Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan

Weer vandaag2°-5°
Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan
8,3

Omschrijving
Een prachtig uitzicht over het dal bij Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan. De plaatsen bieden veel ruimte en het zwembad geeft verkoeling op warme dagen. Twee keer per week zijn er lekkere grillavonden. Een goede camping voor een vakantie met de hond vanwege de hondenuitlaatroute met zwembadje. In de omgeving kun je wandelen en fietsen.

39 reviews over Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan in het Nederlands

Fantastisch!

Linda Van den broek,
9-9-2018

Super mooie camping. Grote plaatsen. Mooi onderhouden camping en zwembad. Broodjes services in de ochtend ideaal. Weinig douches/toiletten.

Geweldig genoten

Franssen,
4-9-2018

Prachtige terrassencampjng goed verzorgd met de meeste ruime plaatsen en geweldige uitzichten. Mooi groot zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Lekkere grillavonden. Honden uitlaatroute met zwembadje, geweldige omgeving om vanalles te doen. Bv vanaf dorp Tirol naar de bergmeren en almhut oberkaser alm.

Mooie camping

Jakobsen,
26-8-2018

Mooie camping met een voortreffelijk uitzicht over het dal. Zwembad is top om af te koelen na een wandeling in de bergen. Middagsluiting tussen 12.00 en 14.00 uur is niet meer van deze tijd. Eigenaren zijn correct maar laten zich niet op de camping zien.

Na de afslag naar Vollan een flinke klim naar het dorp. Toegangsweg via bedrijven terrein oogt rommelig en bij een tegenligger moet er een van de auto's achteruit.

Waarom is er geen verkeersspiegel zodat je de ander ziet aankomen!!!!

Als tussendoortje heerlijk.

Henry,
6-10-2017

Prachtig gelegen terrassen camping met voor Italiaanse begrippen grote plaatsen. Zeeeer rustig. Goed onderhouden. Mooi zwembad. Prima sanitair en 2x p/w een bbq of pizza-avond: aan te bevelen. Voor oudere kinderen niet veel te doen. Tafeltennis en klein sportveld. Dominant aanwezige baas/terreinknecht. Werkelijk

prachtige omgeving: Merano2000 en lift in Lana zijn aan te bevelen. In de directe niet veel te doen. In Völlan zelf klein supermarkt en bank.

Laatste 100 m naar de camping en op de camping zelf aardige klim.

Prachtige camping

familie_derksen,
10-8-2017

De camping is prachtig gelegen en goed onderhouden. Ruime plekken. waarvan sommige met een prachtig uitzicht. Heerlijk weer en daarom veel gebruik gemaakt van het zwembad. We vonden het zwembad op de "koudere" dagen wel erg fris. Speeltuin is groot, maar met wat achterstallig onderhoud. Sanitair is schoon, maar het aantal wc's en douches had meer gekund. We hebben het erg naar onze zin gehad. De omgeving is prachtig en er is veel te doen.

Nooit meer te

Franssen,
9-8-2017

Wat een prachtige ligging heeft deze camping, fijn klimaat, vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, goed onderhoud aan camping, sanitair wordt zeer goed en vaak bijgehouden op een dag ( als het vies is ligt het toch echt aan je voorganger) leuke grillavonden, fijne plaatsen, prachtige uitzichten, honden wandelpad met zwembad, achterzijde camping leuk wandelpad met bankjes voor een prachtig uitzicht, mooie grote speeltuin, ook een overdekte speelplaats,winkeltje met lekkere eigen wijn en smorgens de broodjes, in regio een walhalla om te wandelen, rodelen, watervallen, raften, fietsen noem maar op dit allemaal bij de receptie of vvv in Lana op te vragen. mooie brouwerij in Lana met speeltuin en je moet binnen zijn geweest...... Kortom een plekje om nooit meer te vergeten..

We hebben hier genoten van het mooie uitzicht vanaf onze plek. Het was een grote plek . Het sanitair en zwembad werden goed schoon gehouden. Een klein winkeltje en elke week een gril avond of pizza avond. De omgeving is prachtig. We komen nog zeker een keer terug.

Mooie camping in prachtige omgeving

Mv,
29-7-2017

Mooie en goed onderhouden camping. Wij stonden boven aan de camping waardoor het veel dalen en klimmen was naar toiletgebouw en zwembad. Zwembad is groot en netjes. Sanitair is schoon maar klein en weinig. 2 toiletten voor dames en 2 douches voor dames is weinig. Bij het zwembad en bij het gedeelte van de campers is ook nog een douche aanwezig. Plekken zijn over het algemeen ruim maar liggen op terrassen op een helling. Hierdoor vonden wij de privacy wat minder. Omgeving is mooi, er is veel te doen. Leuke plaatsen in nabije omgeving, liftjes vlakbij met mooie wandelroutes. Voldoende informatie op de camping over de regio. Goede broodjes service. Kortom wij komen nog eens terug omdat we niet alles gezien en gedaan hebben.

Mooie plek, prachtig uitzicht

Franssen
11-12-2016

Goed verzorgde terassencamping met mooi uitzicht..vriendelijk personeel, mooi zwembad, broodjes op bestelling, Kleine voorraad eet en drinkwaren, eten en drinken op camping vrij prijzig, 2 x per week gril of pizza avond, douches boven vrij klein en onder 2 Famiie douches.. hondvriendelijk met kleine uitlaat gelegenheid en zwembadje voor de honden zeer leuk aangelegd. Kleine wandelroute achter camping maar dan met een prachtig uitzicht. Omgeving is super en voor ieder wat wils, wandelen in de bergen, prachtige auto en motorroutes teveel om op te noemen.. wij hebben er genoten en gaan nog een keer terug vlg jaar want we hebben niet alles gezien in de omgeving

Mooi vormgegeven terrassencamping, wij hadden plek 24, mooie vrij liggende plek. De plekken bovenop de terrassen kunnen 'hutjemutje' vol staan. De plekken zijn wel ruim. Sommige lager gelegen plekken liggen pal onder elektriciteitsdraden. Dit heeft de naastgelegen buurcamping in het dorp ook. Er is mooi verzorgd, nieuw sanitair, alleen veel en veel te weinig! Mooi groot zwembad en een behoorlijke speeltuin bovenaan de camping, beetje donker weggestopt. Er is een keer in de week pizza avond en een soort cafeetje bij de receptie, stelt niet veel voor. Wij hebben de pizza avond niet meegemaakt.

Mooie omgeving om te wandelen of fietsen of dagje Bolzano of Merano. Wij vonden het hele gebied in het hoogseizoen wel heel erg druk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan in Lana / Völlan / Foiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.