Hotel Ariston ***

Hotel Ariston

47 reviews over Hotel Ariston in het Nederlands

zeer goed hotel

hans, 20-8-2016

we hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op het meer.mooie kamer

en schoon goed ontbijt en een goed 3 keuze menu. zeer vriendelijk

personeel . je kunt je motor stallen in de garage.het hotel is een zeer mooi uitgangspunt voor mooie uitstapjes en mooie motorritten.

volgend jaar weer.

Super Hotel

T. Kalkwiek, 6-8-2016

We hadden een kamer aan de achterkant, mooie kamer, goed schoon en een ruim balkon! In de avond kon je aan de bar heerlijke drankjes bestellen die je pas op het eind van je verblijf afrekent.

Nooit meer

Y. Commijs, 15-7-2016

Het hotel is zeer gedateerd.De kamers aan de achterkant zijn erg klein, erg donker en zeer gehorig.

Het eten was redelijk.

Personeel in de eetzaal was vriendelijk.

De balie was meestal niet bezet.

Soms moest je 's avond moeite doen om iets te drinken te bestellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ariston voor je op een rij gezet:

Fantastische plek voor uitstapjes, naar mooie plaatsen en passen o.a. in de Dolemieten, vanwege de centrale ligging.

Mooi uitzicht op meer, (kamers met meerzicht) en bergen vanuit je kamer altijd met balkon. Plaatsen als Merano, Trento, Verona, Bolzano, Venetië en het Gardameer zijn gemakkelijk te berijden.

Zeer behulpzame eigenaar en vriendelijk personeel. Zeer schoon Hotel.

Voor gezinnen met kinderen is deze bestemming minder geschikt. Het ontbijt en het vier gangen diner zijn ruim voldoende.

volgende keer weer

A.Romeijn, 10-7-2015

we hebben een super vakantie gehad in hotel Ariston in levico terme. het is een prachtig hotel goede kamers en het eten is gewoon geweldig, het personeel is zeer vriendelijk en staat gelijk voor je klaar

Aanrader voor een rustige vakantie

meneer van Poelgeest, 25-9-2014

Prima verzorgd verblijf in mooie omgeving. Kamer ruim en bedden goed. Kamers voorzijde prachtig uitzicht op het meer. keuze menu is gevarieerd, ontbijt voldoende. Drankje voor een redelijke prijs en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit ruim voldoende

zeer matig

jaap klijnsma, 20-7-2014

geen airco, altijd lauwarm eten ,geen dekbed maar een deken op je bed.,

matige bediening ,nooit iemand bij de receptie

Mooie plek

Mirjam Pol, 13-6-2014

Bedden hebben nog dekens. Voorzijde mooi uitzicht met balkon en zitje. Elke dag schoonmaak. Ontbijt elke dag t zelfde maar redelijk. Kaas( smakeloos) en 2 soorten vleeswaren, gekookt eitje, jam, bruin brood en harde kadetjes.

Savonds keuzemenu. Niet echt slecht maar we misten t Italiaanse tintje. Wij hadden maggi en mayonaise zelf erbij gekocht . Kun je gewoon op de tafel laten staan. Excursies hadden we via de touroperator. Bijna niet meegewerkt maar electr. fietsen gehuurd in t hotel du lac ernaast. En heerlijk gefietst. Supermarkt op 10 loopminuten, elke dag ook zondag open.

prima hotel met mooi uitzicht(meerzijde)

chris, 17-9-2013

Hotel Ariston was onze thuisbasis met een busreis van touroperator. Hotel was prima, zeker voor de aanduiding 3 sterren. Ruime kamer, schoon en iedere dag schone handdoeken. Boek wel meerzicht. Ontbijt was zonder meer goed en het diner voldoende en afwisselend. Consumpties waren zeer betaalbaar.

Mooie ligging

erna_sprenger, 12-9-2013

Eenvoudig hotel. Schoon. Zeer vriendelijk personeel., behalve een oude ober.

Heerlijk zwembad. 20 minuten wandelen naar het gezellige Levico.

Ontbijt en avondeten voldoende keus.

We hebben een aantal aanbieders voor Ariston voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ariston scoort een 8.01 uit 10 op basis van 52 reviews.