Hotel Ariston

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Ariston

• 9J. V.d.Burgt.06-07-2019

Zou heel graag nog een keertje teruggaan.

Wat een gezellig hotel. De eenpersoonskamer die ik had was erg goed ingericht en gezellig. De keuken is erg goed , het personeel bijzonder vriendelijk en de ligging geweldig.

• 9Mevr Broers22-03-2019

Fantastisch zouden zo weer gaan.

Het is een prima hotel waren hier al meerdere keren.En het is een mooie omgeving voor wandelen en uitstapjes inde buurt o,a naar Trento Verona Vernetie en het garda meer.

Met oudere kinderen

• 2018
    7marian Veerman04-11-2018

Heerlijk knus stadje

Het meer dichtbij heeft een natuurlijke bron

• 10Hanneke20-02-2018

Twee maal geweest in dit fijne hotel.

Het was vreemd dat we bij het tweede bezoek in dit hotel geplaatst werden in het zuster hotel van Ariston, dat van dezelfde familie is. Dat was overigens totaal geen punt. Iets beter hotel plus maar een paar deuren verder. Maar het was beter geweest als wij tevoren waren ingeseind, want nu stonden we een beetje vreemd te kijken in die lege receptie. Gelukkig was de eigenaar bezig in een zijvertrek en kon ons vertellen dat we in het andere hotel waren ondergebracht. Beetje slordig allemaal! Een mailtje of telefoontje vooraf van touroperator of van het hotel was toch wel correct geweest.

• Oude reviews

8hans20-08-2016

zeer goed hotel

we hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op het meer.mooie kamer en schoon goed ontbijt en een goed 3 keuze menu. zeer vriendelijk personeel . je kunt je motor stallen in de garage.het hotel is een zeer mooi uitgangspunt voor mooie uitstapjes en mooie motorritten. volgend jaar weer.

• 8T. Kalkwiek06-08-2016

Super Hotel

We hadden een kamer aan de achterkant, mooie kamer, goed schoon en een ruim balkon! In de avond kon je aan de bar heerlijke drankjes bestellen die je pas op het eind van je verblijf afrekent.

• 5Y. Commijs15-07-2016

Nooit meer

Het hotel is zeer gedateerd.De kamers aan de achterkant zijn erg klein, erg donker en zeer gehorig. Het eten was redelijk. Personeel in de eetzaal was vriendelijk. De balie was meestal niet bezet. Soms moest je 's avond moeite doen om iets te drinken te bestellen.

Alleenreizend

• 9W.U.02-07-2016

Super verblijf, zeer relaxed, vele jaren geweest.

Fantastische plek voor uitstapjes, naar mooie plaatsen en passen o.a. in de Dolemieten, vanwege de centrale ligging. Mooi uitzicht op meer, (kamers met meerzicht) en bergen vanuit je kamer altijd met balkon. Plaatsen als Merano, Trento, Verona, Bolzano, Venetië en het Gardameer zijn gemakkelijk te berijden. Zeer behulpzame eigenaar en vriendelijk personeel. Zeer schoon Hotel. Voor gezinnen met kinderen is deze bestemming minder geschikt. Het ontbijt en het vier gangen diner zijn ruim voldoende.

• 10A.Romeijn10-07-2015

volgende keer weer

we hebben een super vakantie gehad in hotel Ariston in levico terme. het is een prachtig hotel goede kamers en het eten is gewoon geweldig, het personeel is zeer vriendelijk en staat gelijk voor je klaar

• 8meneer van Poelgeest25-09-2014

Aanrader voor een rustige vakantie

Prima verzorgd verblijf in mooie omgeving. Kamer ruim en bedden goed. Kamers voorzijde prachtig uitzicht op het meer. keuze menu is gevarieerd, ontbijt voldoende. Drankje voor een redelijke prijs en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit ruim voldoende

4 tips over Hotel Ariston

• Mirjam Pol, 13-06-2014

Er rijdt een treintje in t seizoen die vlakbij t hotel stopt. Het lopen naar t dorpje is omhooglopend en 20 minuten. Bij hotel Du Lac kun je fietsen huren en ook de wellness uitproberen. Supermarkt is groot en goedkoop. Neem een waterkokertje mee, is handig

• hajebe744, 16-07-2013

Jammer dat de ingang alleen via een trap te bereiken dus de meestal zware koffer(s) moet optillen.

• erna_sprenger, 12-09-2013

Wandeling rond het meer van Levico.

1 vraag over Hotel Ariston

• VerzorgingHalfpension