Géén boekingskosten

• 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Due Laghi (Italië) ligt bij het Levicomeer en het meer van Caldonazzo. Op de staanplaatsen heb je echt de ruimte en de camping is ook niet te massaal. De kinderen vermaken zich met het animatieteam of bij het zwembad. Het is ook lekker om in een van de meren te gaan zwemmen. Een avontuurlijke activiteit is om te gaan raften in de bergen.

398 Reviews over Due Laghi

• 5NVB23-08-2022

Zwaar matige camping in prachtige omgeving

De camping was teleurstellend. Het sanitair is oud en vooral héél erg vies. Meermaals geen of koud water in de douche. Zwembad is leuk, maar heel erg koud. Zeer onpersoonlijk ontvangst bij de receptie. Animatieteam (miniclub) niet attent (geen aandacht voor (nieuwe) kids). Geen hoi, geen wie ben jij, geen uitleg, geen welkom gevoel. Ouders zitten zelf met kids te kleuren omdat het team bezig is met andere dingen. 's Avonds vaak overlast van de animatie van de buurcamping. Speeltuintjes zeer verouderd. Restaurant dik prima (bar vrij ongezellig). En locatie zeer mooi, blij met ons plekje 319. Maar ons zien ze er zeker niet meer terug, helaas.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Bos14-08-2022

Prima camping in een mooie omgeving

Wij hadden een grote plek (Panarotta 321). We moesten even wennen aan het uitzicht, we keken namelijk uit op een stalen muur. Hierdoor hadden wel lekker schaduw in de ochtend want iedereen uit ons straatje ging lekker met tafel en stoelen daar zitten te ontbijten. Met regen loopt je voortent vol want je staat in een flinke kuil. Er is 1 grote sanitair ruimte voor de hele camping. Er zijn schoonmakers die de hele dag poetsen om alles netjes te houden. De broodjes in de ochtend zijn prima en het restaurant heeft heerlijk eten. Jammer vonden wij dat de avondanimatie naast het restaurant plaatsvond en de muziek dus keihard staat. Het meer ligt op 7 min loopafstand, het strandje mag echt wel een opknapbeurt gebruiken. De camping is hond vriendelijk maar we hebben echt moeten zoeken naar een afvalbak om de poepzakjes netjes op te ruimen. Receptiepersoneel vertelt niets uit zichzelf over bijv. trentinokaart. Dit moet je zelf uitzoeken.

• 8Dianne04-07-2022

Mooie gezellige camping bij het Levico meer.

We waren wat sceptisch vanwege de negatieve reacties maar we vinden Due Laghi eigenlijk een prima camping. Sanitair werd goed schoon gemaakt , gasten lieten het soms vies achter. Wij waren in voorseizoen, weet niet hoe het in hoogseizoen is. We misten wel een trekker om de douche mee droog te trekken! Zwembad was fijn en schoon en netjes. Afstand tot meer is ongeveer 7 min lopen. Goed te doen. Heerlijke afhaal pizza's. Gezellig dorpje en supermarkten in de buurt.Prachtige omgeving. In tegenstelling tot buurcamping is hier veel schaduw dmv bomen. Wat bij heet weer een voordeel is. Voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen. Wij hebben genoten!

• 5Erik13-06-2022

Ziet er op het oog mooi uit maar valt tegen

Zwembad lijkt mooi maar het water is niet fris. Drijven stukjes in en nodigt niet uit. De sanitairruimte is verouderd en ronduit vies. Gelukkig zijn er hurktoiletten en hoef je niets aan te raken. Personeel is vriendelijk maar voornamelijk stagiaires die niet weten wat te doen bij vragen. Het bijbehorend strandje is heel klein en rommelig en de mensen laten er ook hun honden uit. Campingplekken zijn ruim met veel schaduw dus heel erg fijn. Dit maakt de minpunten niet goed dus snel weer weg van deze plek.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Sabine24-08-2021

Leuke gezellige camping

Wij hebben 2 fantastische weken achter de rug. We hebben met stromende regen de tent op moeten zetten, maar 2 dagen later hebben we heel goed weer gehad en daarna was het ook met plus 30 graden fijn om eventjes een duik te kunnen nemen in het frisse zwemwater. Het sanitair is inderdaad verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ik lees hier op zoover dat het sanitair vies is? Daar is niks van waar! Ik heb continu schoonmakers gezien die hun uiterste best deden om het schoon te houden, het lag meer aan de mensen zelf die gebruik maakten van de wc’s en die daarna niet eens de moeite namen om door te spoelen! De schoonmakers deden echt hun best. Het animatie team deed ondanks de corona maatregelen heel veel leuke dingen met de kinderen, al met al wij hebben een topvakantie gehad!

