Reviews over Gossensass / Colle Isarco

Allard,
    30-1-2018

Geweldig goed hotel. De kamers zijn keurig en de bedden liggen lekker. Er is voldoende parkeergelegenheid. De ligging is direct tegenover Ski piste Ladurns. Het zwembad en de sauna zijn fantastisch. Een tip voor de kok: Volg een cursus vegetarisch koken. Vlees bereiden kunnen ze overigens geweldig.

Geweldig hotel

Allard Nammensma,
    28-1-2018

Het is een prachtig nieuw hotel tegenover de piste van Ladurns. Ze serveren een uitgebreid ontbijt en heerlijk 4-gangen diner. Ze hebben een prima saunacomplexje. Een aanrader.

Goed en vriendelijk hotel

Coop35,
    30-8-2017

We zijn bij dit hotel geweest via aktie. De gastvrouw was zeer vriendelijk, maar je proefde de irritatie dat gasten (zoals wij) naar haar werden doorgeschoven, omdat Hotel Lorenz aktie gasten weigert als hij 'gewone' gasten kan krijgen. Maar de gastvrouw was zeer correct naar ons toe. Het eten is prima, mocht je het dagmenu niet lusten, kun je altijd een pizza bestellen. Het is eenvoudig, maar de kamers zijn schoon. Het bed ligt heerlijk. Minpuntje is de afvoer van de douche, die loopt zeer langzaam af zodat je een voetenbadje krijgt.

Maar over het algemeen een prima hotel, alle medewerkers zijn vriendelijk en het eten is erg lekker. Mocht er bij het ontbijtbuffet iets op zijn, vraag er naar en ze maken het speciaal voor je. We hebben een kamer gehad in het oude gedeelte, ik weet hoeveel dit verschilt met de nieuwe aanbouw

Prima hotel voor gepaste prijs

Fam Limburg,
    10-8-2017

We komen nu voor 2e opeenvolgende jaar hier voor enkele overnachtingen voordat we verder rijden naar Le Marche. Voor 3 sterren een prima hotel met passend eten voor de prijs wat je betaald. De omgeving nodigt uit om lekker te wandelen met voldoende mogelijkheden voor jong en oud. Met de "active card" vh hotel zijn veel prijzen van bergbanen e.d. Gratis of met korting. Al met al gewoon degelijk en goed.

Geweldig

Joop Vogelenzang,
    27-6-2017

Als je van de natuur en van de bergen houdt, is Hotel Argentum een aanrader.

Het hotel is van alle faciliteiten voorzien, de staf doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken, De omgeving leent zich voor allerlei aktiviteiten, voor zowel de wandelaar als de motorrijder.

Gossensass / Colle Isarco scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews