Hotel Maria Theresia

ItaliëTrentino en Zuid TirolLagundo / Algund

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Maria Theresia voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Maria Theresia

• 9Nora13-10-2010

Hotel om terug heen te gaan

Onze vakantie daar begonnen in 2000, toen was het nog een pension en waren de eigenaars juist begonnen met de zaak. In de loop der jaren hebben ze verbouwwingen gedaan, en vernieuwingen aan de reeds bestaande kamers doorgevoerd. Mareia Theresia en Wolfgang zijn beide heel lieve en vriendelijke mensen die het hun gasten zo goed en aangenaam mogelijk maken. Het ontbijdbuffet is zeer uitgebreid met veel verschillende broodjes,vers fruit,eitjes, toespijs,kaas + iedere morgen proseco. In de namiddag iedere dag keuze uit verse taart in de pensionprijs inbegrepen. Het avondeten wordt aan tafel opgediend en is om duimen en vingers af te likken jamijam altijd zo lekker. Regelmatig doen ze een voorstel om uitstappen te doen en ieder is vrij om te gaan (is ook in de prijs inbegrepen). Er is een lift in het hotel,en de nieuwe kamers zijn zeer mooi en ruim. De andere kamers wat kleiner ook de badkamer is er kleiner. Het is er zeer proper en verzorgd en het personeel vriendelijk en bebulpzaam.

Hotel Maria Theresia info

Veilig betalen met