Reviews over Laion

Geweldige ervaring, unieke ligging!!

caro
    26-12-2013

Samen met mijn vriend verbleef ik hier tussen kerst en nieuwjaar.

Na een lange rit Brussel - Lajen +- 12 uur, kwamen we veel te vroeg aan in ons hotel. Rond 9 uur checkten we in zonder problemen, we kregen meteen onze studio toegewezen. Deze was groter dan we dachten en super netjes! Alles is aanwezig om zelf te kunnen koken.... Uitbaters zijn onvoorstelbaar vriendelijk! Ik zou echt iedereen aanraden om hier naartoe te gaan ! UNIEKE hoge rustige ligging een magische plek. En prijs kwaliteit DIK inorde. De ski gebieden van Val Gardena liggen 20 minuutjes rijden ver, maar dat is helemaal niet erg, want de rit er naartoe is misschien nog wel het hoogtepunt van uw vakantie. Paarden, geiten, eenden, kippen alles vind u hier in totale rust.

Gastvrij pension, super locatie, geweldige keuken.

Arjan
    10-9-2013

Een geweldig adres midden in de prachtige Dolomieten. Leuke steden als Brixen, Klaussen en st Ulrich op korte afstand. Prachtige bergwandelingen direct vanuit het Pension of binnen 20 minuten met de auto. Met als beloning 's avonds een geweldige maaltijd, elke dag een verrassing. Mirjam & friends van Haus Tirol; jullie zijn top!

Fantastische lokatie voor een heerlijk verblijf

Martin
    14-1-2013

Voor wie van natuur en bergen houdt is dit een heerlijke plek.

Dit huis ligt op een alm-achtige plek buiten een kleine nederzetting (Tschöfas). Via een klein slingerweggetje rij je er naar toe.

Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op het oosten, zuiden en westen. Je ziet de zon opkomen en ondergaan (Alpenglühen!). In de verte zie je de Plattkofel, Langkofel en Sellagruppe. In het dal zie 's avonds de lichtjes van de dorpen.

Bij het huis is een soort kinderboerderijtje met geitjes, konijnen, eenden en ganzen. Er is een "Kinderspielhuis".

Vanaf het huis zijn er prachtige wandelingen mogelijk.

Voor de wintersporters is het even rijden naar de skigebieden (15-20 km), maar de weg is rustig en elk rit is weer een feest, zo mooi is de omgeving.

De inrichting is een beetje gedateerd en de faciliteiten zijn redelijk basic, maar wel prima. Slapen doe je zeker heel goed onder de lekker dekbedden.

Het huis heeft een bibliotheek die uitpuilt van boeken met wandel en fietsmogelijkheden.

In een woord: Super

Familie Duijvekam
    21-7-2008

Op terugreis van onze zomervakantie heb ik deze accomodatie per toeval op internet gevonden, erg goed verzorgd. Meneer en mevrouw Costa zijn erg vriendelijk, meneer spreekt alleen italiaans maar Gilda ook engels.

Het avond eten en ontbijt waren gevarieerd en erg goed. De hond (een blonde labrador) kan heel goed samen met onze kids (4 en 6).

Laion scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews