Camping Steiner

Camping Steiner
8,2

51 reviews over Camping Steiner in het Nederlands

Wij hebben een heerlijke week gehad op camping Steiner. De camping oogt wat straterig met allemaal postzegeltjes naast elkaar, maar de sfeer is goed. We hebben heel lekker gegeten in de pizzeria. De mensen waren aardig en behulpzaam. Het sanitair was superschoon en het zwembad met de ligstoelen heerlijk na een warme dag. De slager in het dorp beslist bezoeken. Als je van koken houdt, heeft hij prima ingrediënten. In de omgeving is heel veel te doen. Bolzano (je krijgt hiervoor een Bozencard, zodat je vanaf de camping gratis met de bus hiernaartoe kan; heel handig), de Seiser Alm, echt een prachtige alm om een dag heerlijk op te wandelen, de Kalterer See (beetje zoeken naar een vrij strandbad, wij zijn in het Lido beland) en de Bletterbachschlucht, heel leuke wandeling. En toen trokken wij weer door helaas, we hadden hier langer willen blijven. Maar we komen zeker nog eens terug in dit gebied.

Prima camping als wat langere tussenstop.

Chiel Daanen
1-7-2018

Wij stonden hier twee nachten op de terugreis naar Nederland. We waren eerst naar de camping bij Bolzano gereden (Moosbauer), maar die was vol. Bovendien vonden we het daar wel erg krap...De plek die we hadden bij Steiner was ruim genoeg, maar wel met steentjes. Heel mooi uitzicht op de omgeving. Voordeel is geen modder, nadeel: geen haring in de grond te krijgen. Er is een schitterend toiletgebouw op deze camping. Je kunt vanaf de camping langs de rivier de Adige naar Bolzano fietsen. Een prachtige fietstocht. Op de camping is een kleine winkel waar je ook brood kunt bestellen. Vanaf de camping zit je in 10 minuten weer op de snelweg.

Geweldig

Fam. Baljeu
17-8-2017

Ik was hier met mijn man en 2 kinderen van 11 en 14. Zij vonden het net als ons geweldig! Het heeft een perfecte ligging met leuke restaurantjes en lekker ijs. Ook kijk je op schitterende bergen. Voor onze jongste was het zwembad perfect en zelfs wij hebben er ook nog in gelegen. Voor onze oudste dochter was de WI-FI geweldig. Ook hadden we een mooie en ruime plek onder de druivenboom. Het sanitair was groot en schoon.Echt onze complimenten!

Mooie camping.

Rolfes
9-1-2017

We komen hier al 12 jaar. Gezellige mooie camping. Schoon sanitair, fijne eigenaars, schitterende bergen, mooie fietspaden, voelt als thuiskomen. Hier komen we echt tot rust.

Gezellig

Tim
20-8-2016

Wat een gezellige camping! Je staat onder de druivenbomen op redelijk grote plekken. Wij hadden een XL plek en dat was helemaal handig. Prachtig uitzicht over de bergen. Sanitair was schoon, er waren 2 gebouwen met veel wc's en douches. Niet al te grote camping met een rustig klein zwembadje. Tip: met de bus naar Bolzano, je bent er zo en je stapt vlak voor de camping op, geen gedoe met parkeren! Helemaal tot rust gekomen op deze camping!

Mooie doorreiscamping!

Gina
4-8-2016

Onder druivenranken mooie plaatsen. Goed restaurant, mooi zwembad en verzorgd sanitair. Minpuntje is de geluidsoverlast door de ligging in het centrum. Dit is persoonlijk.

Prachtige ligging

olgavanwitzenburg
14-8-2015

Een mooie gemoedelijke camping, wat onderdeel is van een hotel, met een prachtig uitzicht op de bergen. Er is een zwembad bij wat voor voldoende verkoeling zorgt. Sanitair is netjes en verzorgd met voldoende warm water.

Plekken zijn ruim met grind ondergrond. Is geschikt als passantencamping maar voor een paar dagen ook zeker leuk genoeg. Voor kinderen niet zo veel te doen.

Zeker als tussenstop komen wij hier vaker.

Leuke camping voor een nacht

M.
31-8-2014

Prima camping voor een nacht voor als je op doorreis bent naar Italië.

Echt een aanrader! Super camping.

Jolanda Dolphijn
22-8-2014

Een hele mooie, verzorgde camping. Groot zwembad en iets minder groot overdekt zwembad. Alles mooi verzorgd. Hele vriendelijke eigenaar, ze spreken Nederlands. Ligt midden in een dorpje.

Staanplaatsen zijn niet supergroot maar wel gezellig onder de druivenranken.

Sfeervolle Camping

jbs
17-8-2014

Gezeligge camping waar we al jaren komen, meestal op doorreis maar ook al 1 keer in de Meivakantie.Nederlandssprekende man.Mooie plaatsen, 2 heerlijke restaurants wwarvan 1 wat luxer en de ander meer pizza-pasta achtig.Zeer goed verzorgd zwembad ( ook vaak wel lekker koel...) en een klein binnenzwembad in het geval dat het regent.In het dorp zelf is weinig te beleven, zijn wel wat supermarkten, winkeltjes en 1 heerlijke Slager met Zuid-Tiroolse specialiteiten!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Steiner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Steiner in Laives - Leifers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Steiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.