Camping Steiner

49 reviews over Camping Steiner in het Nederlands

Geweldig

Fam. Baljeu
17-8-2017

Ik was hier met mijn man en 2 kinderen van 11 en 14. Zij vonden het net als ons geweldig! Het heeft een perfecte ligging met leuke restaurantjes en lekker ijs. Ook kijk je op schitterende bergen. Voor onze jongste was het zwembad perfect en zelfs wij hebben er ook nog in gelegen. Voor onze oudste dochter was de WI-FI geweldig. Ook hadden we een mooie en ruime plek onder de druivenboom. Het sanitair was groot en schoon.Echt onze complimenten!

Mooie camping.

Rolfes
9-1-2017

We komen hier al 12 jaar. Gezellige mooie camping. Schoon sanitair, fijne eigenaars, schitterende bergen, mooie fietspaden, voelt als thuiskomen. Hier komen we echt tot rust.

Oude reviews (archief)

Gezellig

Tim
20-8-2016

Wat een gezellige camping! Je staat onder de druivenbomen op redelijk grote plekken. Wij hadden een XL plek en dat was helemaal handig. Prachtig uitzicht over de bergen. Sanitair was schoon, er waren 2 gebouwen met veel wc's en douches. Niet al te grote camping met een rustig klein zwembadje. Tip: met de bus naar Bolzano, je bent er zo en je stapt vlak voor de camping op, geen gedoe met parkeren! Helemaal tot rust gekomen op deze camping!

Mooie doorreiscamping!

Gina
    4-8-2016

Onder druivenranken mooie plaatsen. Goed restaurant, mooi zwembad en verzorgd sanitair. Minpuntje is de geluidsoverlast door de ligging in het centrum. Dit is persoonlijk.

Prachtige ligging

olgavanwitzenburg
    14-8-2015

Een mooie gemoedelijke camping, wat onderdeel is van een hotel, met een prachtig uitzicht op de bergen. Er is een zwembad bij wat voor voldoende verkoeling zorgt. Sanitair is netjes en verzorgd met voldoende warm water.

Plekken zijn ruim met grind ondergrond. Is geschikt als passantencamping maar voor een paar dagen ook zeker leuk genoeg. Voor kinderen niet zo veel te doen.

Zeker als tussenstop komen wij hier vaker.

Leuke camping voor een nacht

M.
    31-8-2014

Prima camping voor een nacht voor als je op doorreis bent naar Italië.

Echt een aanrader! Super camping.

Jolanda Dolphijn
    22-8-2014

Een hele mooie, verzorgde camping. Groot zwembad en iets minder groot overdekt zwembad. Alles mooi verzorgd. Hele vriendelijke eigenaar, ze spreken Nederlands. Ligt midden in een dorpje.

Staanplaatsen zijn niet supergroot maar wel gezellig onder de druivenranken.

Sfeervolle Camping

jbs
    17-8-2014

Gezeligge camping waar we al jaren komen, meestal op doorreis maar ook al 1 keer in de Meivakantie.Nederlandssprekende man.Mooie plaatsen, 2 heerlijke restaurants wwarvan 1 wat luxer en de ander meer pizza-pasta achtig.Zeer goed verzorgd zwembad ( ook vaak wel lekker koel...) en een klein binnenzwembad in het geval dat het regent.In het dorp zelf is weinig te beleven, zijn wel wat supermarkten, winkeltjes en 1 heerlijke Slager met Zuid-Tiroolse specialiteiten!!!

fijne camping

ellen
    7-8-2014

Redelijk rustig gelegen camping, middenin een dorp! Zo her en der wat grotere plaatsen te vinden (grind). Camping doet aardig aan door de vele planten en bloemetjes die rondom de entree staan. Ook rondom het zwembad is er veel aandacht besteed aan de tuin. Een prima zwembad en tevens ook een overdekt zwembad (je) aanwezig. Het sanitair is top! Voor de wat oudere kinderen is er weinig te beleven

Gewoon goede camping

nacoelie
    23-12-2013

Wij kwamen midden in het hoogseizoen voor een paar nachten en waren die dag bij meerdere campings afgewezen omdat het vol was. Hier was nog voldoende plaats. We kwamen achter op de camping terecht en de twee sanitaire gebouwen zijn vooraan op de camping. Er is wel een kraantje vlakbij om water te halen om te koken bijv. Standplaats is met grind dus het was wel een karwei om de haringen in de grond te slaan.

Zwembad was prima, hoewel er weinig plaats was rondom het zwembad om te liggen. Van geluidsoverlast (zoals hieronder iemand meldt) niets gemerkt, ook niet van auto's. Standplaats is met grind dus het was wel een karwei om de haringen in de grond te slaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Steiner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Steiner in Laives - Leifers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Steiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Steiner scoort een 8.26 uit 10 op basis van 55 reviews.