Appartement Weinreichhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolLana / Völlan / Foiana

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Weinreichhof voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.8Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Weinreichhof

• 10Armin Ruf13-06-2012

Super schöner Ferienhof

Der Weinreichhof befindet sich in Völlan bei Lana uns ist ein Traum für Klein und Gross! Tiere,Trampolin, Pool alles ist vorhanden. Die Familie ist super nett! Wohnung ist riesengross,super ausgestattet und sehr sauber. Alles perfekt! Pizzeria, Lebensmittelgeschäft,Friseur befindet sich alles in Völlan, zu Fuss erreichbar oder mit dem Auto. Wer mehr haben möchte muss mit dem Auto nach Lana rein.

• 10Ulmer22-06-2011

Toller Ferienhof

Der Ferienhof verspricht schöne Ferien in sehr schöner Lage mit super Aussicht auf Meran. In der näheren Umgebung sind viele Spaziergänge, Wanderungen und Bergturen möglich. Schöner Spielplatz incl. Trampolin und Pool, Komfortable Wohnung incl. Spülmaschine und komplettes Infoangbot.

• 9R.Ottink04-08-2010

Wat een heerlijke plek!

In juli hebben wij 17 dagen verbleven op de Weinreichhof, met 2 volw. en 2 kinderen van 9 en 11. Wat een heerlijke plek voor een héél acceptabele prijs. Het appartement is ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Elke 3 dagen kregen we schone handdoeken en aan het eind van een week schoon beddengoed. Ze hebben een broodjesservice, wat we bestelden hing elke morgen aan de deur in een linnen tasje! Je bent omgeven door zo'n 25.000 appelbomen, waar je ook kijkt! Het zwembad, niet groot maar voor onze kids prima, en het was er nooit erg druk. Als ik al iets zou moeten noemen wat minder is, dan zou het enige zijn dat de weinreichhof echt helemaal aan het einde van Völlan ligt, het houdt ook echt op daarna, einde weg! De laatste avond dat we er waren zijn we gaan betalen, gewoon cash (betaalautomaat op loopafstand in dorp), en kregen nog een praatje en een schnaps aan de keukentafel! Een plek om nog zeker een keer naar terug te keren.

• 9lydia24-04-2009

Tussen de boomgaarden

Verbouwde schuur en stallen in drie bovengelegen duplex-appartementen met bijhorende bad/douche en wc. Vriendelijke en behulpzame eigenaars: Ingrid en Andreas met opa en oma en drie kinderen (jongste 4maand). Mooi zwembad op terrein (alléén open vanaf mei/juni tot september) en tevens mogelijkheid tot barbecuen. Twee keer per week nieuwe handdoeken. Lakens en dekens aanwezig. Broodjes kunnen besteld worden bij de eigenaars.

Appartement Weinreichhof info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij