Hotel El Paso

Bardzo miły pobyt!

Tomasz
3-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Tygodniowy pobyt w styczniu 2013. Fajna oferta cenowa. Pobyt z wyżywieniem i karnetem ok.1650zł. Położenie hotelu względem tras doskonałe(30-40m) Wyżywienie smaczne,a szef Mateo przesympatyczny. Przy wyjeździe złapała nas śnieżyca,więc Mateo pojechał do miasteczka i kupił nam łańcuchy śniegowe. To nie był mój ostatni pobyt w tym miejscu. Polecam i pozdrawiam narciarzy😉

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier als gezin (dochters 17 en 19 jaar) oud en nieuw gevierd.Voor een goede prijs een heerlijke ski/snowboard vakantie gehouden. Eigenaren zijn heel vriendelijk en je voelt je echt te gast. Bij het hotel een pub waar ook apres ski en avond vertier is. Vanuit het hotel loop je zo naar de stoeltjeslift die een verbinding heeft met Andalo. Prachtig gebied in de Dolomieten. Een aanrader!

Goede prijs kwaliteit dichtbij de piste

Jeroen
25-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen januari heb ik een week verbleven in hotel El Paso. Eigenaar is zeer enthousiast en hotel ziet er prima uit. Het eten is prima (helemaal voor die prijs). Skigebied is prima en niet al te duur. Bestemming is makkelijk vanuit Bergamo (met Ryanair) te bereiken.

Enige minpuntje is dat in Fai del Paganella niet veel te beleven is.

We hebben een aantal aanbieders voor El Paso voor je op een rij gezet:

Non credo che ci tornerò

priapo
29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bell'albergo, simpatiche persone, ma trascurata la pulizia delle stoviglie e qualità del cibo "altanelante".

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben met een gezelschap van 9 personen, waaronder grote en kleine kinderen, onze wintersportvakantie 2009 doorgebracht in dit hotel. Zowel de eigenaar als de medewerkers zijn er zeer vriendelijk. Het eten was uitstekend en er was ieder avond een gevarieerd keuze-menu. De kinderen konden er ook prima uit de voeten en het was heerlijk dat je vanuit het hotel binnen een paar minuten op de piste stond. We hebben er genoten!

2008

Zeer goed verzorgd hotel

Henk
21-4-2008

Zeer goed verzorgd hotel. Goede service en zeer vriendelijk. Buiten hoogseizoen zeer vriendelijk geprijsd. Had pech met de motor maar de eigenaar heeft dit met de plaatselijke garagehouder fantastisch tegen bijna kostprijs van het materiaal opgelost. Zeer vriendelijke bezoekers ook uit de omgeving, die na een werkdag even een bakkie doen of een borrel komen drinken en waar je dan leuk mee kunt praten.

• Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn gisteren terug gekomen van de wintersport in dit hotel

geweldige ligging om de hoek bij de piste

gezellig familie hotel ,de eigenaar kookt zelf en doet ook zelf het ontbijt,geen last van bikers gehad hoor en ze ook niet gezien

de bar valt wat tegen maar we hebben zelf het lekker gezellig gemaakt met wat andere mensen en dat vonden ze prima zetten onze cdtjes op en het werd gezellig

minpuntje is dat je niet elke dag schone handoeken krijgt en je eitje bij het ontbijt los moet bestellen en betalen

eten was ook redelijk goed vooral de toetjes mmmmmmm

de prijzen aan de bar vallen erg mee

cola,bier ed 2.00

martine 2.00

mixjes zoals wodka redbull,bacotjes enz 4.00

kamers zijn ruim somige met balkon

alleen douche is wat klein

maar wij vonden het een leuk hotel

Heel gezellig familie hotel , met gezellige apresski bar

Annemarie en Marcel
11-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel gezellig familie hotel , met gezellige apresski bar dat naast de skilift ligt.

Eigenaar is zeer vriendelijk en maakt het de gasten naar hun zin.

Prijs kwaliteit is zeer goed.

Hebben een erg leuke wintersportvakantie gehad in hotel el paso

2007

Wij zijn in 2004 in dit Hotel geweest in de zomer en hebben een paar heerlijke dagen op onze doorreis gehad.De eigenaar is heel behulpzaam en kan ook nog goed koken.Het was er gezellig met de gasten die er ook waren.Ik rij zelf motor maar was deze keer met de auto.Anderen waren ook met de auto maar hadden de motor op de aanhanger.Het is een gewoon familie hotel en ja langs deze weg komen nou eenmaal veel moteren en dan blijve ze wel eens slapen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wat een eerder onzinverhaal! Hotel El Paso wordt gerund door een voormalig skikampioen die toevallig van motoren houdt. Dat wil nog niet zeggen dat het hotel hierdoor niet geschikt voor families zou zijn! De eigenaar, vrouw en kind zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamers uitstekend verzorgd, alleen de bedden hebben niet de "hollandse"kwaliteit. Wij hadden een zeer ruime badkamer; het hotel is ook geschikt voor invaliden. De bar heeft een ander uiterlijk (wat ruiger, met motoraccesoires), dan de rest van hotel dat een verzorgde en tiroolse stijl uitstraalt. Echte oostenrijkse apres ski vindt je hier niet, maar een lekkere borrel kun je hier wel drinken. Uitstekende ligging t.o.v. de piste! Leuk skigebied voor een week en ondanks dat er geen sneeuw lag toch prima kunnen skien dmv sneeuwkanonnen, dus heel sneeuwzeker.

We hebben een aantal aanbieders voor El Paso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Paso in Fai della Paganella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Paso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Paso scoort een 8 uit 10 op basis van 11 reviews.