Aparthotel Residence Merano 2000

5 reviews over Aparthotel Residence Merano 2000 in het Nederlands

Zeer goed hotel

Fam Verstrepen
10-8-2010

Meran 2000 is een absoluut klassehotel ! Niet van het soort waarbij er wat stijfdeftig wordt gedaan maar oprecht vriendelijk en bezorgd om de gasten. Eten is uitstekend ( zeker vijf sterren waard ). Hotel is heel kindvriendelijk en is goed voorzien van kinderanimatie en opvang.

Enige (maar dan ook enige) nadeeltje is dat het hotel enigszins afgelegen ligt op een hoogte (Meran 2000). Als je van het type bent dat graag na het avondeten een uitje maakt in stad of dorp zal je in dit hotel je gading niet vinden. Er zijn geen caféetjes of terrasjes te bekennen in de omgeving. Reken op een autorit van 20 minuutjes om in Merano te geraken.

Zeer goed hotel en prachtige omgeving

Van Den Bossche
16-3-2010

Prachtige omgeving, prachtig hotel, vriendelijk personeel. Als men de brochure bekijkt is het in real volledig hetzelfde, soms bedriegt een foto, maar zeker niet met dit hotel.

Het eten ook zeer goed en vooraf een rijkelijk buffet, met allerlei streekproducten, thema-avonden en een gala-avond met 7 gangen. Voor mij was dit hotel zeker een 10 waard.

Prachtig hotel in prachtige omgeving

Erik De bruyn
10-7-2008

Wij (gezin met twee kinderen 8 en 6 jaar) waren allemaal heel enthousiast over dit hotel.

De kinderanimatie gebeurde voornamelijk 's avonds zodat de ouders rustig de tijd hebben om te eten.

Het hotel ligt op ongeveer rijden 20 min. van Meran en is een uitstekende vertrekbasis voor mooie uitstappen.

In de zomer wordt het heel warm in de stad Meran (boven 30°), het hotel ligt op 1600m waardoor de temperaturen heel aangenaam zijn (vooraan 20°).

Een absolute aanrader!

Geweldig hotel

Fam. Keultjes
2-12-2007

Geweldig hotel. Heerlijk eten, van ontbijt tot diner. Misschien aan de prijzige kant, maar zeker het geld waard!!! Gelegen naast de lift en je kan tot naast het hotel skieen. Ruime kinderspeelkamer, apart kinderbuffet en in het seizoen ook animatie voor de kinderen. Persoonlijke benadering ondanks groote. Kortom een echte aanrader.

uitstekend hotel, zeer vriendelijk personeel

busking/siahaya
30-9-2007

uitstekend hotel, zeer vriendelijk personeel.

aan te bevelen: half pension te boeken

(= uitgebreid ontbijtbuffet incl. thee koffie melk sapjes. avondeten excl. drankjes. (n.b. voor the kids is er een apart kinderbuffet)

inrichting kamer is modern huiselijk.

uitstekend wandelgebied (nordic walking stokken gratis te leen)

de hoogte 1600 m. vraagt enig gewenning.

voor hondenbezitters : hond is toegestaan.

de site van residence meran2000 : what you see is what you get!!! zelfs beter

wij zijn met tegenzin vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Merano 2000 in Hafling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Merano 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residence Merano 2000 scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.