Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan

36 reviews over Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan in het Nederlands

Als tussendoortje heerlijk.

Henry
6-10-2017

Prachtig gelegen terrassen camping met voor Italiaanse begrippen grote plaatsen. Zeeeer rustig. Goed onderhouden. Mooi zwembad. Prima sanitair en 2x p/w een bbq of pizza-avond: aan te bevelen. Voor oudere kinderen niet veel te doen. Tafeltennis en klein sportveld. Dominant aanwezige baas/terreinknecht. Werkelijk

prachtige omgeving: Merano2000 en lift in Lana zijn aan te bevelen. In de directe niet veel te doen. In Völlan zelf klein supermarkt en bank.

Laatste 100 m naar de camping en op de camping zelf aardige klim.

Prachtige camping

familie_derksen
10-8-2017

De camping is prachtig gelegen en goed onderhouden. Ruime plekken. waarvan sommige met een prachtig uitzicht. Heerlijk weer en daarom veel gebruik gemaakt van het zwembad. We vonden het zwembad op de "koudere" dagen wel erg fris. Speeltuin is groot, maar met wat achterstallig onderhoud. Sanitair is schoon, maar het aantal wc's en douches had meer gekund. We hebben het erg naar onze zin gehad. De omgeving is prachtig en er is veel te doen.

Nooit meer te

Franssen
9-8-2017

Wat een prachtige ligging heeft deze camping, fijn klimaat, vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, goed onderhoud aan camping, sanitair wordt zeer goed en vaak bijgehouden op een dag ( als het vies is ligt het toch echt aan je voorganger) leuke grillavonden, fijne plaatsen, prachtige uitzichten, honden wandelpad met zwembad, achterzijde camping leuk wandelpad met bankjes voor een prachtig uitzicht, mooie grote speeltuin, ook een overdekte speelplaats,winkeltje met lekkere eigen wijn en smorgens de broodjes, in regio een walhalla om te wandelen, rodelen, watervallen, raften, fietsen noem maar op dit allemaal bij de receptie of vvv in Lana op te vragen. mooie brouwerij in Lana met speeltuin en je moet binnen zijn geweest...... Kortom een plekje om nooit meer te vergeten..

We hebben hier genoten van het mooie uitzicht vanaf onze plek. Het was een grote plek . Het sanitair en zwembad werden goed schoon gehouden. Een klein winkeltje en elke week een gril avond of pizza avond. De omgeving is prachtig. We komen nog zeker een keer terug.

Mooie camping in prachtige omgeving

Mv
29-7-2017

Mooie en goed onderhouden camping. Wij stonden boven aan de camping waardoor het veel dalen en klimmen was naar toiletgebouw en zwembad. Zwembad is groot en netjes. Sanitair is schoon maar klein en weinig. 2 toiletten voor dames en 2 douches voor dames is weinig. Bij het zwembad en bij het gedeelte van de campers is ook nog een douche aanwezig. Plekken zijn over het algemeen ruim maar liggen op terrassen op een helling. Hierdoor vonden wij de privacy wat minder. Omgeving is mooi, er is veel te doen. Leuke plaatsen in nabije omgeving, liftjes vlakbij met mooie wandelroutes. Voldoende informatie op de camping over de regio. Goede broodjes service. Kortom wij komen nog eens terug omdat we niet alles gezien en gedaan hebben.

Oude reviews (archief)

Mooie plek, prachtig uitzicht

Franssen
11-12-2016

Goed verzorgde terassencamping met mooi uitzicht..vriendelijk personeel, mooi zwembad, broodjes op bestelling, Kleine voorraad eet en drinkwaren, eten en drinken op camping vrij prijzig, 2 x per week gril of pizza avond, douches boven vrij klein en onder 2 Famiie douches.. hondvriendelijk met kleine uitlaat gelegenheid en zwembadje voor de honden zeer leuk aangelegd. Kleine wandelroute achter camping maar dan met een prachtig uitzicht. Omgeving is super en voor ieder wat wils, wandelen in de bergen, prachtige auto en motorroutes teveel om op te noemen.. wij hebben er genoten en gaan nog een keer terug vlg jaar want we hebben niet alles gezien in de omgeving

Mooi vormgegeven terrassencamping, wij hadden plek 24, mooie vrij liggende plek. De plekken bovenop de terrassen kunnen 'hutjemutje' vol staan. De plekken zijn wel ruim. Sommige lager gelegen plekken liggen pal onder elektriciteitsdraden. Dit heeft de naastgelegen buurcamping in het dorp ook. Er is mooi verzorgd, nieuw sanitair, alleen veel en veel te weinig! Mooi groot zwembad en een behoorlijke speeltuin bovenaan de camping, beetje donker weggestopt. Er is een keer in de week pizza avond en een soort cafeetje bij de receptie, stelt niet veel voor. Wij hebben de pizza avond niet meegemaakt.

