Géén boekingskosten

Appartement info

6 Reviews over Casa dal Ri

• 9CW27-09-2011

Gastvrij en hartelijk

Ik ben een paar maal in de zomer en winter in Casa dal Ri geweest. Samen met Renato als gids fantastische wandelingen gemaakt. Myria zorgde voor een overheerlijke picknickmand. 's Avonds mochten we weleens aanschuiven in de privekeuken waar Myria de lekkerste Italiaanse gerechten uit de keuken toverde. Ondertussen dronken wij alvast menig Grappa fles leeg als aperitief. Geweldige mensen. In de winter een fijn en rustig skigebied. De apres ski vierden we bij Fausta, de broer van Myria, in het hotel een paar honderd meter verder. Misschien hebben ze nog altijd de beroemde Pico Rosso?!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6marjo van merrienboer02-09-2010

Appartement viel tegen

Het is een appartement voor de wintersport. Veel hout, erg donker binnen, de glas gordijnen hingen voor de deur naar het balkon, je moest ze aan de rails los maken om naar buiten te kunnen. Dit hadden al meer mensen gedaan want het gordijn hing half los! Er stond een kapotte tuinstoel op het balkon. Op het bed lagen flanellen lakens en een deken. Bij 20 graden slaapt een flanellen laken niet erg lekker. Het appartement was met de franse slag schoon gemaakt. De omgeving is schitterend, onze honden waren welkom en je kon te voet naar het leuke dorpje lopen.

• 5van Gils04-08-2010

na goede recensies, viel het vies tegen !

Na de goede recensies was het voor ons even schrikken en moesten we onze verwachtingen sterk bijstellen. Onze mening : bij elkaar geraapte spullen, in een maar met de franse slag schoongemaakt apartement. Er waren gelijk gebreken, niet onze voorstelling van een juweeltje van een apartement, zoals wel in eerdere recensies geschreven. Wat zeker wel positief was : Myria en Renato waren behulpzaam bij vragen en problemen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8D. van der Ploeg11-09-2009

prachtig gelegen

Casa Dal Ri is een goede plek om ook in de zomer vakantie te vieren. We hebben genoten van het schitterende weer. Van de drie weken die we er waren is de temperatuur overdag nauwelijks beneden de 30 graden gedaald. In de directe omgeving en ook verder weg zijn veel mogelijkheden om te wandelen. Na de hartelijke ontvangst volgde drie weken later een hartelijk afscheid met als cadeau een leuk opgemaakte mand met drie potten zelf ingemaakte pruimen.

• 8J.Simons09-03-2007

Beste mensen,

Wij zijn net terug van de wintersportvakantie 2007 en verbleven weer in casa dal ri Dit jaar hadden wij rechtstreeks geboekt en dat is ons prima bevallen en het scheelde ons nog eens €300,00 per appartement.AANRADER DUS want je hoeft niets aan te betalen en het voorboeken gaat geheel in vertrouwen.De eigenaars houden erg van bloembollen en deze hebben wij dus ook dit jaar voor ze meegenomen.Wat een hartelijkheid stralen deze mensen uit en bij vertrek naar NL kregen wij 2 flessen wijn van hen.Wij hebben dus weer geboekt en nemen ook aankomende wintersport weer de hond mee.Dit is geheel geen probleem voor de eigenaars tenzij je hond zich niet kan gedragen of dingen stukmaakt. Groeten van Familie Simons

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Wil14-03-2005

Vooral de gastvrijheid van Myria en Renato was overweldigend. De appartementen zelf juweeltjes. Het Brentamassief biedt legio mogelijkheden tot ontspanning.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Casa dal Ri info