachtig. Goede supermarkt in Levico.

Kortom: voor die prijs en het gebodene: niet doen.

Voor het vertrek lazen wij gemengde reviews over de camping. De ene sprak goed de andere slecht.

We hebben dan het "risico" genomen om toch te gaan en de ervaring was zeer positief. Wij zijn gezond kritische mensen en deze camping was echt wel in orde. Wij verbleven in een Fiji 2 stacaravan en dit na een week luxe in een huis in Toscane. Ondankt de omschakeling van vakantie is ons (en onze kinderen) verblijf zeker goed bevallen.

Enige verbeterpunt: Bij de Fiji2 stacaravans mist een verharding/terras voor de tuinmeubelen. Nu staan ze rechtstreeks op de (zanderige) grond en dat is niet echt handig. De matrassen zijn ook matig maar alles is wel proper.

Ook complimenten voor de goede animatie! De kinderen vonden dit een fantastische vakantie

Grote oude camping

Lydia, 8-9-2017

Oud sanitair gebouw, mijn vriend was hier 35 jaar geleden en er hangen nog dezelfde wasbakken. Afwasbakken zijn veel te laag. In de douches zijn vrij nieuwe tegels, maar slecht onderhouden, vieze hoeken en schimmel. Oude douchekoppem die alle kanten op spuiten. Niet fijn als je in het douchehokje geen plek hebt voor je spullen. Er is geen scheidingswandje, daar is het te klein voor. Sommige douches hebben een klein haakje, maar de meesten niet. Spullen dan maar over de deur hangen en hopen dat het droog blijft....

Wc's ook vaak vies, vooral de hokjes langs de randen. Vaak is er geen licht in de wc's en douches of gaan halverwege uit. Erg donker dan.... Onder de wasbakken ook erg vies! Armoe in het sanitair gebouw.

Wij zitten in een tent en horen van 2 kanten de snelweg. Jammer dat de hond niet het water van het meer in mag.

Het restaurant is basic. Prima pizza's en vlotte service. Andere gerechten vallen ons wat tegen.

Prachtig gebied en veel te doen.

Fijne familiecamping..

fam. De Koning, 4-9-2017

Camping due laghi is een fijne camping om te bezoeken met het gezin. De camping is enorm mooi gelegen tussen de bergen. Mijn man en ik hebben dan ook veel fietstochten gemaakt door de bergen terwijl onze kinderen (6 en 11) zich vermaakte in de miniclub en mijn zoon van 17 bij de sporttoernooien. De animatie was super, de nederlandse meid en jongen vinden hun werk leuk en dat stralen ze uit, ze waren leuk met de kids en vriendelijk tegen de campinggasten. Ook zijn wij veel met het gezin bij het meer geweest, de eerste week vooral bij het levico meer. Maar nadat wij het lido (ook privestrand van de camping aan het andere meer) hadden uitgeprobeerd waren we daar niet meer weg te slaan. Heerlijk strand met restaurant, glijbaan, volleybalveld en zand!!

Het sanitairgebouw is niet erg best, aan de vrouwenkant ziet het er allemaal erg netjes uit, behalve dan dat de toiletbrillen los zitten op de wc en er 9 van de 10 keer geen wc papier is.. de mannenkant is erg verouderd en vies. Zonde, hier laat de camping erg veel liggen.

Het restaurant van de camping is erg goed en het restaurant direct aan de camping ook.

Al met al hebben wij erg genoten van deze vakantie door de omgeving en de kinderanimatie. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Nooit meer terug!

Pati, 3-9-2017

Er wordt van alles verteld over renovatie, maar daar is weinig van te zien. Het sanitair gebouw is erg verouderd. Veel schimmel tussen de voegen overal. Bij de heren hurktoiletten, kapotte toiletbrillen of niet aanwezig, geen toiletpapier. Het zwembad is erg verouderd en veel kapot. het water is steenkoud, ook het babybadje waardoor je er met een baby niet kan en wil zwemmen. Op het terrein veel kapot en gevaarlijk voor kinderen (kapotte hekjes). het meer is even lopen en ook daar slecht onderhoud. veel kapot en oud.

