Camping Due Laghi

• Onvoldoende: 1 - 5

Goede camping, prachtige omgeving

Willems
10-7-2018

Fijne camping met ruime plekken. De animatie was erg enthousiast ook al waren er nog wat weinig kinderen. Het kunstgras om het zwembad is heel fijn en het oogt erg netjes. Het sanitairgebouw was erg schoon en toiletpapier was gelukkig altijd aanwezig. Uitstekende service van de meisjes bij de receptie. Verschillende activiteiten bij hun geboekt. Ook de gratis activiteiten van de Valsugana Card zijn zeker een aanrader!

Fijne week gehad

Fam Evers
23-6-2018

Fijne schaduwrijke plekken, prettig zwembad met mooi uitzicht en kunstgras eromheen, goed restaurant aan voorkant vd camping (op de camping oké maar minder lekker), aardig personeel. Schoon sanitair, altijd wc papier, alleen veel losse wc brillen zoals hier eerder genoemd. En geen aparte ruimte in de douche om je spullen neer te leggen inderdaad. Even je spullen in een plastic zak aan t haakje, vonden wij geen probleem. Wel op drukke momenten kouder water in de douche. Elke avond disco op de camping ernaast van 20u tot 22u en gelegen naast een drukke weg, maar we hebben er geen last van gehad. Fijne grote afwasplaatsen, wasmachine en toilettafels prima. Privé strand vonden wij wat minder; in de schaduw en tussen de bosjes. Het meer vonden wij ook minder goed bereikbaar om te zwemmen (geen mooie stranden oid) maar t kan wel.

Heerlijk genoten

van der Heijden
8-6-2018

Mooie groene camping met ruime schaduwrijke plekken. Na het lezen van alle reviews viel het sanitair gebouw ons alles mee. Het deel wat niet is vernieuwd is wat verouderd maar daarom niet minder schoon! Alles was spik en span toen wij er waren, er was altijd toilet papier en op wat schommelingen tussen warm en koud water hebben wij hier niks op aan te merken. Het restaurant voor de camping is erg lekker maar ook bij het restaurant op de camping hebben wij heerlijk gegeten en hadden ze zeer vriendelijk personeel. Het gras rondom het zwembad oogt een stuk frisser en is erg opgeknapt ten aanzien van de foto's. De omgeving is prachtig en er zijn vele wandelroutes en fietsroutes. De Trentino Guest Card en de nieuwe Valsugana Card zijn ook zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Due Laghi voor je op een rij gezet:

Prima, met een paar kanttekeningen....

A. Sickinghe
28-12-2017

Het is een heerlijke camping in een prachtige omgeving. Het restaurant is super. De temperatuur van het zwembadwater is aan de lage kant. Dit kan ook zeer welkom zijn. Het sanitair is deels verouderd, deel vernieuwd. Het kwam regelmatig voor dat het wc papier op was. Jammer. Het open-riool is wel een punt van aandacht. Het Levicomeer is heerlijk! De temperatuur en helderheid van het water is top! Uitstapjes naar Trento en Verona zijn ook prima te doen. De verdere omgeving was erg mooi, er zijn prachtige plekken en vooral mooie wandelroutes en fietsroutes. Onze plek was ruim en heerlijk in de schaduw. Kortom, een heerlijke vakantie. Een paar punten zullen moeten worden verbeterd (open-riool, toiletten). Succes hiermee. Wij komen er vast een keer terug.

Slecht onderhouden

Sigrid
23-11-2017

Via touroperator geboekt op deze camping. Het is een slecht onderhouden camping, open riool. Steenkoud zwembad met losse tegels, vies sanitair, kapot sanitair, te weinig sanitair, een milieustraat die zo ver van de plek is dat iedereen zijn vuil bij de plek houdt waardoor de ratten 's nachts over de camping lopen. Bij calamiteiten is het personeel nergens te vinden. Een slecht onderhouden strandje bij het meer waar je naar toe loopt via een plek waar honden worden uitgelaten. Jammer dat touroperator de campings die zij aanbieden voor een veel te hoog tarief zelf niet controleren.

Nooit meer.

Janssen
19-11-2017

- Sanitair uit het jaar 0. Kleine douches waarbij het water alle kanten uit spoot. Geen ruimte om kleding droog weg te hangen. WC allemaal kapot. Bril vloog eraf als je wilde gaan zitten, wc-papier was ontzettend vaak op en toiletten waren ronduit smerig. Ook de ruimte voor afwas werd niet goed schoongehouden en op sommige plekken geen warm water.

