Aparthotel Alagundis

ItaliëTrentino en Zuid TirolLagundo / Algund

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Alagundis voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Alagundis

• 9Fam. Mannheims08-08-2014

Prachtige moderne accomodatie

Wij zijn in juli een week in Alagundis geweest in appartement Aurum. Een echte aanrader. Alagundis is een prachtig, nieuw en modern appartementencomplex, mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. De familie Schrötter ontvangt je zeer gastvrij en maakt je graag wegwijs in de omgeving. Er is o.a. een parkeergarage, een mooi en verzorgd zwembad en een broodjesservice. Vanaf het ruime balkon heb je een mooi uitzicht over het dal en op de stad Merano. Bij je verblijf in Alagundis krijg je tevens de handige MeranCard die je o.a. gratis toegang geeft tot lokaal/regionaal openbaar vervoer.

• 10Jacques Klaassen17-07-2013

Prachtig appartement en bijzonder gastvrij.

Wij zijn 1 week bij Alagundis te gast geweest en het was fantastisch! Wij hadden app. nr. 101, type Pyropus met 2 badkamers, een groot balkon, vaatwasser, magnetron, iedere 3 dagen nieuwe handdoeken, ongevraagde en kostenloze tussentijdse reiniging, eigen (!) parkeergarage voor 1 auto, enz. enz. De familie Schrotter is uitermate gastvrij en zijn bijzonder gedreven de gasten van alle gevraagde informatie te voorzien mbt restaurants, wandeltochten, dagtripjes enz. Het buitenzwembad heeft meer dan voldoende ligstoelen en is voorzien van een bubbelbad. Het dorp zelf is erg rustig (te rustig...?) maar de stad Merano is slechts ca 5km verwijderd en met de bij de prijs van het appartement inbegrepen Meranocard middels de bus ook kosteloos en snel bereikbaar. Wij kunnen iedereen dit appartement aanraden!

• 0d.schoenemann25-06-2012

geweldige accommodatie

Net terug uit Algund,prachtig appartementen complex,zeer aan te bevelen. Fam. Schrötter zijn erg vriendelijk en gastvrij.

• 10Fam. van Helvoort01-08-2011

goed verzorgde plek met gastvrijeheid op en top!

Was het wteede jaar dat de familie Schreuter deze acc. draaide nadat het geheel vernieuwd/verbouwd was. Alles zag er mooi verzorgd en strak uit. Elke 3 dagen schone handdoeken, geen gesleep met WC papier of vaatwasmiddel (werd netjes in overvloed door acc. verzorgd). Na een week schoon beddengoed en reiniging van de acc. Absoluut een aanrader. De wandelpaden zijn wat minder kindvriendelijk in vergelijk met Oostenrijk, behalve Merano 2000, een absolute aanrader met kids.

• 10Marc10-04-2011

Wanderurlaub in Algund

Eine sehr gute Anlage! Schöne Lage, gute Wanderwege und ein freundlicher Empfang machten unseren kleinen Urlaub zu einem Erfolg ! Im Sommer kommen wir wieder :-)

• 9ronald04-08-2010

Fantastisch. Moderne gebouw met super uitzicht.

Alagundis is een gloednieuw appartementen complex. Modern en licht. Wij hebben genoten van een type 'Aurum'. Compleet met onder andere een brrodjes service en heerlijk zwembad. De familie Schrötter had op dezelfde plek eerder een authentiek tirols gasthuis. En de gastvrijheid en verzorging is n6g steeds precies zoals je in Zuid Tirol verwacht: heel gastvrij en verzorgend. Ik wil het hier niet te positief schrijven want als ik volgend jaar terugkom wil ik niet tussen uitsluitend Nederlanders zitten. Maar omdat ik familie Schrötter veel goeds gun schrijf ik hier mijn indruk en beleving. Algund is een goede locatie om te verblijven en op stap te gaan in de omgeving. Kuurstad Meran met een gezellig centrum, paarderenbaan en de schitterende tuin van slot Trautmnsdorff (Tuinen van Sisi). Maar je hoeft niet naar een stad. Je bent in de Alpen en er zijn veel wandelmogelijkheden in de buurt. Van Alm naar Alm wandelen en bij elke stop weer genieten van een vol glas lekkers en verse Kuchen.

Aparthotel Alagundis info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij