Hotel Gasserhofstersterster

9Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Eggen/Ega

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Gasserhof?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gasserhof voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Gasserhof

• 10Germaine Ligthart13-07-2016

Super Hotel!

Een prachtig hotel in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Je voelt je hier zeer welkom. Luxe, mooie, nieuwe en zeer schone kamers. Welness is ook fantastisch. Erg mooi en nieuw allemaal. Wij hadden halfpension en hebben iedere avond heel lekker gegeten. Goede keuken en vriendelijke bediening. Het gebied Plose is ook erg mooi. Er is op sportief gebied ook veel te doen. De medewerkers bij de receptie helpen je graag als je informatie wilt of iets wilt reserveren bij derden. Top vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Jeroen31-08-2007

Erg net en vriendelijk hotel. Ben er nu inmiddels 5x geweest en bevalt super!! Echte aanradervoor motorrijders, wandelaars en natuurliefhebbers!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Gasserhof voor je op een rij gezet: