Sorteren

Reviews over Faedo

Geweldige omgeving!

Roelina
    18-8-2016

Het was net of je 40 jaar terug in de tijd stapte en dat was grappig maar als je niet tegen vergane glorie kunt moet je hier zeker niet heen. Ik kreeg een beetje Fawlty Towers idee maar dan zonder de fouten. De kamer was prima maar wederom antiek, bedden waren overigens super. Verder netjes schoon. Hele aardige eigenaren, en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Volgens mij was het diner ook prima want het was heel druk. Wij hebben bij een nabij gelegen pizzeria gegeten, was heerlijk! Wij waren hier voor 1 nacht op doorreis maar ik zou voor de omgeving zeker nog een keer terug willen.

uitstekend leuk hotel

Bob Roos
    11-3-2009

Monreal is een leuk hotel, prima service en uitstekend voor een tussenstop.

Mijn echtgenote en ik hebben op weg naar de Toscane hier overnacht (voor het tweede jaar) en vonden dit in alle opzichten een prima hotel met goede service. Eten en drinken prima, ontbijt eenvoudig, koffie prima. Een aanrader.

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen de en

Esther
    14-6-2008

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de bergen tussen de wijnvelden. Wel even zoeken, maar door het dorpje rijden en de weg volgen. Het is een keurig familie hotelletje met ruime kamers, goede bedden en vriendelijk personeel. Kleine douche, maar dat is gebruikelijk in Italië. Wij hebben één overnachting gedaan en bij aankomst ook gegeten in het hotel. Er was een menu voor de gasten beschikbaar van 3 gangen voor maar 15 euro, en het eten was prima. Ontbijt was niet bijzonder, zeer eenvoudig met wat brood en kaas en jam. Wel heerlijke cappucino!

Zeker als tussenstop een aanrader.