Camping Schlosshof ****

9,2

Weer vandaag-4°-10°

41 tips over Camping Schlosshof

Fam Jussen, 20-8-2017
Reserveren is echt noodzakelijk.
Cox, 10-8-2017
Tip : de menukaart wat vernieuwen zoals bijvoorbeeld ook vis op het menu zetten.
marjo_6, 21-7-2017
Reserveren noodzakelijk, zeker in het hoogseizoen! Zeker een bezoek waard.

Marjo, 20-7-2017
Gewoon genieten! Het is er fantastisch!
Jolanda & Rita, 15-7-2017
Het zou fijn zijn als de diepvrieskist niet per 1 juli maar al vanaf midden juni in gebruik zou kunnen zijn voor het invriezen van koelelementen. Tot deze er staat kunnen de koelelementen bij de bar (dicht bij de receptie) afgegeven worden om in te laten vriezen.
Jolanda & Rita, 13-4-2017
Wij (2 volwassenen) kamperen al jaren met onze tent op de premium-plaatsen tussen zwembad en aankomstweg en vinden dit heerlijke plaatsen; ze zijn zeer ruim met een vrij uitzicht rondom. De nieuwe aanplant rond de afgebakende plaatsen is ieder jaar weer een stukje gegroeid en geven daardoor toch een stuk privacy. De auto kan prima op de eigen plek geparkeerd worden. Water/stroom op eigen plaats. Degenen die op de premium-plaatsen staan hebben een eigen modern sanitair-gebouw ter beschikking.

Evert, 13-11-2016
Zou voor de grotere standplaatsen gaan. Standplaatsen tussen zwembad en aankomstweg zijn niet gezellig. Je staat op steentjes. Vergeet als tentkampeerder niet een zeiltje mee te nemen.
Familie, 31-8-2015
Lana Arena restaurant, lange donderdagen Lana, doolhof Kränzel, zwembad Merano, vrijdagmarkt Merano, klimtuin Terlan
swaagman, 22-8-2015
naar Passe Pordoi en daar boven op 2800m wandelen.
peep2106, 20-8-2015
Bergen, Otzi, Meren, Waterval, Shopping in Merano en Bolzano