• 8A. Frijling20-08-2021

Goede camping, maar er is ruimte voor verbetering

De Camping ligt tussen 2 wegen in, met name aan de kant waar de tenten van vacansoleil staan, kan dat voor enige overlast geven, door langsrazend verkeer. Ook is aan die kant de animatie van de naastgelegen camping bijna letterlijk te volgen. Sanitair en zwembad zijn verouderd. Tijdens ons verblijf zijn er 2 mensen gewond geraakt door de losliggende platen in het zwembad. Het animiatieteam doet hun best en er worden veel dingen georganiseerd, er was elke week een dansshow en in de twee weken dat wij er waren 1x een bingo. De minidisco is vooral dansen helaas is er niet veel interactie met het publiek, dit komt vermoedelijk doordat de beste dansers alleen Italiaans en een beetje Engels spreken. De speeltuinen waren prima, maar wel verouderd. In het restaurant kan je prima eten en eten afhalen. De omgeving is prachtig, twee mooie meren en vele bergen in de omgeving. Er is genoeg te doen en te zien.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Veldhuis10-08-2021

Net een voldoende, sanitair mag verbeterd worden

Pluspunten Restaurant; eten lekker, vriendelijke bediening. Voetbaltafel, speeltuinen, voetbalveld, van alles te doen voor kinderenSportactiviteiten georganiseerd, leuk voor kids om aan mee te doen Supermarkt soort Lidl dichtbijIn de omgeving voldoende wandel- en fietsmogelijkhedenMinpuntenZwemwater drijft van alles in Verouderde sanitair en niet goed schoon gehouden De weg langs de camping hoor je goedDisco vd andere camping elke avond goed te horen

• 3Staat v/h sanitair
  • 8T. Koopman10-08-2021

Leuke camping

Wij hadden een bungalowtent gehuurd en die was prima er ontbrak alleen veel. Zwembad was inderdaad koud maar bij mooi weer niet erg. Campingwinkel te klein en te duur. Het meer is prachtig maar mag eigenlijk niet als privéstrand vermeld worden over ander terrein en door de modder kom je er en slecht onderhouden. Tent stond naast drukke weg hadden wij geen last van maar kan hinderlijk zijn. Check het weer voor je gaat het regent en onweert er vaak. Bij mooi weer en met kleine kinderen een mooie camping met een prachtige ligging. Restaurants zijn goed dus lekker eten. Personeel vriendelijk. Toiletten worden vaak schoon gemaakt. De mensen/kinderen maken er over het algemeen zelf een puinhoop van. Persoonlijk vind ik dat de camping te laag word beoordeeld. Alles klopt. Overal mankeert wel wat en je moet er zelf een leuke tijd van maken en de boel netjes houden. Wij hebben in ieder geval genoten onze dagen op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 8As21-08-2019

Komen zeker een keer terug

Wij zaten in een stacaravan van een touroperator. Perfect! Mooi stacaravan waikiki. Leek erg nieuw te zijn. Leuke camping. Mooie zwembaden, maar het water was inderdaad koud. Bij 24-28 graden vonden wij dat geen probleem. Afhaal restaurant was goed. Campingwinkel was erg klein, maar 500 meter buiten de camping ligt een grote supermarkt

Het meer ligt verder weg dan de camping op hun site aangeeft. Je loopt min of meer over een ander camping terrein om er te komen. Het meer zelf is mooi.

In de omgeving veel te doen en te zien. Echt een aanrader!

• 5Sandra21-08-2019

Liever niet nog een keer

Leuke animatie, maar toiletgebouw smerig en water in zwembad ijskoud. Kleine plaatsen en auto ook op dezelfde plaats maakt het niet echt gezellig. Campers tussen de gezinsplekken door die constant komen en gaan. Iedere ochtend weer geronk van weg rijdende auto's. Erg onrustig en veel herrie.

Toen er ook nog groep van ruim 50 tieners tussen de gezinsplaatsen kwamen te staan was het genoeg geweest. We zijn eerder vertrokken.

Goed restaurant op de camping zelf

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar