Pension Alexandresstersterster

Meer pension info
Tonen op kaart

34 reviews over Pension Alexandres

• 7Fam. Vedder21-12-2015

Familiaire sfeer in mooie omgeving!

Het hotelpersoneel geeft elke dag tips over wat je gezien moet hebben in de omgeving. Ze denken met je mee over wat jij leuk vindt. Heel persoonlijk. Het eten is goed. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed en zeker geen kleine porties. Het zwembad is aan de kleine kant maar wel erg schoon en geeft heerlijke verkoeling na een dag genieten van de prachtige omgeving in de bergen. De kamers zijn een tikje gedateerd maar schoon. In de ochtend wel wat overlast van verkeer.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Mees06-08-2014

Leuke vakantie in aangenaam hotel

We hadden een zeer aangenaam verblijf in dit schitterende hotel. De eigenaars zijn zeer vriendelijke en behulpzaam, het eten is er prima en wordt als het weer het toelaat zowel 's morgens als 's avonds buiten geserveerd. De kamers aan de achterkant zijn ietwat minder gezellig dan aan de voorkant. Het hotel ligt in een prachtige streek waar je volop kan wandelen, fietsen enz.... We zouden dit hotel zeker aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Bram Ritmeester01-08-2014

Fijn hotel, uistekende service!

Boven verwachting. Prachtige omgeving. Fijn zwembad. Uitstekend eten! Aardige mensen, die altijd prima tips hebben om ergens naar toe te gaan!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9nelleke verweij de vos13-09-2013

Heel fijn hotel!!

Heel fijn hotel, geweldig vriendelijke eigenaars, en ook hun zoon niet te vergeten. Heerlijk eten [prima kok]. Mooie lokatie en iedere dag buiten op het terras eten, met uitzicht op de bergen. Mooie omgeving, met de bus leuk naar verschillende plaatjes. Echt een hotel om terug te komen. Gaan we zeker doen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Koop02-08-2013

Uitstekend!

Fraaie ligging, personeel uitmuntend, prima keuken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Plaat02-09-2012

Goed genoeg

Iets wat verouderd pension met lieve eigenaren, Duitstalig, avond eten prima verzorgd ( wij hadden HP) ontbijt lekker en genoeg keus. Familie kamer voor 3 die wij hadden (nr 9) was wel klein, lekkere bedden, geen airco, erg kleine badkamer met lekkere douche. Ligging is centraal maar wel aan beetje doorgaande weg. Zwembad is lekker met handdoeken. Omgeving veel te doen: meren om te zwemmen bijv, veel wandelen in de bergen, motorrijden, steden om te bezoeken, tropisch klimaat. Voor 3 nachten gewoon ok! Oh ja we kregen een zeer goed ontbijt- pakket mee voor de terugreis.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Fam M. Limburg17-08-2012

Voor de 2e keer weer verwend!

Voor de 2e keer op rij 8 dagen in Pension Aleandres geweest, was weer super! Ontbijt en avond eten was perfect verzorgd en voor ieder wat wils. Kokkie Stefan, zorgt ervoor dat de kinderen ook niets tekort komen en niets is teveel gevraagd, is het nu Pizza, Schnitzel, spaghetti of wat dan ook, hij zorgt ervoor dat de kinderen hun buikje ook vol kunnen eten! 1 klein minpuntje, wij hadden kamer 23 en deze kamer heeft geen balkon en het was er bloedheet op, gelukkig hebben we iedere avond de ventilator kunnen lenen van de eigenaren van het Hotel de Fam Christoff. Een airco is geen overbodige luxe! Maar voor de rest was alles naar wens, en hebben weer een overgetelijke vakantie achter de rug. Tip voor het Hotel zelf.....de Italiaanse avond zou 2 keer per week gedaan mogen worden en de Grill avond mag voor ons dan weggelaten worden!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9erna_sprenger06-08-2012

Voor de tweede keer geboekt

Alles klopt. Je voelt je er thuis. Lekker eten. Lieve mensen die het hun gasten naar de zin maken. Leuke tips voor een uitje of mooie wandeling. Hond is welkom.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10fam. Meindertsma02-08-2012

Zeer gastvrij hotel!

We (2 volwassenen en een kind van 15 jaar) hebben genoten van 2 weken vakantie in hotel Alexandres. Nog nooit zijn we zo gastvrij ontvangen! Voor iedere gast is er een vriendelijk woord en is er aandacht. De kamer en de badkamer waren aan de kleine kant voor 3 personen, maar dat hadden we er graag voor over. Om meer ruimte op de kamer te hebben, klapten we het 3e bed overdag gewoon op (bed werd dan een tafel met 2 bankjes zoals in een caravan). Na het lezen van alle positieve recensies moesten we gewoon boeken en we zijn niet teleurgesteld. Wat hebben we een gezellige tijd gehad en wat zijn we verwend. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10caroline.schouten26-07-2012

echt een super hotel

Een geweldig hotel, de omgeving super, De eigenaren en zoon zo behulpzaam en aardig. Zo heerlijk om elke dag buiten te eten. Het eten is echt super!!! De kamers waren schoon en zeer netjes. Wat ook heerlijk was is de handdoeken service bij het zwembad Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2012

5 tips over Pension Alexandres

• nelleke verweij de vos, 13-09-2013

Sankt-Michael op loopafstand. En de meren van Monticolo.

• Fam M. Limburg, 17-08-2012

Bressanone ( Brixen ) ligt op ongeveer 70 km, erg mooie stad om te bezoeken om te shoppen. De "karer"see is erg mooi! En Merano mag je natuurlijk zeker niet vergeten om te bezoeken!! Hou je van wandelen dan zit je zeker goed in dit gebied!

• fam. Meindertsma, 02-08-2012

Er is voor ieder wat wils in de omgeving: wandelen, fietsen, ritten maken met auto of motor, zwemmen in de meren, stedenbezoek, kastelenbezoek, kloosterbezoek, museumbezoek

0 vragen over Pension Alexandres

Pension Alexandres info