Camping Badlerhof

8.1Fantastisch

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Laas (Lasa)

8.1Fantastisch

Meer campinginfo

16 reviews over Camping Badlerhof

• 8Steven27-05-2019

Zeer leuke kleine camping

Uitstekende camping super personeel veel adviezen van de omgeving. Trein rijdt nog steeds wordt electrisch, en de kerkklokken zijn aangepast. Zwembad in het dorp en veel te beleven. Vooral voor de natuur liefhebbers. Wandelen, fietsen moutainbiken etc. Stelvio

Met oudere kinderen

• 8Valcke13-07-2016

Luidruchtige plek echt tot het irritante toe

Niet veel te verkrijgen op de camping van maaltijden wel winkel en restaurants in de buurt , Vriendelijke mensen .sanitair niks op aan te merken , maar de passage van de trein en de kerkklokken luiden elk kwartier soms heel lang van s morgens vroeg tot s'avonds laat erg storend verschrikkelijk gewoon . Lekker relaxen zit er zeker niet in. Wij zouden zeker nooit meer terug gaan.

• 6Eetgelegenheden

• 10Wendy23-05-2015

Fantastische camping

Vorig jaar hier geweest en het was zo fijn om hier een aantal dagen te staan dat we nu over 3 weken weer teruggaan. Ze zijn erg vriendelijk, de ligging is perfect, Laas is lief klein dorpje. Voor ons de beste locatie in deze regio van Italië. De camping, de ligging bij het dorpje Laas, heerlijk!!! het gevoel ver weg van het massatoerisme te zijn.

• 9AM de Gunst19-08-2014

fantastische camping

We hebben hier 3 weken gestaan en ondanks dat er overal om ons heen veel regen viel, werd het bevestigd: dit is het dal met de meeste zon uren. vriendelijke eigenaren, mooie ruime plek en keurig sanitair, heerlijk ruime douches die van de kleedruimte afgesloten konden worden. Veel gewandeld en gemountainbiked.

• 7Eetgelegenheden

• 9Sonja14-06-2012

Prima kleine camping

Heel vriendelijke eigenaar. Prachtige omgeving om te wandelen. Geweldig sanitair.Vlakbij treinstation,waarbij je een weekabonnement kunt kopen, ideaal om naar en van wandelingen te gebruiken. Kleine rustige camping.

• 9petronella11-09-2011

Gemoedelijke camping

Voor ons de ideale camping in Vinschgau. Laas is nog een echt dorp in deze streek, maar heeft al wat je nodig hebt. Leuke klein sfeervol pleintje met een paar terrassen. Bakker om de hoek. Sanitair erg mooi. Vanuit Laas kun je alle kanten uit voor allerlei activiteiten (wandelen, fietsen, stadjes bezoeken). Camping word gerund door een heel aardige familie. Een storend minpuntje zijn de kerkklokken. Beginnen al vroeg in de morgen te slaan.

• 1Frans Zengerink23-08-2011

Een camping om NOOIT weer naar toe te gaan.

Bij aankomst konden wij een kleine plek krijgen. Het was de enige die voor lange tijd vrij was en vrij bleef. Wij gaven aan ca. 4 weken te willen blijven. Geen probleem en dus zetten wij onze spullen op plek 12. De eigenaar verzocht ons de auto op de algemene parkeerplaats te zetten zodat in het straatje meer leefruimte bleef voor alle gasten. Voor ons geen probleem en kleine moeite. Plots na 17 dagen komt de camping eigenaar rond 12:30 uur met de opmerking wanneer wij dachten te gaan vertrekken, twee Ned. stellen stonden al lang te wachten met hun campers om op deze kleine n plek met hun vieren te gaan staan. Mijn vrouw wilden niet vertrekken en ik dacht de vriendelijke man te moeten helpen bij het oplossen van zijn probleem. De spullen aangepakt en vertrokken naar een aftandse plek aan de rand van de grote opslag van machines en diverse rommel. Mijn vrouw vreselijk boos op mij en de campingbaas. Na een paar uurtjes even gaan horen wat er nu precies aan de hand is. Wij "SCHULDIG".

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Jeroen Groot05-08-2011

Zeer ''Gemuetliche'' camping.

Fraai en centraal in het Vinschgau gelegen kleine camping. Zeer vriendelijke eigenaren, mooi en schoon sanitair, prachtig bubbelbad en sauna. Ruime plekken. Dorp (bakker, Spar) op loopafstand. Spoorlijn en kerkklok hoor je alleen de eerste 2 dagen, daarna ben je eraan gewend. En ach, het heeft wel wat pittoresks, zo'n kerkklok. Veel te zien en te doen in de omgeving: wandelen, fietsen (vrijliggend fietspad, stroomafwaarts en dan met de trein terug), stadjes (Glurns, Merano), burchten.

Met jonge kinderen

• 9J.04-08-2011

Zulke campings vind je maar weinig meer

Heerlijk rustige camping. Klein (maar 40 plaatsen), maar fijn! Her en der staan fruitbomen voor wat schaduw, voor als het zonnetje echt gaat schijnen. Het sanitair is fantastisch. Nog niet vaak zó schoon gezien. Bij de receptie is een bar aanwezig waar je wat kunt drinken. Eventueel serveren ze wat kleine gerechten, maar daarvoor kun je beter even het dorp in. Ideaal uitgangspunt voor fietstochtjes door het dal, of wandelingen. De plaatsen zijn ruim ingedeeld. Wij hadden ruimschoots voldoende plaats voor de caravan een voortent en een plekje om te zitten. Tevens konden we de auto bij de caravan neerzetten. Voor onze kinderen was er een klein speeltuintje. Voldoende om zich te vermaken. In de receptie kun je gratis kaartjes krijgen voor het zwembad in het dorp. Echt een aanrader voor campeerders die zichzelf goed kunnen vermaken in de omgeving en niet aangewezen zijn op de faciliteiten die een grotere camping vaak biedt.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Mieke S.19-07-2011

Ideale mini camping!

Pareltje van minicamping! Prachtig terrein, rustige sfeer, onberispelijk sanitair, op enkele passen van gezellig dorpsplein voor terrasjes of boodschappen. Ideaal om per fiets (eventueel in combinatie met trein) of te voet streek te verkennen. Voor hooggebergte wel eerst autotrip nodig. Dal is oost-west gesitueerd waardoor zeer lang zonneschijn met mooie zonsondergang op camping. Kleine bar op camping voor drankje of kleine snack. En dan nog de vriendelijke uitbaters erbij... Kortom, absolute aanrader!

• 10Eetgelegenheden

2 tips over Camping Badlerhof

• Wendy, 23-05-2015

fietsen huren en pak eens de trein waar je gratis gebruik van kunt maken op vertoon van je gastenkaart.

• AM de Gunst, 19-08-2014

ik zou niet weer betalen voor de WIFI op de camping, zoals op vele campings ook hier geen goed bereik van de wifi en als je er dan ook nog voor moet betalen, tja zou ik niet aanraden.

1 vraag over Camping Badlerhof

• M. van Mannekes, 09-10-2016

Sta-caravans, of vakantiehuisjes

Goedendag,

Heeft deze camping ook beschikking over vakantiehuisjes of stacaravans?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig