Appartement Gspoi Hof

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag1°-7°
Appartement Gspoi Hof

We hebben een aantal aanbieders voor Gspoi Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Gspoi Hof in het Nederlands

Geweldige ervaring, unieke ligging!!

caro
26-12-2013

Samen met mijn vriend verbleef ik hier tussen kerst en nieuwjaar.

Na een lange rit Brussel - Lajen +- 12 uur, kwamen we veel te vroeg aan in ons hotel. Rond 9 uur checkten we in zonder problemen, we kregen meteen onze studio toegewezen. Deze was groter dan we dachten en super netjes! Alles is aanwezig om zelf te kunnen koken.... Uitbaters zijn onvoorstelbaar vriendelijk! Ik zou echt iedereen aanraden om hier naartoe te gaan ! UNIEKE hoge rustige ligging een magische plek. En prijs kwaliteit DIK inorde. De ski gebieden van Val Gardena liggen 20 minuutjes rijden ver, maar dat is helemaal niet erg, want de rit er naartoe is misschien nog wel het hoogtepunt van uw vakantie. Paarden, geiten, eenden, kippen alles vind u hier in totale rust.

Voor wie van natuur en bergen houdt is dit een heerlijke plek.

Dit huis ligt op een alm-achtige plek buiten een kleine nederzetting (Tschöfas). Via een klein slingerweggetje rij je er naar toe.

Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op het oosten, zuiden en westen. Je ziet de zon opkomen en ondergaan (Alpenglühen!). In de verte zie je de Plattkofel, Langkofel en Sellagruppe. In het dal zie 's avonds de lichtjes van de dorpen.

Bij het huis is een soort kinderboerderijtje met geitjes, konijnen, eenden en ganzen. Er is een "Kinderspielhuis".

Vanaf het huis zijn er prachtige wandelingen mogelijk.

Voor de wintersporters is het even rijden naar de skigebieden (15-20 km), maar de weg is rustig en elk rit is weer een feest, zo mooi is de omgeving.

De inrichting is een beetje gedateerd en de faciliteiten zijn redelijk basic, maar wel prima. Slapen doe je zeker heel goed onder de lekker dekbedden.

Het huis heeft een bibliotheek die uitpuilt van boeken met wandel en fietsmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gspoi Hof in Laion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gspoi Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.