Hotel Cristallo

10 reviews over Hotel Cristallo

• 2017
    8Bert12-08-2017

Mooie plek

Prima uitvalsbasis voor motorrijders, wandelaars of montainbikers

• Oude reviews

5tommie05-09-2015

Niet weer

Waar je echt rekening mee moet houden is de steile klim naar boven wat voor mensen die slecht ter been zijn een belemmering kan zijn. Het centrum ligt overigens wel dichtbij.

• 6Marcel14-09-2009

Doen we niet weer

Hier geweest begin september op de motor. Weliswaar gratis parking in garage en ruime kamer, maar verdere service is onder niveau. Avondeten tussen 19-20 uur, ons werd gezegd vanaf 19.30. Dus nog maar weinig keus, veelal lauw/koud en hooguit 20.10 wordt buffetgedeelte opgeruimd. Op vraag of we nog warme patat kunnen krijgen (als bijgerecht van zojuist geserveerde vlees) was antwoord: Domani (morgen). Tijdens ons ontbijt werden de handdoeken op kamer verschoond, maar verder niets aan kamer gedaan, ook niet toen we 's avonds terugkwamen. Op klacht bij receptie en verzoek hotelmanager te kunnen spreken was antwoord ook Domani. En toen we volgende dag uitcheckte was er behalve receptioniste niemand te bekennen. Oja, ook was 90% van de gasten bejaarde Italianen en die maken dusdanig veel kwebbelherrie dat je beter buiten kan zitten eten (of je motoroordoppen inhouden)! Ander/beter management en het kan een prima hotel zijn.

• 7analbers22-06-2009

voor motorrijders een goed hotel

kamers zijn goed , zwembad niet groot , sauna is gratis, tot laat nog bar open grote parkeergarage , half pension voor tien euro, was voldoende als je op tijd was

• 7Fam. M. Steneker12-09-2008

Nooit meer, zeker geen halfpension!

Dit hotel was voor ons een tussenstop maar 1 nacht was meer dan genoeg. Een kamer voor 4 geboekt maar bij aankomst een kamer met 3 bedden gekregen. Tegen bijbetaling een grotere kamer gekregen. Diner was een aanfluiting: om half 8 werd het saladebuffet aangevallen door de italiaanse pensionado's zodat het om 19.40 uur letterlijk leeg was. De eerste gang was nog niet geserveerd of deel 2 werd al op tafel gepropt...ontbijt was gelukkig iets beter. Klein zwembadje en speelveldje aanwezig. Jammer van de service want er is best iets van te maken. Wellness stelt niet veel voor. Euro 168 is teveel voor 1 nachtje....kies elders voor minimaal 4 sterren en geen halfpension in het hoogseizoen.

Familie

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna
      • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelBiljart

• AdresVia De Vettorazzi 2 38056(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website