Camping Arquin

ItaliëTrentino en Zuid TirolLana / Völlan / Foiana

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Arquin voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 36 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 36 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

37 Reviews over Arquin

• 3Carla26-09-2019

Nooit meer

Dat de plaatsen voor een wat grotere caravan veel te klein zijn, de jonge vrouw die ons hielp was heel geduldig, uiteindelijk voor 1 nacht schuin op een plek gestaan en dat paste net, de broodjes service was prettig maar door toeval geen cash geld bij mij, nou jammer dan krijg je niks terwijl je wel met kaart in de receptie kunt betalen, de jonge vrouw was ook daar heel coulant in, maar.... de dame in het winkeltje is ronduit een kreng en haar man is niet veel beter, stonden mij gewoon uit te voeren ik moest maar naar de bank, brood moest contant, ik was blij dat we stonden dus mijn muntjes geteld en kon 2 broodjes meenemen, ik vind de service daarom ook waardeloos en ik ga daar dus nooit meer heen, allemaal veel te klein en bot boven op elkaar.😫😫

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Henry11-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Vaker in dit prachtige gebied gestaan omdat er voor iedereen wel iets te beleven valt. Camping is een aanrader, we hadden niet gereserveerd maar kregen toch -achteraf- een prima plek toegewezen. Snelweg hoorde je daar inderdaad, maar niet storend. ligt aan rand vh dorp Lana, pal naast gemeentelijke zwembad (als gast gratis toegang) en tussen de fruitbomen. Sanitair uitstekend, zwembad niet van olympische afmetingen, maar lekker om af te koelen (volgens de papieren verwarmd, maar de verwarming stond op een laag pitje denk ik....). Winkeltje met broodjes aanwezig. Restaurant niet uitgebreid en verwacht geen culinair hoogstandjes, maar onze pizza's waren okay. Ruime plaatsen voor Italiaanse begrippen, wel prijzig (zeker wanneer je net uit Tsjechië komt. Omgeving is gewoon PRACHTIG !

• 7Eetgelegenheden
  • 8André05-08-2019

Mooie nette camping

Mooie nette camping, schoon sanitair (speciaal kindersanitair), fijn zwembad erbij. Wij stonden hier begin augustus 2019. Het lijkt een doorreiscamping met veel campers, welke vaak maar 1 of 2 nachten blijven. Veel oudere stellen 60+ (niets mis mee) maar met jongere kinderen (3+5) zou er wat meer leven in de brouwerij mogen zijn. Betrokkenheid eigenaren op de camping miniem. Relatief weinig Nederlanders (ook fijn af en toe). Vlakbij is het buitenbad van Lana dit is een aanrader. De streek is ontzettend mooi, veel te zien en te doen. Snelweg is aanwezig, soms meer soms minder niet heel hinderlijk. De plekken zijn niet afgebakend en niet extreem groot, onze vouwwagen paste maar daar had je dan ook alles mee gezegd. Al met al leuk maar wel maar voor 1 keer.

• 7Linda30-07-2019

Rustige camping

Kort samengevat: hele nette camping, super knap en mooi sanitair, klein zwembad, restaurantje en broodjesservice. Grote en kleine plaatsen. Wel veel 60+ers, voor ons als jong gezin iets te rustig en stil. Met kinderen zijn er leukere campings te vinden in de omgeving. Daarnaast was er een mevrouw van de cAmping een beetje anti-kind, want die werd enorm boos op alle kinderen die in het zwembad sprongen. Springen was namelijk verboden en ze wees je even haarfijn op deze regel!

• 6Eetgelegenheden
  • 8René03-06-2019

Super

We zijn nu op deze camping. Saniter zeer schoon, camping zeer gemoedelijk . Camping eigenaar werkt hard en helpt je aan een mooie plek, we moesten even 2uur wachten omdat de gasten nog moesten vertrekken maar is zeker de moeite waard. Deze camping is zeker een aanrader als je in de Dolomieten vakantie wil houden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Ferdinand10-08-2018

Perfekt

Wij kwamen na een lange reis, laat aan op deze camping en kregen een plaats in een hoekje, nr.90. Wij hadden voor 4 nachten geboekt maar wilde het liefst dezelfde nacht nog vertrekken. Maarrrrrr……… de volgende dag wanneer je uitgerust bent en je het plekje eigen maakt ziet alles er anders uit. Uiteindelijk 3 maal bijgeboekt en 11 dagen blijven staan. Heerlijk zwembad om lekker af te koelen, luxe sanitair en heel netjes schoon, onze plaats was klein maar hebben we zelf geboekt ( toch gekozen om te blijven staan bij verlenging ). Omgeving heel mooi, dicht bij station voor trein naar Meran en Bolzano. Busstation nabij de camping. Gratis gebruik van het openbaar zwembad van Lana in dezelfde straat als de camping Personeel zeer behulpzaam en eigenaar is ook zeer aardig. Kortom zeker een aanrader

• 9Eetgelegenheden
  • 9René Bakker16-07-2018

Gewoon fantasties

Grote plaatsen, zeker voor Italiaanse begrippen. Het sanitair is zeer netjes en wordt elke dag grondig schoon gemaakt. Er is een zwembad om af te koelen, een restaurant en een klein winkeltje. De eigenaar is zeer gastvrij.

• 9Elly Bastiaans15-12-2017

Helemaal. Geweldig

Heerlijke, schone camping. Best wel grote plaatsen, en zwembad om af te koelen.

• 8Joost E.16-07-2017

Gewoon goede camping

Voor de 2e keer (kort) op deze camping, is gewoon goed. Plaatsen ruim genoeg, comfortplaatsen zeker aan te bevelen. Sanitair is prima en schoon, voldoet aan alle wensen. Het zwembad is klein maar daarin kan je aan het einde van de middag prima even afkoelen. Afdouchen bij het zwembad zelfs met warme douche. De camping ligt goed tov verbindingen, daardoor hoor je de doorgaande weg wel, maar niet storend. Wifi is overal op de camping goed en inclusief.

• 4Luc09-08-2015

Nooit meer!

Wij wilden enkele dagen in Lana kamperen op Arquin. Het is bij 1 nacht gebleven. We kregen plek 65, helemaal ingebouwd tussen caravans, campers met muziek en auto's. Geen greintje schaduw bij 35 graden, het was net een parkeerplaats. Sanitair was goed en schoon. Het zwembad ligt ook al weer zo opgesloten, niet gezellig. Nee, deze camping nooit meer! En....eigenlijk vond ik de norse eigenaar best grappig.

Camping Arquin info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar