Camping Due Laghisterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Due Laghi (Italië) ligt bij het Levicomeer en het meer van Caldonazzo. Op de staanplaatsen heb je echt de ruimte en de camping is ook niet te massaal. De kinderen vermaken zich met het animatieteam of bij het zwembad. Het is ook lekker om in een van de meren te gaan zwemmen. Een avontuurlijke activiteit is om te gaan raften in de bergen.

Contact

399 reviews over Camping Due Laghi

• 2019
    8As21-08-2019

Komen zeker een keer terug

Wij zaten in een stacaravan van een touroperator. Perfect! Mooi stacaravan waikiki. Leek erg nieuw te zijn. Leuke camping. Mooie zwembaden, maar het water was inderdaad koud. Bij 24-28 graden vonden wij dat geen probleem. Afhaal restaurant was goed. Campingwinkel was erg klein, maar 500 meter buiten de camping ligt een grote supermarkt

Het meer ligt verder weg dan de camping op hun site aangeeft. Je loopt min of meer over een ander camping terrein om er te komen. Het meer zelf is mooi.

In de omgeving veel te doen en te zien. Echt een aanrader!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Sandra21-08-2019

Liever niet nog een keer

Leuke animatie, maar toiletgebouw smerig en water in zwembad ijskoud. Kleine plaatsen en auto ook op dezelfde plaats maakt het niet echt gezellig. Campers tussen de gezinsplekken door die constant komen en gaan. Iedere ochtend weer geronk van weg rijdende auto's. Erg onrustig en veel herrie.

Toen er ook nog groep van ruim 50 tieners tussen de gezinsplaatsen kwamen te staan was het genoeg geweest. We zijn eerder vertrokken.

Goed restaurant op de camping zelf

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Mar18-08-2019

Prima alleen het sanitair. Brrrr

Prima camping al zijn het sanitair en het zwembad aan een goede renovatie toe. Sanitair is oud, douches klein met douchekoppen die alle kanten opspuiten. Dan weer met heel heet een andere keer met koud water. Wordt ook niet echt goed schoongemaakt.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Bakker14-08-2019

Prima, leuk voor kinderen, wel verouderd.

Prima camping in een hele mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Op de camping is leuke animatie voor kinderen. Het zwembad is heel eenvoudig, iets te weinig bedjes, koud water. Het sanitair gebouw (1 groot gebouw voor hele camping) is echt aan renovatie toe! De douches zijn vaak koud en door kalkaansl spuiten de stralen alle kanten op. Wordt de hele dag door schoongemaakt, toch stinken de toiletten naar urine. Wc brillen zitten los. Op loopafstand zit een middelgrote supermarkt met lekker brood en verse producten. Campingwinkeltje is heel beperkt. Het kleine privé strand bij het meer zou ook een opfrisbeurt mogen krijgen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Familie Huisman11-08-2019

Heerlijke zwem, wandel en fietsuitvalbasis.

Heerlijke gezellige en rustige camping. Mooie uitvalbasis om te ontspannen, te zwemmen, te wandelen en met de racefiets de bergen of het dal in te gaan. Mooie tent voor zes personen. De tent stond wel dicht langs een weg, waardoor wij ‘s morgens vroeg wakker waren door passerend verkeer. Wij vonden dit niet storend. Overigens heb je hiervan op een groot deel van de camping geen last. Mooi zwembad, voldoende ruimte zowel in als buiten het zwembad. Sanitair wordt goed schoongehouden, sanitair is wel iets verouderd, maar voldoet goed en de douches zijn meestal warm. Nadeel is wel dat je de warmte van het water niet zelf kun bepalen omdat de douchen geen warm en koudwaterkraan heeft. Mooie ruime camping, leuk en mooi ligweide en strandje bij het Levico meer. Wel een stukje lopen (maximaal een kilometer). Mij uitvalbasis om te fietsen te wandelen. Prachtige tochten gereden op de racefiets. Passo Manghen en Passo Pannarota. Prachtig gebied!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Mirella04-08-2019

Super camping

Een super mooie camping op een mooie plek. Wij stonden op een heerlijke plek in de schaduw. Kinderen hebben genoten van het zwembad, de animatie en het restaurant, en wij ook.

Camping is een aanrader voor mensen met kleine kinderen.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Gaby01-08-2019

Camping voldeed helemaal niet aan onze verwachting

Slecht onderhouden sanitair en Gooien het in het spits uur gewoon dicht wat resulteert in wachtrijen wat anno 2019 niet denkbaar is Camping staff rijdt dagelijks meerdere malen rond en doet niets aan bv kapotte lampen waterposten die erg lekken Route naar meer vanuit camping wordt niet aangegeven en is vrij moeilijk te vinden Italianen denken dat ze echt alleen op de wereld zijn en alles mogen bv auto’s parkeren op andermans plek
    De staff van de camping kan geen uitleg geven over wat er te doen is in de buurt het lijkt wel of deze camping gerund wordt door stage lopers De WiFi is ronduit slecht dat geeft de horde jongeren bij de receptie wel aan daar is de WiFi redelijk Tot slot Wij komen nooit meer terug en zullen deze camping niet aanbevelen

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 2Guido01-08-2019

Dit leek mooi vanaf een boek maar is in een woord

Vakantie van 2 weken Omgeving is mooi Camping is niet mooi gelegen Goedkope entree lijkt wel Amerika Sanitair is van slechte kwaliteit Kapotte wc vies geen goede afzuiging 1 sanitair blok wat genoeg is maar gooien een half blok docht op de piek momenten zodat er een wachtrij onstaat Scheiding van afval kennen ze hier niet Alles op een hoop en buiten de camping Niet fijn voor mensen die daar kort bij staan Slechte schoonmaak intervals Kapotte spiegels Gescheurde tegels in vlier en wanden niet zo fijn als je met blote voeten loopt Minimalistische verlichting op de paden Paden erg smal voor auto met caravan of campers Lekkende kranen zowel buiten als binnen Wat smerigheid geeft op de vloeren en wanden en de kleren De douches zijn niet regelbaar en te heet in de ochtend en koud in de avond

