We hebben een aantal aanbieders voor Folgarida voor je op een rij gezet:

Reviews over Folgarida

De moeite waard

Dirk Vanhaecke
    19-3-2009

Minpuntjes: ver rijden en weinig après-ski.

Voor de rest een leuk gebied! Vooral beginners komen hier aan hun trekken. Gevorderden gaan beter ook eens naar het aangrenzende Madonna di Campiglio. Daar heb je meer zwarte pistes. Hoofdzakelijk skiërs, weinig snowboarders (zoals ik). Relatief druk (90% Italianen), ook in laagseizoen maar de wachttijden aan de liften vallen heel goed mee. Perfecte liften-infrastructuur en de pistes worden schitterend geprepareerd. Op zich een redelijk klein gebied maar met aangrenzende gebieden meer dan voldoende km. Eén van de mooiere gebergtes dat ik tot nu toe gezien heb. De brenta-dolomieten zijn prachtig. Gevarieerd ook: van sneeuwlandschap-boulevards in Madonna tot heerlijk tussen de bomen draaiende pistes in Folgarida. Absolute pluspunt: het eten/drinken is er de helft goedkoper dan in Frankrijk maar wel dubbel zo lekker! En de hotels zijn er heel verzorgd. Tip: Hotel Madonna delle Nevi

Aanrader dus, wij zullen er zeker nog eens naartoe gaan

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Een geweldige wintersportvakantie gehad! Folgarida is voor

Susan
    3-3-2008

Een geweldige wintersportvakantie gehad! Folgarida is voor herhaling vatbaar! Mooi skigebied! Je hoeft je er niet te vervelen. Veel afwisseling. Je kunt mooie tochten maken. Wel ver rijden! Vanaf Utrecht echt 1200 kilometer. Vriendelijke mensen. Wachttijden bij de liften redelijk. Helmen voor kinderen verplicht. Wordt ook op gelet. Fogarida is een klein dorpje. 1 apres-skigelegenheid.

Gereisd Anders in Mon Mar 03 2008 16:03:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Folgarida scoort een 7,5 uit 10, op basis van 7 reviews