Camping Obstgarten

6 reviews over Camping Obstgarten in het Nederlands

Fantastisch!

Jeanne Marij van der Veer
9-11-2017

Super genoten van deze heerlijk rustige camping. Super schoon sanitair, nog nooit zo meegemaakt. Lekker kleinschalig. Aardige beheerders, heel behulpzaam. Hele mooie omgeving waar van alles te doen is.

Er waren helaas wel veel muggen 's avonds. En het zwembad is tussen 13:00-15:00 uur dicht omdat het een biotoop is. Op zich niet erg maar omdat het bijna 40 graden was, was het soms aftellen.

Oude reviews (archief)

gezellig en kleinschalig

fam De Vylder (Bel)
14-8-2016

Een gezellige en kleinschalige camping in de mooie wijnstreek van Zuid-Tirol. Verzorgd sanitair, mooie zwemvijver en kleine winkel. In de buurt zijn er veel wijndorpjes-stadjes zoals Tramin, Kaltern... en ook de stad Bozen (Bolzano) met zijn gezellige centrum en het Ötzimuseum is de moeite. Uiteraard heb je ook talrijke wandelmogelijkheden in de nabije omgeving. Ook een dagje Gardameer of Verona behoort tot de mogelijkheden.

Pareltje!

Karen lemmens
11-8-2015

Heerlijke kleinschalige camping in een prachtige omgeving! Zijn hier toevallig terechtgekomen tijdens onze doorreis naar Toscanië, was echt een pareltje. Heerlijke zwemvijver, prima sanitair en een supervriendelijke meneer aan de receptie!

leuke camping met zwemwater

mary spaans
28-7-2015

Obstgarden is een goed verzorgde en onderhouden camping met een leuk zwemmeertje. De eigenaar verzorgd elke dag al het groen en staat om 5.30 uur al het gras te sproeien. Het sanitair is goed verzorgd en netjes schoon. Er is een leuke sfeer. Als ondergrond voor de caravan is een grindpad gemaakt. Dat loopt niet lekker op bloten voeten en ook de steentjes en het stof neem je mee in de caravan in. De caravans moeten allemaal op een zelfde manier worden neergezet. De omgeving is wel aardig, maar vanwege de grote hitte was de mogelijkheid om de omgeving goed te beleven niet aanwezig. 's Nacht blijft het 28 graden en zorgt voor een slechte nachtrust. Camping is de moeite waard.

Het sanitair is erg netjes. De camping beheerders erg aardig.

Alles is netjes geregeld. Een klein nadeel is dat je je tent op kiezelsteentjes moet zetten, met een dun slaap matje voel je dat een beetje. Maar het weegt niet op tegen het mooie uitzicht en de goedverzorgde camping.

Veel fiets en wandelmogelijkheden in fruittuin van Noord Italie. Echt nog Sùd Tirol, dus alles 2/talig. Aangenaam verblijf bij erg aardige mensen, Klein natuur zwembad op de camping en volop uitstapjes te maken. Ook nabij o.a. Gardameer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Obstgarten in Kurtatsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Obstgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Obstgarten scoort een 8.86 uit 10 op basis van 8 reviews.