Hotel Golf Folgaria

FamiliehotelWeer vandaag16°10°
6,6

7 reviews over Hotel Golf Folgaria in het Nederlands

Zoek je rust, ga hier niet heen!

Ronel
4-7-2019

Wij zijn hier geweest vanaf 25 juni. Groepen kinderen logeren hier in de leeftijd van 6-16 jaar. 50 a 60 jongeren + jeugdige begeleiding. De lounge, bar en zwembad was vol. S avonds was er animatie voor de jeugd, veel geluidsoverlast. Na afloop slaande deuren, hard roepen - tot na 23 uur. Het siert de receptionistes dat zij zich geneerden voor deze omstandigheden. Bij navraag blijkt dit kamp gebeuren door te gaan tot augustus! Lunchpakket kan je kiezen als je niet in het hotel eet, prima pakket. Voorgerechten buffet: heerlijk. Afwisselend en veel keus. Maaltijden wisselend van lekker tot 3x niks. Kamer in orde. Echter 4 * niet waard, alle a.i. drankjes in plastic bekertjes (niet a.i. wordt wel in glas geserveerd), terras uitzicht op asfalt en picknick tafels om op te zitten. BG heeft onderhoud/renovatie nodig. Het ontbrak aan spontane gastvrijheid, waardoor je niet welkom voelt. Eerder vertrokken dan gepland, evenals andere gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Lekker vertoeven.

Gabriela
23-9-2018

Het eten is super. We hadden all in geboekt. Bediening super vriendelijk. Jammer dat je bij all in alleen bij het ontbijt lekkere koffie krijgt. Bij all in heb je 3 maaltijden (genoeg keus!) en een thee/koffie-uurtje (uit de automaat). Er waren nog wat kleine dingetjes die beter kunnen, maar voor de prijs was het perfect.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Losser
28-8-2017

Wij zijn met gezin van 2 kinderen 1 weekje in dit hotel geweest, Wij hadden hierbij een ruim 2 kamer appartement en verbleven onder A.I. Pluspunten zijn: Mooie schone en ruime kamer. Uitstekend eten, zowel ontbijt, lunch(pakketten) als ook het avondeten Vriendelijk personeel Schoon zwembad. Minpunten zijn: Beperkte A.I, drankjes tot 19:30, op buitenterras alles in plastic bekertjes, koffie met gebak in de namiddag is erg sober. Zwembad is voor kinderen alleen onder begeleiding. Weinig avondvertier. Houdt er rekening mee dat het gezellige centrum van Folgaria ca 20 min lopen is. In de omgeving van het hotel is veel te zien en te doen, diverse meren, kastelen en forten. Mooie (wandel)omgeving. Al met al voor ons een prima verblijf. Onze beide kinderen waren gratis terwijl wij in een mooi ruim 2 kamer appartement zaten en onder A.I geboekt hadden. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Redelijk goed hotel.

Verhaegh
16-5-2017

Het hotel ligt ver de berg op en in het dorp er om heen is niet veel te doen. Je hebt echt vervoer nodig. Vanuit Folgaria is het wel goed te doen om uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Trento, Riva del Garda of zelfs Verona. Het is een mooie omgeving. De familiekamer (in het annexgebouw) was goed. Zuiver, compleet, ruim. Wel erg sober qua inrichting. Niet sfeervol. Het eten was erg goed. Zowel het ontbijt als het lunchpakket als ook het avondeten. Zwembad was vrij koud en badmuts is verplicht!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Mooie locatie

Dammie
3-10-2012

we zijn hier in september geweest. mooie locatie, veel wandel mogelijkheden. paar km verder hebben we een trektocht met paarden gemaakt. balie medewerkster van het hotel heeft dit voor ons geregelt. was wel beetje met handen en voeten werk, maar ze hielpen je. ondanks het gebrek aan duits of engels deden ze goed hun best. gezellig hotel, goed opgezet kwa ontbijt lunch en diner wat gewoon uitstekent was. zouden zo terug willen. Hebben er echt van genoten.

Gereisd Met partner in Sun Sep 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk eten zonder joelende kinderen

schildermans
30-1-2009

we hadden een zeer grote kamer met mooie badkamer voor 4 Het eten was af voor die prijs echt heerlijk gegeten. Er was geen animatie maaar daar hadden we bewust voor gekozen daar we grotere kinderen hebben. Mooi zwembad en welness gratis? ivm de badmuts , dit is verplicht in Italie. Wel stukje rijden voor je de berg af bent, dicht bij gardameer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

2008

Mooie uitvalsbasis voor bergwandelingen.

nancy
29-8-2008

Eerst en vooral is het heel belangrijk dat je italiaans kan verstaan én spreken in dit hotel. Het is een heel mooi hotel met een uitstekende cleaningservice. De kamers zijn dan ook uitstekend! De service van het personeel in het restaurant en aan de receptie is matig. Men doet helemaal geen moeite om je te begrijpen in vb. het engels. Er was wel een 'English summer school' bezig, dus mogelijkheden genoeg om een woordje engels op te steken.... Toen wij er waren was het water van het zwembad smerig!!! We moesten nb. wel een badmuts aanschaffen én opzetten vooraleer we het zwembad binnen mochten! Het eten was gelukkig uitstekend : uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds saladebuffet + pastakeuze+hoofgerecht + dessert. Volgens de brochure is er kinderanimatie en miniclub : let wel, als uw kind geen vlot italiaans spreekt , dan draait de animator letterlijk zijn rug naar uw kind...

Gereisd Familie in augustus 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf Folgaria in Folgaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf Folgaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.