Hotel Bavaria

31 reviews over Hotel Bavaria

• 2018
    8Vd Bogaard Donck19-08-2018

Zeker om terug te komen

Prima ligging vd kamer, goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Eenvoudig maar goed verzorgd en goede service.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Cato24-05-2018

Voor ons niet voor herhaling vatbaar , ongezellig

Het is een ongezellig hotel, ontbijt zeer slecht , geen koffie en oude broodjes , het personeel in de eetzaal spreekt alleen italiaans waardoor communicatie niet mogelijk is, er waren slechht een paar gasten waardoor we in een bijna lege eetzaal zaten. Het avondeten was uitstekend en met zorg klaargemaakt, je hebt echter geen keuzes. De kamer was pas gerenoveerd,mooi en zeer netjes echter geen airco wat in de zomer wel een probleem kan zijn. Mooi uitzicht op het dorp

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7ChantalM03-08-2017

Prima hotel, wel eenvoudig.

Eenvoudig, middenklasse hotel. Er zijn gerenoveerde en niet-gerenoveerde kamers. Eén nacht verbleven, dus niet-gerenoveerde kamer gekozen. Op de vloer na is alles vrij oud en heeft de kamer behoefte aan een opknapbeurt. Lampjes hangen scheef, oude radiatoren en helemaal vergeeld. Oogt niet fris. Badkamer zeer klein en volgebouwd , maar wel schoon. Voor 1 nacht was prima, langer had ik er niet willen verblijven. Net buitenzwembad, dat is een erg fijn want kan heel warm worden. Ontbijtruimte goed. Alles aanwezig, niet in overvloed maar dat mag je ook niet verwachten van een middenklasse hotel. Ligging t.o.v. centrum en meer zijn prima. Alles goed aan te lopen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Loek Neele23-07-2017

Als thuis komen

Een perfect hotel. Kamer voorzien van airco.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Loek Neele03-08-2016

Fantastisch volgend jaar weer.

Een hotel met een enorm goede service. Je komt hier echt tot rust. Rustige ligging met een mooie tuin rondom. Leuk zwembad.

Gereisd met partner in juli 2016

• 5G&A14-09-2015

Nooit meer!

Gerenoveerde kamer was prima.Ontbijt goed. Diner armoedig. Eigenaar kan absoluut niet tegen kritiek. Geef je paspoort niet af, liggen dan voor het grijpen a/d balie. Batterijen kluiswaren bijna leeg.Na lang aandringen nwe batterijen gemonteerd. Dames van restaurant waren heel vriendelijk. Zwembad was vies en tuin onverzorgd. Niet gerenoveerde kamers waren beneden peil.

Gereisd met partner in september 2015

• 8H Middel25-07-2015

Een fantastisch hotel

Wij zijn voor de tiende keer in hotel Bavaria. Alles is hier geweldig, vooral het personeel enorme lieve mensen top service. Een aanrader!

Gereisd in juli 2015

• 10Loek24-07-2015

Fantastische vakantie

Een geweldige vakantie gevierd in hotel Bavaria. Dat voelt als thuiskomen. De vriendelijkheid en serviceverlening is fantastisch. Prima verzorgde kamer op de vierde etage. Voorzien van airco. Ruime badkamer met regendouche. Erg leuke wandelingen gehad in de mooie natuur.

Gereisd met partner in juni 2015

• 2Marjon ter Haar12-08-2014

Vergane glorie

Dit hotel is duidelijk aan een totale renovatie toe. Een aantal kamers zijn gerenoveerd, maar als je, zoals wij, in de oude kamers zit, is dat geen aanrader: veel schimmel in de badkamer, losse stroomdraden, vochtplekken aan het plafond. Daarbij zaten wij met twee volwassenen en twee kinderen op een kamer en hier was de kamer absoluut niet voor geschikt. Totaal geen opbergmogelijkheden. Het 'hoogtepunt' vonden wij de envelopjes waar je na het avondeten je servet in moest doen. De volgende ochtend krijg je dan hetzelfde servet, voorzien van de originele vlekken, weer terug! De eigenaar kan slecht tegen kritiek; schimmel dat kon niet en de kamer was vorig jaar nog gerenoveerd. Die renovatie bleek te bestaan uit een likje verf, waarbij het plafond maar voor de helft gedaan was. Het onderhoud van tuin en zwembad is slecht. Het hotel is blijven hangen in de jaren '70. Wij zijn van ellende na twee nachten vertrokken naar een ander hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Loek27-07-2014

Opnieuw genoten in het gerenoveerde hotel Bavaria

We zijn voor de derde maal in het hotel Bavaria in Levico Terme geweest. Het was voor ons zoals je bij familie of vrienden thuis komt. Een hartelijke ontvangst van de eigenaar en de medewerkers. Menig hoteleigenaar kan hier iets leren over gastvrijheid en vriendelijkheid. De gerenoveerde kamers op de vierde verdieping verdienen echt aanbeveling. Ruime badkamer met stortdouche. Voorzien van alle gemakken. Kamer netjes in gericht en voorzien van airco. Echt geweldig. Tijdens de 3 weken die wij in het hotel verbleven hebben wij niet keer het zelfde hoofdgerecht gekregen. De kok weet met vakmanschap een heerlijke maaltijd op tafel te zetten. Iedere dag keuze uit drie verschillende hoofdgerechten. Alle persoonsleden verdien lof. Iedereen en echt niemand uitgezonderd deed zijn uiterste best de vakantie onvergetelijk te maken. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Bavaria info