Camping Due Laghi

ItaliëTrentino en Zuid TirolLevico Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Due Laghi voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 394 reviews
+146/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 394 reviews
  • 5.5Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Due Laghi (Italië) ligt bij het Levicomeer en het meer van Caldonazzo. Op de staanplaatsen heb je echt de ruimte en de camping is ook niet te massaal. De kinderen vermaken zich met het animatieteam of bij het zwembad. Het is ook lekker om in een van de meren te gaan zwemmen. Een avontuurlijke activiteit is om te gaan raften in de bergen.

Tonen op kaart

Contact

403 Reviews over Due Laghi

• 8A. Frijling24-08-2021

Goede camping, maar er is ruimte voor verbetering

De Camping ligt tussen 2 wegen in, met name aan de kant waar de tenten van vacansoleil staan, kan dat voor enige overlast geven, door langsrazend verkeer. Ook is aan die kant de animatie van de naastgelegen camping bijna letterlijk te volgen. Sanitair en zwembad zijn verouderd. Tijdens ons verblijf zijn er 2 mensen gewond geraakt door de losliggende platen in het zwembad. Het animiatieteam doet hun best en er worden veel dingen georganiseerd, er was elke week een dansshow en in de twee weken dat wij er waren 1x een bingo. De minidisco is vooral dansen helaas is er niet veel interactie met het publiek, dit komt vermoedelijk doordat de beste dansers alleen Italiaans en een beetje Engels spreken. De speeltuinen waren prima, maar wel verouderd. In het restaurant kan je prima eten en eten afhalen. De omgeving is prachtig, twee mooie meren en vele bergen in de omgeving. Er is genoeg te doen en te zien.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Sabine24-08-2021

Leuke gezellige camping

Wij hebben 2 fantastische weken achter de rug. We hebben met stromende regen de tent op moeten zetten, maar 2 dagen later hebben we heel goed weer gehad en daarna was het ook met plus 30 graden fijn om eventjes een duik te kunnen nemen in het frisse zwemwater. Het sanitair is inderdaad verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ik lees hier op zoover dat het sanitair vies is? Daar is niks van waar! Ik heb continu schoonmakers gezien die hun uiterste best deden om het schoon te houden, het lag meer aan de mensen zelf die gebruik maakten van de wc’s en die daarna niet eens de moeite namen om door te spoelen! De schoonmakers deden echt hun best. Het animatie team deed ondanks de corona maatregelen heel veel leuke dingen met de kinderen, al met al wij hebben een topvakantie gehad!

• 6Veldhuis10-08-2021

Net een voldoende, sanitair mag verbeterd worden

Pluspunten Restaurant; eten lekker, vriendelijke bediening. Voetbaltafel, speeltuinen, voetbalveld, van alles te doen voor kinderenSportactiviteiten georganiseerd, leuk voor kids om aan mee te doen Supermarkt soort Lidl dichtbijIn de omgeving voldoende wandel- en fietsmogelijkhedenMinpuntenZwemwater drijft van alles in Verouderde sanitair en niet goed schoon gehouden De weg langs de camping hoor je goedDisco vd andere camping elke avond goed te horen

• 3Staat v/h sanitair
  • 8T. Koopman10-08-2021

Leuke camping

Wij hadden een bungalowtent gehuurd en die was prima er ontbrak alleen veel. Zwembad was inderdaad koud maar bij mooi weer niet erg. Campingwinkel te klein en te duur. Het meer is prachtig maar mag eigenlijk niet als privéstrand vermeld worden over ander terrein en door de modder kom je er en slecht onderhouden. Tent stond naast drukke weg hadden wij geen last van maar kan hinderlijk zijn. Check het weer voor je gaat het regent en onweert er vaak. Bij mooi weer en met kleine kinderen een mooie camping met een prachtige ligging. Restaurants zijn goed dus lekker eten. Personeel vriendelijk. Toiletten worden vaak schoon gemaakt. De mensen/kinderen maken er over het algemeen zelf een puinhoop van. Persoonlijk vind ik dat de camping te laag word beoordeeld. Alles klopt. Overal mankeert wel wat en je moet er zelf een leuke tijd van maken en de boel netjes houden. Wij hebben in ieder geval genoten onze dagen op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8As21-08-2019

