Hotel Ambassador

7.6Goed

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Levico Terme

Op vakantie geweest naar Ambassador?

7.6Goed

44 reviews over Hotel Ambassador

• 8Familie H25-06-2017

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Correct personeel. Wij komen hier al jaren. Perfecte uitvalsbasis voor dagtrips. Het eten is goed. Geen hoogstandjes maar wel lekker. De nieuwe kamers zijn fantastisch. Ruim, smaakvol ingericht met ruime badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Tineke16-09-2016

Heerlijk hotel. Knus. Comfortabel.

Het hotel wordt in fases opgeknapt. We hebben de nieuwe kamers gezien en ziet er prachtig uit met een heel mooie badkamer. Het buiten zwembad is zeer toegankelijk en een heerlijke plek om een dagje te relaxen. De Spa en het binnen zwembad zijn nieuw en het geheel is zeer luxueus. Het enige minpuntje wat mij betreft zijn de erg harde bedden.

Gereisd met partner in september 2016

• 7edo brouwer21-08-2016

prima hotel met wat beperkingen

Het hotel is netjes en goed onderhouden.Over het algemeen was de bediening in orde.Wifi gaat nog met code's en bonnetjes...bereik ronduit slecht.Zwembad en omgeving is echt prachtig en netjes!.Ontbijt ook prima,wel wat traag met aanvullen.Parkeren ook prima geregeld.Voor oudere kinderen is er niets te doen,nog geen ijsje kun je er halen.Avond eten redelijk voor wat je betaald,verwacht geen hoogstandjes...eten alleen tussen half acht en half negen...met kleine kinderen niet handig.Kinderstoelen kennen ze daar niet,regelen ze ook niet!!! Dat vond ik echt heel slecht,ook meerdere keren over geklaagd.Ik heb een tweeling van 1,5,dan mag ik wel een vrachtauto huren om alles zelf mee te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Fam Mermans - Van Hout29-07-2016

Hotel kan niet tippen aan hotels in Oostenrijk.

• proper, welness, zwembad, fitness, veel zitmogelijkheden buiten en binnen
    • lekker eten

• Wifi als je geluk hebt, beperking op aantal ingelogden (niet meer van deze tijd!)
    • overal te warm, geen airco op kamers, te warm in restaurant om te eten
    • aantal personeelsleden niet vriendelijk
    • verouderde kamers
    • ontbijt vaak onvolledig, werd niet tijdig aangevuld
    • kamer boven keuken (121) = veel lawaai 's morgens van borden- en bestekgekletter, onaangename geuren in kamer komende van de keuken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9van der Geest23-07-2015

prima hotel

Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het prachtige Levico meer en ca.15 minuten lopen naar het dorp. Het hotel beschikt oven een binnen-en buitenzwembad. De service is uitstekend. Het hotel beschikt over een hele grote schitterende tuin met ligbedden.Alles is netjes verzorgd en is naar mijn mening een 4 sterren hotel (i.p.v. 3 sterren). Aan de receptie wordt ook Duits gesproken..

Gereisd met partner in juli 2015

• 8BertArina06-09-2014

Heerlijk hotel

Zeer correct en vriendelijk ontvangen. Mooie kamer met balkon en zicht op het meer en de bergen. Kleine badkamer, maar schoon en compleet. Dagelijks schone handdoeken. Van binnen is het ook een prachtig hotel en ziet er verzorgd en goed onderhouden uit. De buitenkant is helemaal prachtig en oogt nog mooier door het zwembad met wirlpool. Goede wifi-ontvangst. Ontbijtbuffet prima, diner ook in buffetvorm simpel maar degelijk. Helaas ook een grote kudde Nederlandse buspassagiers. Dus lange wachttijden bij de buffetten en sommigen moesten nu eenmaal wat te mopperen hebben. Heerlijk rustig als ze er niet waren. We komen zeker terug in dit klantvriendelijke hotel.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Co van der Flier28-07-2014

Prima hotel

Hotel Ambassador in Levici Terme is een uitstekend hotel. Ons verblijf was op basis van halfpension. Prima verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad en een mooie tuin. Het hotel ligt op loopafstand van het meer en het dorp. Het hotel is wat ons betreft een aanrader.

Janny en Co van der Flier.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8magda13-07-2014

Zeker om eens terug te komen.

Dit hotel is prijs/kwaliteit een aanrader. Goed gelegen op wandelafstand van een prachtig meer en een gezellig centrum. De bediening was goed en het eten was lekker. De kamers werden dagelijks gepoetst. Vooral de wellness en het zwembad zijn een grote troef. Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Hans & Gerty24-06-2014

Prima hotel, aanrader.

Prima hotel met met goede ligging en een prachtig zwembad en een mooie tuin om rustig in te zonnen. Goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand, 10 minuten, naar het centrum Levico Terme en 50 meter van het meer. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9jori22-06-2014

Heerlijk vakantieadres

Mooi sfeervol hotel goed diner en vooral een voor Italiaanse begrippen zeer uitgebreid ontbijt.Mooie kamer met uitzicht op het meer badkamer klein maar compleet alles zeer schoon. Vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad terras en tuin,een perfect vakantieadres.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Hotel Ambassador info