Aparthotel Alia

5 reviews over Aparthotel Alia in het Nederlands

Prima Aparthotel!

Oscar van Koutrik
25-7-2012

We hebben 11 dagen in het Aparthotel Alia doorgebracht.

We hadden een prachtig appartement. Erg smaakvol en modern ingericht en wat nog belangrijker is, het was erg schoon.

Er is een binnen en buiten zwembad waar onze kinderen zich prima hebben vermaakt.

Personeel is erg vriendelijk en willen je graag helpen, zonder zich op te dringen.

Voor het ochtend en avond eten kun je ook bij het hotel terecht, maar wij kozen ervoor om boodschappen in het plaatselijke dorpje te doen. Hier kon je makkelijk naar toe lopen en ook waren er voldoende eetgelegenheden. De omgeving is erg mooi. Je zit erg centraal, dus je kunt alle kanten op. Vaak (nu ook) is het weer goed, omdat je in een beschut dal zit.

Geweldig

Co
15-8-2011

In augustus voor het eerst geweest voor 2 weken. Fantastisch, zo hoort een apart-hotel te zijn. Vriendelijke ontvangst, superschone kamers, mooi zwembad zowel binnen als buiten en saunacomplex waar alles heel mooi verlicht is. Goede en vriendelijke schoonheidsspecialiste.

Om de dag schone handdoeken, binnen 12 uur werd er een kapotte badkamerlamp boven de wastafel vervangen (hadden wij niets eens gemeld).

s' Ochtends om 7:30 verse broodjes bij je deur.

In de kelder een ruime parkeergelegenheid. Wij hebben heel goedkoop voor een week super fietsen gehuurd. De omgeving is schitterend (voor wandelaars en fietsers). Leuke romantische restaurantjes in de bergen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nog steeds fantastisch

Joop
1-8-2011

Weer geweest dit jaar. Nog steeds fantastisch.

Volgend jaar weer.

Fantastische accomodatie

Maurice
20-8-2009

Geweldig appartement met echt alles erop en eraan.

Zeer modern ingericht en alle entourage eromheen is gewoon een plaatje.

Voor italiaanse begrippen een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Verder een mooi zwembad en een uitgebreide welness....

Vanwege de kleinschaligheid van het aantal appartementen/kamer, geen massatoerisme in een schitterende omgeving waar wij als familie een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Zo goed bevallen dat ik er volgend jaar weer terug ga !

Geweldig appartement met service van hotel

Igor Paffen
5-8-2009

Gewoon geweldig! Er valt geen negatief punt te vinden; alles klopt. Appartement dat voorzien is van alle gemakken, waaronder lcd-tv, radio, internet, airconditioning. Bij appartementen hoort binnen- en buitenzwembad, wellnessruimte, fitnessruimte, parkeergarage. Service is perfect, alles wordt snel en goed geregeld door het personeel. Naar wens elke dag nieuwe handdoeken. Prijs/kwaliteitverhouding klopt; all-in prijs i.p.v. allerlei toeslagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alia in Lagundo / Algund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alia scoort een 9.6 uit 10 op basis van 5 reviews.