Komen zeker een keer terug

Wij zaten in een stacaravan van een touroperator. Perfect! Mooi stacaravan waikiki. Leek erg nieuw te zijn. Leuke camping. Mooie zwembaden, maar het water was inderdaad koud. Bij 24-28 graden vonden wij dat geen probleem. Afhaal restaurant was goed. Campingwinkel was erg klein, maar 500 meter buiten de camping ligt een grote supermarkt

Het meer ligt verder weg dan de camping op hun site aangeeft. Je loopt min of meer over een ander camping terrein om er te komen. Het meer zelf is mooi.

In de omgeving veel te doen en te zien. Echt een aanrader!

• 5Sandra21-08-2019

Liever niet nog een keer

Leuke animatie, maar toiletgebouw smerig en water in zwembad ijskoud. Kleine plaatsen en auto ook op dezelfde plaats maakt het niet echt gezellig. Campers tussen de gezinsplekken door die constant komen en gaan. Iedere ochtend weer geronk van weg rijdende auto's. Erg onrustig en veel herrie.

Toen er ook nog groep van ruim 50 tieners tussen de gezinsplaatsen kwamen te staan was het genoeg geweest. We zijn eerder vertrokken.

Goed restaurant op de camping zelf

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Mar18-08-2019

Prima alleen het sanitair. Brrrr

Prima camping al zijn het sanitair en het zwembad aan een goede renovatie toe. Sanitair is oud, douches klein met douchekoppen die alle kanten opspuiten. Dan weer met heel heet een andere keer met koud water. Wordt ook niet echt goed schoongemaakt.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Bakker14-08-2019

Prima, leuk voor kinderen, wel verouderd.

Prima camping in een hele mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Op de camping is leuke animatie voor kinderen. Het zwembad is heel eenvoudig, iets te weinig bedjes, koud water. Het sanitair gebouw (1 groot gebouw voor hele camping) is echt aan renovatie toe! De douches zijn vaak koud en door kalkaansl spuiten de stralen alle kanten op. Wordt de hele dag door schoongemaakt, toch stinken de toiletten naar urine. Wc brillen zitten los. Op loopafstand zit een middelgrote supermarkt met lekker brood en verse producten. Campingwinkeltje is heel beperkt. Het kleine privé strand bij het meer zou ook een opfrisbeurt mogen krijgen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Familie Huisman11-08-2019

Heerlijke zwem, wandel en fietsuitvalbasis.

Heerlijke gezellige en rustige camping. Mooie uitvalbasis om te ontspannen, te zwemmen, te wandelen en met de racefiets de bergen of het dal in te gaan. Mooie tent voor zes personen. De tent stond wel dicht langs een weg, waardoor wij ‘s morgens vroeg wakker waren door passerend verkeer. Wij vonden dit niet storend. Overigens heb je hiervan op een groot deel van de camping geen last. Mooi zwembad, voldoende ruimte zowel in als buiten het zwembad. Sanitair wordt goed schoongehouden, sanitair is wel iets verouderd, maar voldoet goed en de douches zijn meestal warm. Nadeel is wel dat je de warmte van het water niet zelf kun bepalen omdat de douchen geen warm en koudwaterkraan heeft. Mooie ruime camping, leuk en mooi ligweide en strandje bij het Levico meer. Wel een stukje lopen (maximaal een kilometer). Mij uitvalbasis om te fietsen te wandelen. Prachtige tochten gereden op de racefiets. Passo Manghen en Passo Pannarota. Prachtig gebied!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Mirella04-08-2019

Super camping

Een super mooie camping op een mooie plek. Wij stonden op een heerlijke plek in de schaduw. Kinderen hebben genoten van het zwembad, de animatie en het restaurant, en wij ook.

Camping is een aanrader voor mensen met kleine kinderen.

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar