Hotel Park Folgarida

ItaliëTrentino en Zuid TirolFolgarida

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Folgarida voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 12 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 12 reviews
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Park Folgarida

• 4Douwes Dekker01-03-2020

het aantal sterren zegt niets over de kwaliteit.

De kamers zijn erg gehorig, als de buren van het toilet gebruik maken klinkt het alsof iemand een bak water over je hoofd gooit, gaat de afvoer in de badkamer gorgelen en omdat de zwanenhalzen niet goed functioneren stinkt het in de badkamer naar het riool. De spiralen van de matras zijn stuk voor stuk te voelen, er had een topper op gemoeten. En in plaats van dekbedden ligt er een laken en sprei op het bed. Gelukkig hoeven we het bijzetbed niet te gebruiken want dat is uitgezakt en de kapstok hangt boven het hoofdkussen. Het eten is, met uitzondering van het dessertbuffet, gewoon slecht. Vlees en vis worden of zo hard gebakken dat het verbrand is of wel zo lang gegaard dat het gortdroog is. Groente is tot snot gekookt, aardappels echter niet gaar. Wat op is wordt lang niet altijd aangevuld. Geen muesli voor het ontbijt., roerei snotterig (niet gaar). En de koffie is echt vies!!! Eten pas om 19:30, veel te laat voor (jonge) kinderen

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8M. Van Spellen20-02-2019

Plussen en minnen, zeker geen afrader!

Op zich prima hotel met een goede ligging. De kamers zijn aan de kleine kant. Het eten is echt prima, in buffetvorm. Met kerst had de bedieding het niet geheel onder controle, waardoor tafels volledige gangen van het diner (met kerst was dit slechts gedeeltelijk buffet) misten. Personeel is zeer vriendelijk, maar slechts een zeer klein deel spreekt Engels, verder alleen Italiaans. Bij het hotel bevindt zich een skiverhuur met kleine winkel. Ze hebben daar eigenlijk alles. Naast het hotel is een kleine sleeplift. Helaas waren de kleinere sleepliften pas na de kerst open. Wanneer je een klein stukje de berg op loopt, zit aan de linkerkant (bij het naar beneden skien rechts), een erg leuk hutje. Zwembad is voor kinderen alleen van 15.30u tot 16.30u toegankelijk! Het diner is pas vanaf 19.30u. Verder is er ook in de avond genoeg te doen en is er ook een kinderdisco. Verwacht in dit gebied niet de geweldige italiaanse keuken van de dolomiten

• 2Boco11-03-2013

Nooit meer Hotel Folgarida

We zijn net terug van een weekje Italië met 10 vrienden en hebben gelogeerd in Parkhotel Folgarida. Het skigebied van Folgarida en Madonna Di Campiglio is schitterend maar dan is dan ook alles mee gezegd.

Het hotel is écht een ramp, krijsende kinderen, slecht eten, onvriendelijk personeel, kleine kamers (wel redelijk proper), een zangeres die denkt dat ze kan zingen maar waar je eigenlijk koppijn van krijgt, personeel verstaat amper Engels, Italianen komen op de eerste plaats,... Kortom, ik vind het een schande dat dit hotel te boeken is via touroperator, volgens mijn is hier nooit iemand ooit van touroperator op bezoek geweest laat staan een avond heeft gelogeerd... Ik hoop dat touroperator snel eens anoniem een kijkje gaat nemen en dan zal het volgend jaar niet meer in hun brochure staan.

Dus aan iedereen die volgend jaar een reis plant naar Folgarida, één goede raad, dit hotel niet boeken!!!!

