Reviews over Eggen/Ega

Geweldig!

Paul
    29-5-2017

Alles klopt aan dit hotel, heel goed eten, goede kamers en de omgeving is voor motorrijders gewoon geweldig.

Super Hotel!

Germaine Ligthart
    13-7-2016

Een prachtig hotel in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Je voelt je hier zeer welkom. Luxe, mooie, nieuwe en zeer schone kamers. Welness is ook fantastisch. Erg mooi en nieuw allemaal. Wij hadden halfpension en hebben iedere avond heel lekker gegeten. Goede keuken en vriendelijke bediening. Het gebied Plose is ook erg mooi. Er is op sportief gebied ook veel te doen. De medewerkers bij de receptie helpen je graag als je informatie wilt of iets wilt reserveren bij derden. Top vakantie gehad!

Uitstekend en gezellig hotel

Bert Koning
    29-8-2011

het mooie skigebied in Obereggen is binnen 15 minuten goed bereikbaar met bus of eigen auto.

Super Hotel voor Motorrijders

Broekema
    21-7-2010

Echt alles is hier goed. En het personeel staat altijd voor je klaar.

Uitzonderlijk en hartelijk

Willems
    10-7-2009

Hotel Marica in Eggen is zijn vier sterren waard. De inzet van de hoteleigenaars en het personeel is uitzonderlijk. De familiale sfeer is harteijk. Dank zij Carola en Manfred hebben we leren genieten van Südtirol. De accomodatie is uitstekend en de keuken is voortreffelijk. Buitengewoon aangewezen voor bergwandelaars en mountenbikers.

Eggen/Ega scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews