Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen de en

Review geschreven door Esther

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen de en

Esther
14-6-2008

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen tussen de wijnvelden. Wel even zoeken, maar door het dorpje rijden en de weg volgen. Het is een keurig familie hotelletje met ruime kamers, goede bedden en vriendelijk personeel. Kleine douche, maar dat is gebruikelijk in Italië. Wij hebben één overnachting gedaan en bij aankomst ook gegeten in het hotel. Er was een menu voor de gasten beschikbaar van 3 gangen voor maar 15 euro, en het eten was prima. Ontbijt was niet bijzonder, zeer eenvoudig met wat brood en kaas en jam. Wel heerlijke cappucino!

Zeker als tussenstop een aanrader.