- Zwembad was onderkomen. Koud water en troebel. Er was een soort van voetenbad met kapot hout erin. Stoelen aan de kant waren gescheurd.

- Animatie was leuk.

- Meer was super.

- Tent touroperator lag aan drukke weg en was lek. Konden na een paar dagen gelukkig een andere tent krijgen. Reisleiders waren super behulpzaam.

- Ontzettend mooie omgeving, voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Henry
5-10-2017

In één woord samen te vatten: vergane glorie die geen 4* waard is. Alleen entree doet een gooi naar een goede en verzorgde camping. Standplaatsen matig/slecht onderhouden, sanitair zeer slecht: kapot, buiten gebruik, hurktoiletten, vieze douches en stank. Zwembad is beperkt open, vies water en veel te klein. Restaurant is een pluspunt. Gratis Wifi-punten redelijk.

Privestrand naar Meer van Levico is 300 m lopen, maar zonder controle. Animatie is aanwezig.

Omgeving is prachtig. Goede supermarkt in Levico.

Kortom: voor die prijs en het gebodene: niet doen.

Voor het vertrek lazen wij gemengde reviews over de camping. De ene sprak goed de andere slecht.

We hebben dan het "risico" genomen om toch te gaan en de ervaring was zeer positief. Wij zijn gezond kritische mensen en deze camping was echt wel in orde. Wij verbleven in een Fiji 2 stacaravan en dit na een week luxe in een huis in Toscane. Ondankt de omschakeling van vakantie is ons (en onze kinderen) verblijf zeker goed bevallen.

Enige verbeterpunt: Bij de Fiji2 stacaravans mist een verharding/terras voor de tuinmeubelen. Nu staan ze rechtstreeks op de (zanderige) grond en dat is niet echt handig. De matrassen zijn ook matig maar alles is wel proper.

Ook complimenten voor de goede animatie! De kinderen vonden dit een fantastische vakantie

Grote oude camping

Lydia
8-9-2017

Oud sanitair gebouw, mijn vriend was hier 35 jaar geleden en er hangen nog dezelfde wasbakken. Afwasbakken zijn veel te laag. In de douches zijn vrij nieuwe tegels, maar slecht onderhouden, vieze hoeken en schimmel. Oude douchekoppem die alle kanten op spuiten. Niet fijn als je in het douchehokje geen plek hebt voor je spullen. Er is geen scheidingswandje, daar is het te klein voor. Sommige douches hebben een klein haakje, maar de meesten niet. Spullen dan maar over de deur hangen en hopen dat het droog blijft....

Wc's ook vaak vies, vooral de hokjes langs de randen. Vaak is er geen licht in de wc's en douches of gaan halverwege uit. Erg donker dan.... Onder de wasbakken ook erg vies! Armoe in het sanitair gebouw.

Wij zitten in een tent en horen van 2 kanten de snelweg. Jammer dat de hond niet het water van het meer in mag.

Het restaurant is basic. Prima pizza's en vlotte service. Andere gerechten vallen ons wat tegen.

Prachtig gebied en veel te doen.

Fijne familiecamping..

fam. De Koning
4-9-2017

Camping due laghi is een fijne camping om te bezoeken met het gezin. De camping is enorm mooi gelegen tussen de bergen. Mijn man en ik hebben dan ook veel fietstochten gemaakt door de bergen terwijl onze kinderen (6 en 11) zich vermaakte in de miniclub en mijn zoon van 17 bij de sporttoernooien. De animatie was super, de nederlandse meid en jongen vinden hun werk leuk en dat stralen ze uit, ze waren leuk met de kids en vriendelijk tegen de campinggasten. Ook zijn wij veel met het gezin bij het meer geweest, de eerste week vooral bij het levico meer. Maar nadat wij het lido (ook privestrand van de camping aan het andere meer) hadden uitgeprobeerd waren we daar niet meer weg te slaan. Heerlijk strand met restaurant, glijbaan, volleybalveld en zand!!

Het sanitairgebouw is niet erg best, aan de vrouwenkant ziet het er allemaal erg netjes uit, behalve dan dat de toiletbrillen los zitten op de wc en er 9 van de 10 keer geen wc papier is.. de mannenkant is erg verouderd en vies. Zonde, hier laat de camping erg veel liggen.

Het restaurant van de camping is erg goed en het restaurant direct aan de camping ook.

Al met al hebben wij erg genoten van deze vakantie door de omgeving en de kinderanimatie. Wij komen volgend jaar zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Due Laghi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Due Laghi scoort een 7.03 uit 10 op basis van 380 reviews.