Camping Due Laghi

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-7°
Camping Due Laghi
6,7

Omschrijving
Camping Due Laghi (Italië) ligt bij het Levicomeer en het meer van Caldonazzo. Op de staanplaatsen heb je echt de ruimte en de camping is ook niet te massaal. De kinderen vermaken zich met het animatieteam of bij het zwembad. Het is ook lekker om in een van de meren te gaan zwemmen. Een avontuurlijke activiteit is om te gaan raften in de bergen.

377 reviews over Camping Due Laghi in het Nederlands

Minpunt nu is helaas...

Ria,
15-12-2018

Wij komen al bijna 20 jaar op deze camping! Even “thuis komen” en heerlijk vakantie. Onder de bomen op ons plekkie,

Het is wel heel erg vervelend nu, dat de kans bestaat dat je extra schaduw krijgt van grote campers die strak tegen je plek geparkeerd worden. Je zit tussen campers geklemd! En als dan aan de overkant van het pad een gast de camper pal naast de weg zet, en dus achter zijn camper zit, dan zie je alleen maar wit staal, links rechts en voor. Ook erg onveilig voor kinderen!

Op vele campings moeten caravans, campers en tenten achter op de plek staan met de deur naar het pad.

Idee misschien om campers die bijzonder groot zijn op een apart gedeelte te zetten.

Dit jaar stonden wij bijna op het punt te vertrekken naar een andere camping, gelukkig vond de meneer in de camper naast ons, dat hij verder moest. En hadden wij opeens weer uitzicht en licht/zon!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk vakantie tot rust komen!

Elise,
16-9-2018

ik heb 3 maanden stage gelopen op camping Due Laghi. ik heb zelf in het animatieteam gewerkt. deze camping bied mogelijkheden voor jong en oud. er is een animatie team afgelopen zomer bestond het animatieteam uit Nederlanders en Italianen. De receptie staat altijd voor u klaar. ook is er een zwembad en het meer op loop afstand. de camping bied veel mogelijkheden. het is een uurtje van Verona en een half uurtje van Trento vandaan 1 tip als je van sportiviteit houd is een activiteit zoals raften erg leuk. verder is het genieten en tot rust komen.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

mooie ervaring op camping due laghi.

Elise,
16-9-2018

Gereisd alleenreizend in mei 2018

top vakantie

Rick Thijssing,
11-9-2018

ik vond het een super ligging hebben mooi uitzicht mooie omgeving,

super veel te doen op de camping en in de omgeving

animatie was super was erg leuk om de kinderen mee te zien doen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Super!

Ria,
8-8-2018

Goed: De staanplaats was goed, zowel met schaduw als met zon. We stonden dichtbij watertappunt en dichtbij het zwembad, niet groot maar voldoende om af te koelen. De wc's waren niet altijd schoon en veel brillen zaten los! Zeker een punt van aandacht. De douches zijn prima, harde straal en af en toe wat minder warm water. Goede wasmachine en droger! De camping is gemoedelijk, niet massaal en kun je je zeker met kleine kinderen hier met een gerust hart naar toe. Het prive-strandje viel tegen. Veel te klein en niet mooi om te gaan liggen en dat je dan het meer en de bergen mooi kunt zien. Jammer. Als je komt neem je waterschoenen mee. ( veel stenen bij het inlopen van het meer). Het restaurant op en naast de camping zijn goed! Lekker eten en betaalbaar. Supermarkt op loopafstand. Centrum niet, zeker niet met warmte. Zeker een camping waar we wel weer naar toe zouden gaan. Minpuntje? Als je aankomt is het zoeken naar je plekje.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke vakantie gehad, maar geen tweede keer!

Wilfred Jansen,
7-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Het animatie team was super!! Onze dochter heeft enorm genoten van alle activiteiten en de Nederlandse meiden 👍

De camping is zelf verder oke, maar toch wat opmerkingen. Wat ons opviel was het open riool wat er lag en af en toe kwam er een lekker luchtje voorbij. Het zwembad was behoorlijk koud en de badmeester lapte de regels aan zijn laars. De eerste week van onze vakantie mochten we nog wel met een opblaasbare band in het zwembad en de 2e week niet meer. Dit klopt ook volgens de regels, maar er mochten ook geen ballen in het zwembad volgens de regels, maar dat mocht dan weer wel. Wat heel fijn was, was het kunstgras rondom het zwembad. Ook vreemd dat er maar één plek was om je afval te deponeren en daar was behoorlijk veel ongedierte.

Het restaurant was super. Genoeg keus en de kwaliteit was goed. De mini market, naam zegt genoeg was klein en de broodjes s morgens waren niet super vers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super mooi omgeving

Peter,
3-8-2018

De foto met de 2 zwembaden klopt niet.is er maar eentje van en een kleine peuterbad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goede camping, prachtige omgeving

Willems,
10-7-2018

Fijne camping met ruime plekken. De animatie was erg enthousiast ook al waren er nog wat weinig kinderen. Het kunstgras om het zwembad is heel fijn en het oogt erg netjes. Het sanitairgebouw was erg schoon en toiletpapier was gelukkig altijd aanwezig. Uitstekende service van de meisjes bij de receptie. Verschillende activiteiten bij hun geboekt. Ook de gratis activiteiten van de Valsugana Card zijn zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne week gehad

Fam Evers,
23-6-2018

Fijne schaduwrijke plekken, prettig zwembad met mooi uitzicht en kunstgras eromheen, goed restaurant aan voorkant vd camping (op de camping oké maar minder lekker), aardig personeel. Schoon sanitair, altijd wc papier, alleen veel losse wc brillen zoals hier eerder genoemd. En geen aparte ruimte in de douche om je spullen neer te leggen inderdaad. Even je spullen in een plastic zak aan t haakje, vonden wij geen probleem. Wel op drukke momenten kouder water in de douche. Elke avond disco op de camping ernaast van 20u tot 22u en gelegen naast een drukke weg, maar we hebben er geen last van gehad. Fijne grote afwasplaatsen, wasmachine en toilettafels prima. Privé strand vonden wij wat minder; in de schaduw en tussen de bosjes. Het meer vonden wij ook minder goed bereikbaar om te zwemmen (geen mooie stranden oid) maar t kan wel.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk genoten

van der Heijden,
8-6-2018

Mooie groene camping met ruime schaduwrijke plekken. Na het lezen van alle reviews viel het sanitair gebouw ons alles mee. Het deel wat niet is vernieuwd is wat verouderd maar daarom niet minder schoon! Alles was spik en span toen wij er waren, er was altijd toilet papier en op wat schommelingen tussen warm en koud water hebben wij hier niks op aan te merken. Het restaurant voor de camping is erg lekker maar ook bij het restaurant op de camping hebben wij heerlijk gegeten en hadden ze zeer vriendelijk personeel. Het gras rondom het zwembad oogt een stuk frisser en is erg opgeknapt ten aanzien van de foto's. De omgeving is prachtig en er zijn vele wandelroutes en fietsroutes. De Trentino Guest Card en de nieuwe Valsugana Card zijn ook zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.