• 4kool07-03-2012

teleurstelling

Veel teleurstellingen in dit hotel..het is 4 sterren maar die hebben we niet kunnen vinden!

kamer onder de bar! Tot 23.30 live muziek (vanuit ons bed) om 7.30 werd de bar schoongemaakt (geen wekker meer nodig) kamers zijn zeer gehorig.

personeel spreekt weinig engels klachten worden niet serieus genomen

wij hadden een invalide kamer met een douche met gordijn! (4sterren!) badcel werd zwembad na het douchen.. erg slecht!

plastic bekers bij het ontbijt!

bij het dinner waren de porties veel te groot en er werd verteld dat we andere dingen konden bestellen maar dit was toch niet mogelijk toen we dat hadden gedaan. restaurant was een grote eetzaal en zeer gehorig. personeel negeerde vooral buitenlandse gasten. Italianen werden wel goed bedient.

Communicatie was zeer slecht. We zouden een proeverij doen en deze werd zonder communicatie afgeblazen. Stonden we dan!

zwembad is goed, wel moet je een badmuts op, 5 euro per stuk!

alleen de ligging van het hotel goed..niet boeken dus!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5david van herreweghe26-02-2012

geen 4 sterren waard !

hebben dit hotel gekozen op basis van de foto's en omschrijving op hun website. Echter zwaar ontgoocheld : bij het ontbijt was de koffie al koud en als je na 8u30 ging was er al geen brood meer aanwezig . De obers zien niet wat ontbreekt, elke dag moet je wel om iets vragen. Ook het avondmaal was beneden alle peil : het eten was de eerste dagen niet te eten . heel weinig personeelsleden verstaan / praten Engels of Frans . Als je zelf geen Italiaans spreekt ben je aangewezen op gebarentaal . De kamers waren klein maar dat was nog niets vergeleken met de ligging : onze kamers lagen onder de bar . Gevolg : tot na 23 uur heen en weer geloop , geschuif van tafels , lawaai van kinderen en het gesupporter bij de voetbalmatch krijg je er gratis bij. Sauna is te klein voor een vol hotel , het zwembad was best leuk alleen vermeld niemand dat een badmuts verplicht is. heb je deze niet bij moet je ze aankopen in het hotel tegen de prijs van 5 euro ! Hyperactief animatie team !

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Hans en Barbara Heijmen15-03-2009

Prima hotel!

Vorige week in dit hotel geweest met 4 volwassenen. Op zaterdagmiddag aangekomen en auto in de parkeergarage gezet. Kost je EUR 50 maar je staat droog en je hebt plek. Met 2 volwassenen hadden wij een 3 pers kamer en deze voldeed prima. Kamers zijn niet groot maar alles is aanwezig en het wordt zeer goed schoon gehouden. Ontbijt is goed (bio, ei, bacon, brood, koekjes, zoetigheid, 4 soorten jus enz). Diner, 4 gangen waarvan de 2e en 3e een keuze menu is. Wij hadden een zeer goede ober (roberto) en zaten in een rustig gedeelte van het restaurant. Veel italianen met kinderen die druk zijn maar zeker niet vervelend. Bar is goed en niet duur (eur 1,70 voor een capu). Animatie voor de kinderen. Ruime ski ruimte waar je niet moet zijn als de kinderen moeten gaan skien maar plan gewoon om deze tijd heen. Zeer goede ski in en out. Mooi skigebied met voor elk wat wils. Al met al een veel beter hotel dan de eerdere reacties doen geloven. Zeker als je kinderen hebt.

