Hotel Sigmundskron

Hotel Sigmundskron
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sigmundskron voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sigmundskron in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een zeer slechte ervaring

yvan_vonck
20-4-2014

Wij werden in een kamertje op zolder gestoken (kamer 17) waar blijkbaar anders nooit iemand in kan/mag. Het was er dan ook aan te merken. De foto's in bijlage vertellen ongetwijfeld meer dan een heel stuk tekst...

goed hotel qua prijs/kwaliteit

Eddy Schrijvers
17-7-2010

hotel Sigmundskron is goed gelegen om de omgeving rond de "weinstrasse " te ontdekken , nabijheid van snelwegen en openbaar vervoer een pluspunt. Ook voor fietsers goed gelegen om de cols in de Dolomieten te rijden. Het hotel serveert een zeer uitgebreid ontbijt en keuzemaaltijden. De service is goed en de kamers zijn netjes. Ook het zwembad en de tuin met ligzetels mag er wezen. Vanop het terras een grandioos uitzicht over de vallei en wijngaarden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sigmundskron in Eppan / Appiano / Frangart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sigmundskron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sigmundskron scoort een 8.18 uit 10 op basis van 3 reviews.