Mooie omgeving om te wandelen of fietsen of dagje Bolzano of Merano. Wij vonden het hele gebied in het hoogseizoen wel heel erg druk.

Mooie camping, maar.......

P. Van Reijsen
29-8-2016

Mooi gelegen camping met redelijke ruime plaatsen. Fijn zwembad en mooi uitzichtpunt boven aan de camping over het hele dal. Iedere avond stil om 22 uur.Prachtige omgeving.

We vonden het een camping zonder "ziel". De eigenaren zag je nergens op de camping (alleen als hij geld kon verdienen op een pizza avond) Heel weinig sanitair,kleine douches en later op de dag altijd nat en vies. Toegangsweg steil en smal. Als er n tegenligger komt (die je niet kan zien door de bocht) dan moet er iemand achteruit en dat is niet eenvoudig met n aanhanger.....(Een simpele verkeersspiegel zou al veel ongemak voorkomen) Het zou de camping veel goed doen als de eigenaren liefde en betrokkenheid voor hun camping en gasten zouden laten zien.

Mooie schone camping.

Edwin Oosting
29-8-2016

Wat ik mooi vond is dat het er na 22:00uur muisstil was op de camping en dat het er bijzonder schoonwas.Keurig onderhouden camping met niet overall mooi uitzicht .

Het niet mooie was dat mijn vrouw uitgleed in de douche op de zeer gladde tegels[ waar de eigenaresse van af wist] en dat ze niet een keer is langs geweest om te vragen hoe het ging terwijl ze wist dat ze in het gips liep een week lang,

Daarna nog 2 weken enkelbrase om we hadden dit doorgegeven want we twijfelden om naar huis te gaan .

Dus al het positieve van de eigenaren laat ik in het midden vond ze niet heel erg behulpzaam en aardig.

Ook onze grote vriend op de trekker zeg maar de terreinknecht vond ik een arrogante man die wel even bepaalde waar en hoe de caravan neergezet werden zelfs als de mensen iets anders wilden.

Tussen 12 en 14:00 uur stil op de camping maar onze vriend reed te pas en onpas rond op die trekker.

Ook als je dacht dat je even wat ging eten rustig zitten of dutje hij ging onverstaarbaar door met grasmaaien zelfs vlak langs je heen en als je hem dan wat zei of aankeek keek hij je met een blik aan van wil je nou ik regel het en niet jij.

Mijn advies is heel rap afscheid van nemen van die hork.

Verder waren er wel heel weinig douchen en wc daar mag echt wel meer van komen niet heel handig als je ziet dat er grote grilhut en andere gebouwen stonden had men beter wc en douches kunnen neerzetten.

Ook mag men wel aangeven dat de weg naar de camping redelijk steil is hoorde van verschillende mensen dat ze er toch wel van geschrokken waren als je met de caravan bent en niet een hele beste auto ervoor kun je in de problemen komen,vooral dat stukje gampenpas naar de afslag vollan is dacht ik gauw 12% best steil met een sleurhut.

Voor de rest een mooie schone camping groot zwembad mooie plaatsen over het algemeen sommige hadden wat minder uitzicht.

Toch vond ik hem nog wel wat aan de prijs

Geweldig!

Ingrid van Eeuwijk
17-9-2015

Wat een prachtig pareltje, midden in de natuur. Dicht bij Lana en Merano en zoveel andere bezienswaardigheden in de regio. 's Avonds na 22.00 uur is het stil op de camping. Prima zwembad. Sanitair = voldoende. Super vriendelijke & gastvrije eigenaar. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan in Lana / Völlan / Foiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alpin Fitness Waldcamping Völlan scoort een 8.21 uit 10 op basis van 38 reviews.