Ronduit slecht en irritatie opwekkende camping

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 5Mariekr28-07-2019

Niet weer

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij stonden op een veldje met stacaravans dolomitie. Stacaravan was prima. Keukengerei zeer gering. Bv. Je moest water koken in een pannetje. Achter de stacaravans konden we de auto kwijt ( genummerde plekken) Ook was daar een BBQ mogelijkheid. Strandje( levicomeer) kleine 10 minuten lopen was echt waardeloos. Onverzorgd. Wel kun je naar het caldonazzomeer naar een zandstrandje ( bij de receptie een bandje halen, vrij entree.) je krijgt 10% korting op de strandstoel/parasol. 3 springplanken en glijbaan. Zwembad op camping zeer koud. Iedereen met bal. Een jongeren plek dus. Animatie zeer matig. Minimarket echt mini. Pizza waren lekker. Grote supermarkt, benzinepomp, restaurant bereikbaar binnen een paar minuten. WiFi waardeloos. Wel leuke omgeving om wat te ondernemen in principe. Wij vonden de camping zeker geen 4 sterren waard. Wij komen niet weer.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Familie Nij27-07-2019

Dikke prima!

Leuke overzichtelijke en schaduwrijke camping. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, mede door de enthousiaste inzet van het animatieteam. De ligging is prachtig, vlakbij het Levicomeer en het meer van Caldonazo (en tussen imposante bergtoppen). Ook het centrum van het nabij gelegen dorpje Levico is sfeervol en er zijn voldoende voorzieningen vlakbij de camping. Het personeel van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij stonden aan de rand van de camping op een mooie schaduwrijke plek. De weg langs de camping hebben we niet als hinderlijk ervaren. Wij kwamen om uit te rusten en hoopten dat onze 4 kinderen zich goed zouden vermaken. Dat is helemaal gelukt! Wie weet gaan we volgend jaar op herhaling. Aandachtspunten wat ons betreft zijn de auto’s op de camping (maakt het vrij vol en soms wat krap, autoloos zou prettiger zijn) en de kwaliteit van het sanitair (niet slecht maar kan beter).

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

28 tips over Camping Due Laghi

• c_vander_hoorn, 10-11-2013

Met kinderen is het boomklimpark in de buurt hartstikke gaaf. Raften ook met de kinderen, fietsen, bergroutes, fietsroute langs de rivier helemaal top.

• agnes_scholte, 11-09-2013

Reserveer een comfortplek, die zijn mooi en ruim.

• Linda Jonkers, 07-08-2013

Vraag om de toeristenkaart van Trentino!!!! Je kan bijna overal gratis naartoe. Ze waren zo vriendelijk de kaart pas na een week vakantie te brengen! In de omgeving: BESENO CASTLE Besenello Rovereto Paardrijden in Levico Raften Val di Sol (ook voor kleine kinderen) Waterval nabij Madonna di Campiglio Venetie De pas rijden richting Monte Rovere Koe (Mucca) adopteren Malga Fratte (Via VVV in Levico, je kan voor 50 euro producten uitkiezen bij het winkeltje en de koeien/paarden knuffelen!!)

44 vragen over Camping Due Laghi

• Saskia, 16-02-2019

Sanitair

Ik heb van Vacansoleil begrepen dat het sanitair vernieuwd is. Kan iemand mij hier meer over vertellen, of een foto ter impressie?

• Anja Holterman, 06-07-2018

Ook stand bij het andere meer

Gelezen dat de camping ook een privé strand heeft aan het Caldonazzomeer alleen voor camping gasten van Due Laghi. Wie weet hier iets meer over

Ingrid van der Weerden, 03-08-2018

Er is een strand bij S. Cristoforo. Dit plaatsje ligt op 10 minuten rijden van camping 2Laghi. Dit strand is normaal gesproken tegen betaling toegankelijk. Maar voor de campinggasten van 2Laghi is het door de week gratis. Je kunt bij de receptie een dag van te voren een busje bestellen. Je wordt dan gratis gebracht en gehaald.

• vakantieman, 16-11-2017

pubers 18+ loopafstand van een gezellig dorpjes.

Voor de zomer van 2018 zoeken wij een camping aan een meer en loopafstand van een dorp. Onze tweeling van 18 gaan nog mee, is er aansluiting met de leeftijd op deze camping? Komt deze leeftijd ook op deze camping zodat ze samen gezelligheid kunnen maken in pub of strand oid?

Ingrid van der Weerden, 03-08-2018

Wij zijn vorige week teruggekomen met een zoon van 16 en dochter van 14. Er zijn meerdere leeftijdsgenoten op de camping. Veel nederlanders en makkelijk contact gemaakt. Er is twee keer in de week Holland Party op het strand van Levico. Dit is dichtbij en makkelijk te lopen. Mijn zoon is hier 2x naar toe gegaan, met meerdere jongeren van de camping.

Zonnetje, 10-01-2018

Ik zou dit ook graag willen weten voor onze twee pubers van 16 en 18 jaar! Weten jullie ondertussen al meer of hier wat voor deze leeftijdscategorie te doen is en of deze leeftijdscategorie überhaupt aanwezig is?

Camping Due Laghi info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieVroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Post service, Ticket service, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats