Hotel Marica

Hotel Marica

We hebben een aantal aanbieders voor Marica voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marica in het Nederlands

Uitzonderlijk en hartelijk

Willems
10-7-2009

Hotel Marica in Eggen is zijn vier sterren waard. De inzet van de hoteleigenaars en het personeel is uitzonderlijk. De familiale sfeer is harteijk. Dank zij Carola en Manfred hebben we leren genieten van Südtirol. De accomodatie is uitstekend en de keuken is voortreffelijk. Buitengewoon aangewezen voor bergwandelaars en mountenbikers.

Gereisd Met partner in Fri Jul 10 2009 11:00:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marica in Eggen/Ega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.