Hotel Monreal

We hebben een aantal aanbieders voor Monreal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Monreal in het Nederlands

uitstekend leuk hotel

Bob Roos
11-3-2009

Monreal is een leuk hotel, prima service en uitstekend voor een tussenstop.

Mijn echtgenote en ik hebben op weg naar de Toscane hier overnacht (voor het tweede jaar) en vonden dit in alle opzichten een prima hotel met goede service. Eten en drinken prima, ontbijt eenvoudig, koffie prima. Een aanrader.

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen tussen de wijnvelden. Wel even zoeken, maar door het dorpje rijden en de weg volgen. Het is een keurig familie hotelletje met ruime kamers, goede bedden en vriendelijk personeel. Kleine douche, maar dat is gebruikelijk in Italië. Wij hebben één overnachting gedaan en bij aankomst ook gegeten in het hotel. Er was een menu voor de gasten beschikbaar van 3 gangen voor maar 15 euro, en het eten was prima. Ontbijt was niet bijzonder, zeer eenvoudig met wat brood en kaas en jam. Wel heerlijke cappucino!

Zeker als tussenstop een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monreal in Faedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monreal scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.