Appartement Residence La Bercia

0Tonen op kaart

2 Reviews over Residence La Bercia

• 8NH17-07-2016

Mooi appartement.

Resicence La Bercia heeft de appartementen verdeeld over 2 gebouwen; 1 in de tuin en het andere, "het hoofdgebouw", waar ook het restaurant en de sauna in zijn gevestigd. We waren hier voor de 2e keer. Deze keer hadden we een appartement Panoramic Superior geboekt omdat we type Comfort, welke we vorig jaar geboekt hadden, te donker vonden. Het appartement is in het hoofdgebouw gesitueerd, op de 2e verdieping. Er is een lift dus je hoeft niet te sjouwen met je bagage. Het appartement is met zorg ingericht, en heeft een ruime badkamer. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op de bergen. De sauna is in de zomer alleen op verzoek open. Deze is echt prachtig! Het zwembadje is heerlijk na een lange wandeling. Het was er allemaal even prachtig maar..... elke ochtend rond 6 uur werd mijn nachtrust wreed verstoord door een vrachtwagen van of een leverancier of vuilophaler die met veel herrie het terrein opkwamen. Heel het jaar moet ik al om 6 uur mijn bed uit, op vakantie zou ik toch graag een willen uitslapen! De keuken van het restaurant is direct onder het appartement en geeft overdag ook continu geluid. 's nachts moest ik ook wennen aan het geluid van de keukenventilatie. Jammer, zonder de geluidsoverlast zou ik deze accommodatie hoger waarderen.

• 8NH30-07-2015

Residence met heerlijk zwembadje en restaurant.

We hadden een appartement type comfort geboekt. Volgens de beschrijving ligt het appartement aan de tuin maar in feite lag het aan het parkeerterrein van het restaurant. Geen last van gehad, maar minder fraai gelegen. Een ruim appartement met een moderne badkamer, maar ongezellig donker. De keuken heeft geen magnetron of oven. Hebben we overigens niet gemist want je kunt heerlijk eten in het restaurant. De residence heeft ook een mooie welness, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt want bij het warme weer is het zwembadje buiten heerlijk. Er staan voldoende ligbedden bij. Vanuit het zwembad een mooi uitzicht op de bergen. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad in een prachtige omgeving. We willen beslist terug naar la Bercia maar dan boeken we een ander type appartement.

Appartement Residence La Bercia info

Veilig betalen met