• 8Barbara Demmer15-03-2009

Gelukkig toch een goed hotel

Wij waren zeer verontrust na de eerdere beoordelingen, maar gelukkig viel het bij ons giga mee. Op zaterdag in het begin van de middag aangekomen. Auto in parkeergarage gezet (kost je EUR 50 maar dan staat je auto droog en je hebt plek).Wij hadden met 2 volwassenen een 3 persoonskamer, waar we wel blij mee waren want de kamers zijn niet groot, maar voldoen zeker. Ik heb het in niet veel hotels meegemaakt dat er ook nog een zitje is, tenzij je een suite boekt. Zitten doe je in een hotel in de bar of op je bed. Zeer goed schoon gemaakt. Het eten in het hotel is lekker. Een 4 gangen menu met de 2e en 3e gang een keuze menu. Het ontbijt is uitgebreid met bio, ei, bacon, vleeswaren, brood, koekjes, verschillende soorten jus, heel compleet.Wij zaten in een rustig gedeelte van het restaurant met een zeer goede ober (Roberto). Het is niet dat er te weinig obers zijn maar de meeste obers zijn niet mega competent, dus daar zal de klacht van de vorige schrijver vandaan komen. Bar is gezellig en totaal niet duur (Capu EUR 1,70). Ski in en out geweldig! Grote skiruimte, waar je natuurlijk niet moet zijn als alle kleintjes naar les gaan maar je kan er prima omheen plannen. Dus gewoon iets eerder of iets later gaan. Een geweldig hotel voor gezinnen met kinderen. Veel italianen, die de kinderen veel ruimte geven, maar ze waren niet vervelend. Wel druk.
    Er wordt engels gesproken in het hotel maar niet zeer veel. Receptie, ober en barvrouw spreken het. En met handen en voeten kom je ook een heel eind. Al met al een prima hotel, waar je het beste kan zitten als je kinderen hebt (volgens ons een goede animatie, maar geen ervaring mee). Wij waren met 4 volwassenen en vonden het ook prima alleen je moet er dan wel rekening mee houden dat er soms extra drukte is door de kinderen.

• 8Frits van den Berg15-03-2009

Leuk hotel zeker met jonge kinderen!!!!

Park hotel Folgaria. Na de beoordelingen op zoover gingen wij toch wel wat gespannen richting Folgarida. De cijfers wat betrefd het hotel waren slecht tot zeer slecht met veel maal een 1 als cijfer. Nou het is ons 100% meegevallen het hotel is inderdaad zeer geschikt voor jongere kinderen, en ja die kunnen wel eens luidruchtig zijn. En wij kunnen hier over oordelen we zijn namelijk kinderloos en dan let je hier extra op. Wij hebben er ons niet aan geergerd en het af en toe gewoon als vermaak gezien en lekker mensen zitten kijken in de pianobar. Dan het eten gewoon goed en zeer verschillend geen dag hetzelfde, ontbijd van een buffet en avondeten een keuzemenu die van tevoren kon worden ingevuld. Ja het is geen knus restaurant maar een zaal waar alle gasten samen eten. Personeel van het hotel eigenlijk allemaal aardig en behulpzaam en spreken gewoon engels als het moet. Ook op de piste veel aardige en behulpzamen mensen Wij hebben een fijne vacantie achter de rug.

• 7R v Geldorp02-03-2009

Perfect ski gebied

Wij schrokken ons kapot van die beoordelingen wij wilde nog annuleren maar 3 dagen voor vertrek was dat moeilijk zeker in de schoolvakantie.maar het is ons meegevallen en daarom schrijf ik dit,wij waren optijd dus hadden een parkeerplek en elke avond had je een keuze menu dus er zat altijd wel iets bij wat je lekker vond.Het hotel zat vol met Italieanen maar daar had je geen last van.Het personeel was vriendellijk en sprak engels.Onze zoon van 13 gaf de animatie een 10.Al met al een goede vakantie gehad.

• 3Nicole27-02-2009

nooit meer !

Voor ons hoeft dit hotel ook niet meer, enkel de ligging... op de piste, en de kamers waren voor ons toch in orde. De garcons waren wel vriendelijk maar er waren er idd te weinig voor een propvol hotel. Kinderen vieren er hoogtij.....hebben geen respect voor andere hotelgasten, niet in het restaurant, niet in de "welness", al krijsend rondlopen in de gangen........maar de ouders ervan hebben dus wel een onbezorgde vakantie, foei !!! hier kunnen enkel, Engelsen, Polen en luidruchtige Italianen een leuk verlof hebben !!! En, wij waren niet de enige Belgen met deze beoordeling !!!

Hotel Park Folgarida info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar