Hotel Ideal Park

+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Ideal Park

• 8Daan29-01-2020

Heerlijk

1 nacht verbleven als tussenstop richting het Gardameer, echt een geweldig hotel. Het hotel heeft zowel een binnen- als buiten zwembad (op het dak met glijbaan en loungebanken). Daarnaast ook een heerlijk sauna/wellness gedeelte, kortom de perfecte tussenstop.

• 9Stefan16-08-2015

Wij komen hier zeker terug!

Gezellig familiehotel met uitmuntende zwembaden/sauna (nieuw per okt 2014) onderin het hotel maar ook nog eentje bovenop het dak. Super uitzicht op de Dolomieten in dit prachtige maar kleine dakzwembad. Ontbijt was prima en uitgebreid genoeg. Daar kon je de hele dag mee toe. Familiesuite (kamer 404) met balkon en grote douche en kleine zit-stube voor ons vieren was prima en vanaf balkon keek je zo de tuin in. Receptiemedewerkers waren erg vriendelijk en hebben ons op enkele activiteiten in de omgeving gewezen. Suite werd elke dag gekuisd en voorzien van nieuwe handdoeken. Goede airco. Bedbank voor de kinderen was minder comfortabel (hard/knik in het midden). Hotelfaciliteiten en kamer zagen er verzorgd en schoon uit, ook de badkamer. Dit hotel in Laives onder de rook van Bolzano is een uitstekende plek om een ruime straal rond de stad te ontdekken. Restaurant tip in Bolzano: gelijknamig restaurant Walthers op piazza Walthers. Reistip: koop een mobilcard (mobilcard.info) incl fietshuur

• 8Susan Dubbeling11-09-2011

Goed hotel

Nette kamers, goed ontbijt, zwembad in het hotel en buiten op het dak. Goede parkeergelegenheid.

• 10Susanne12-10-2010

Een heerlijke vakantie

We hebben genoten van een heerlijke zonnige vakantie in de Dolomieten terwijl we verbleven in Hotel Ideal Park. Een schitterend hotel met luxueuze suites. Echt een aanrader..... Leifers ligt op korte afstand met de auto van Bolzano, Gardameer en nog veel meer!

Hotel Ideal Park info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij