Hotel Faedo Pineta

HotelWeer vandaag26°7°
Hotel Faedo Pineta

We hebben een aantal aanbieders voor Faedo Pineta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Faedo Pineta in het Nederlands

Geweldige omgeving!

Roelina, 18-8-2016

Het was net of je 40 jaar terug in de tijd stapte en dat was grappig maar als je niet tegen vergane glorie kunt moet je hier zeker niet heen. Ik kreeg een beetje Fawlty Towers idee maar dan zonder de fouten. De kamer was prima maar wederom antiek, bedden waren overigens super. Verder netjes schoon. Hele aardige eigenaren, en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Volgens mij was het diner ook prima want het was heel druk. Wij hebben bij een nabij gelegen pizzeria gegeten, was heerlijk! Wij waren hier voor 1 nacht op doorreis maar ik zou voor de omgeving zeker nog een keer terug willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Faedo Pineta in Faedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Faedo Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Faedo Pineta scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.