Hotel Eco Ambient Elda

ItaliëTrentino en Zuid TirolLenzumo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Eco Ambient Elda voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Eco Ambient Elda

• 9Remco29-07-2011

Schitterend hotel in authentiek Italiaans plaatsje

Wij verbleven 3 nachten in dit kleinschalige hotel tijdens een rondreis door de Dolomieten. Lenzumo is een klein plaatsje aan het eind van een doodlopende weg naar een mooi dal. Het ademt authentieke, onontdekte Italiaanse sfeer. Voor activiteiten moet je stukje rijden naar lago di Ledro (een fraai bergmeertje) of naar Trento (leuk stadje). Wij hadden een 'Eco'-kamer: redelijk ruim en fraai modern ingericht. Kleine minpuntjes: wij vonden de kussens wat dun/hard en uit de grote regendouche op de badkamer kwam niet heel veel water. Er zijn leuke lounge/leeshoekjes in het hotel, er is een klein maar fijn buitenzwembad met uitzicht op de bergen, een kleine sauna (ook buiten), mogelijkheden voor massages en fitness (binnen) en gratis leen-mountainbikes. Hotel wordt gerund door een zeer vriendelijke familie. Vooral het eten (wij hadden halfpension met dagelijks 4-gangen diner) is hun trots. Met veel producten uit eigen tuin worden je telkens culinair verrast; een absolute aanrader!

• 8Ineke06-10-2010

Een mooi hotel.

We waren hier naar toe gegaan op de motor en waren er 1 week, 1 week was voor dit hotel te veel er was weinig te doen. Het is een mooi hotel maar erg afgelegen. De eigenaars waren er niet maar hun kinderen 2 zonen en 1 dochter waren erg gastvrij en hebben hun best gedaan. Een echte aanrader voor mensen die van rust houden.

Hotel Eco Ambient Elda info

• CafeBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Veilig betalen met