Er is geen avondklok en daardoor nog lang onrustig op de camping. Bij slecht weer staat alles blank, geen gras maar onkruid wat er voor zorgt dat het een modderpool wordt. Hier ook niet geholpen door de touroperator. Er was een meneer die er ons inziens ook geen zin in had en niet bereid was te helpen. We konden kiezen of blijven of vertrekken...

Het is een vieze camping en ruikt ook vies als het warm is. Open riolering en als je pech hebt sta je de hele dag in de stank.

Kortom, wij komen hier nooit meer terug.

Prachtige omgeving, camping zelf scoort een 6

B.van den Bosch, 29-8-2017

De camping is geschikt als uitvalsbasis voor vele mooie uitstapjes in een prachtige regio. Het is geen grote camping en het animatieprogramma is vooral gericht op jonge kinderen. De pubers worden duidelijk niet meegenomen in het programma - jammer!! S'avonds is er geen vermaak, de familieavond (Bingo) was gericht op kleuters (hoofdprijs was een speelgoedje voor de leeftijd 3+). De stacaravan was super!! Het zwembad is geschikt voor een frisse duik of om te zonnebaden, naar het Levico meer is het 10 min lopen. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad, veel gezien en ondernomen...de Trentino guest card is een aanrader!!

Geen 4 sterren waard

Vogel, 29-8-2017

In augustus naar Camping Due Laghi geweest. Het was niet helemaal zoals wij verwacht hadden en zoals sommige dingen ook op de website stonden aangegeven.

Minpunten:

- grote zwembad is ijskoud. Peuter badje was nog kouder. Niet verwarmd naar ons idee.

- Onderhoud bij zwembad minimaal. Onkruid groei tussen de tegels. De tegels zelf zijn stroef maar er staan plassen langs het zwembad die spekglad zijn. Meerdere kinderen hier in zien vallen. Badmeester had niet veel puf om het schoon te maken. De kinderen zaten er lekker in te spelen want het water was in ieder geval lekker warm, of het hygiënisch is, is dan de vraag.

- Voetbalveld heeft lampen maar die gaan alleen aan als er iets georganiseerd wordt door het animatie team. Er wordt 1 a 2 avonden iets georganiseerd, de rest van de avonden is het er pikdonker rond 20.30 uur en kan er niet meer gevoetbald worden.

- Animatie team houdt zich niet helemaal aan het schema wat bij de receptie ligt, activeiten gaan niet door of worden ingekort. Je wordt hier niet over ingelicht.

- Camping uitgekozen omdat er op de website aangegeven stond dat er meerdere keren in de week een disco bij het meer zou zijn voor onze oudste dochter. 1 x afgelast door het slechte weer wat begrijpelijk is, bij nog 3 keer om tickets gevraagd werd ook aangegeven dat de disco afgelast was zonder reden. Dochter heeft dus niet naar de desbetreffende disco kunnen gaan.

- Sanitair ziet er redelijk goed uit maar veel wc brillen zitten los. In de 3 weken dat wij er zaten leek het niet dat er hier iets aangedaan werd.

- Camping zit langs een weg wat ook bekend is. Zit je in een tent/vouwwagen dan kan dit overlast veroorzaken, wij hadden er zelf niet heel veel last van. Wel last gehad van het laden en lossen van goederen tbv het restaurant rond 7.30 uur in de ochtend, meerdere keren in de week. Dit gebeurt aan de achterkant van de camping, bij de uitgang naar het meer.

Pluspunten:

- Restaurant op de camping is uitstekend.

- Mooie omgeving vooral als je van fietsen en wandelen houdt.

- Om 11 uur 's avonds de camping stil en rustig

- Op loop afstand van het dorp. Dorp is niet groot maar wel gezellig.

- De supermarkt is heel dichtbij- schuin tegenover de camping, ook op loopafstand.

- voor een 4 sterren camping, is dit geen dure camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Due Laghi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Due Laghi scoort een 7 uit 10 op basis van 377 reviews.