Hotel Argentum

ItaliëTrentino en Zuid TirolGossensass / Colle Isarco

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Argentum voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 7Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Argentum

• 3Helena26-05-2019

Dit verkopen, ik zou met doodschamen!

Dat de website vol staat met prachtige foto's van het nieuwe gedeelte! Maar in werkelijkheid kom je in het oude gedeelte terecht! De kamer bevatte 1 stapelbed en aan de andere kant stond een eenpersoonsbed! (of iets wat daar op leek, het was van 3 bedden weer 1 bed gemaakt!) Dat geef je een echtpaar van in de 60 jaar!!! De badkamer (natte hok) was 1 1/2 bij 1 1/2 en had een wastafel, wc en douche! je raadt het al, wilde je douchen,.... dan moest alles eruit! En daarna moest je alles droog dweilen! Het diner en ontbijt was oke!

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 4nicmar03-06-2018

waardeloos, personeel en eten ok

Wij hebben hotel argentum bezocht als één van de driesterren hotels op een rondreis in Italie via touroperator. Dit hotel was met afstand het minste hotel. Blijkbaar tellen de gasten van touroperator niet mee. Wij kregen de keuze uit twee kamers (nr 3 en 9) in de oudbouw. Deze kamers doen aan als oostblok-kamers. Klein donker, bedden met hoofdeinden aan elkaar of stapelbed. Op een kamer was een raam geblindeerd omdat daar de nieuwbouw aan gekoppeld was. Na lang aanhouden kregen we een andere kamer (12) en die was wel schoon. Maar er waren twee verschillende (harde en versleten) matrassen, de badkamer had nauwelijks licht en er was rondom een stang gemonteerd, waarschijnlijk als houvast. We hebben gevraagd om een kamer in de nieuwbouw, maar e meerprijs was € 30 / nacht. Opvallend was dat vrijwel alle deelnemers aan de rondreis dezelfde kamers toegewezen kregen (en afwezen). Internet € / 24 uur, snelheid en bereik als in vorige eeuw

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Coop3530-08-2017

Goed en vriendelijk hotel

We zijn bij dit hotel geweest via aktie. De gastvrouw was zeer vriendelijk, maar je proefde de irritatie dat gasten (zoals wij) naar haar werden doorgeschoven, omdat Hotel Lorenz aktie gasten weigert als hij 'gewone' gasten kan krijgen. Maar de gastvrouw was zeer correct naar ons toe. Het eten is prima, mocht je het dagmenu niet lusten, kun je altijd een pizza bestellen. Het is eenvoudig, maar de kamers zijn schoon. Het bed ligt heerlijk. Minpuntje is de afvoer van de douche, die loopt zeer langzaam af zodat je een voetenbadje krijgt. Maar over het algemeen een prima hotel, alle medewerkers zijn vriendelijk en het eten is erg lekker. Mocht er bij het ontbijtbuffet iets op zijn, vraag er naar en ze maken het speciaal voor je. We hebben een kamer gehad in het oude gedeelte, ik weet hoeveel dit verschilt met de nieuwe aanbouw

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Joop Vogelenzang27-06-2017

Geweldig

Als je van de natuur en van de bergen houdt, is Hotel Argentum een aanrader. Het hotel is van alle faciliteiten voorzien, de staf doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken, De omgeving leent zich voor allerlei aktiviteiten, voor zowel de wandelaar als de motorrijder.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Joop Vogelenzang30-06-2016

Een mooi hotel zeker voor wandelliefhebbers

Deze accommodatie voldoet aan alle eisen met daarbij heel veel aandacht voor de gasten, Gezellig, informeel. Wij hebben het als zeer fijn ervaren, prijs en kwaliteit lagen in verhouding, Het eten was prima, kamers, schoon en je kon gratis gebruik maken van de sauna.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Argentum info