Hotel Rosatti

goed, gezellig, huiselijk

W.A.de Wilde
12-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn er een aantal jaren achtereen met een tamelijk groot reisgezelschap geweest. Perfect, altijd een vrijwel constante kwaliteit, bijna allemaal waren ze enthousiast. Natuurlijk zijn er altijd wel personen die toch iets negatiefs hebben kunnen vinden, maar die zijn nergens tevreden.

Een aanrader - prijs/kwaliteit !!!!

dirk
19-7-2009

Zeer goed eten / ruime, propere kamers / zeer vriendelijke mensen /

zeer mooi welness-afdeling / kortom : zeer goed voor zijn prijs.

Opm. : buitenzwembad is er momenteel niet meer, nieuw binnenzwembad wordt aangelegd.

Fantastisch hotel en zeer goed georganiseerd.

Marlous Windmuller
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gewoon erg gezellig. Mag wel iets meer te doen zijn voor de kinderen. De kamers zijn ruim je kunt je spullen er goed kwijt. De service zeer goed alleen wat overdreven.

Prima familie hotel

christel
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar gaan we voor de 3e keer naar "Rosatti".

Prima familie-hotel met hart voor de zaak. Iedereen probeert je het naar de zin te maken. Hotelbusje rijdt op en neer naar de piste en prima verwarmde kelder voor ski-uitrusting. Kinderen (8-10-18) gaan ook weer graag heen.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren hier met wintersportvakantie. De kamers op de bovenste verdieping zijn donker en niet ruim i.v.m. schuin dak. De kamers op de overige verdiepingen zijn licht en ruimer. Het hotel is overigens schoon en netjes.

Elke middag v.a. 16.00 uur hapjes aan de bar. Vriendelijke mensen.

• Ligging t.o.v. pistes4

Wij waren er 8juli 2007 tot 16 juli

hebben niet in het hotel geslapen in een naast gelegen b&b dit was goed en schoon in het hotel gegeten was wat eentonig het eten keuze uit 3 stuks geen buffet wel het voor gerecht in buffet vorm veel kleine kinderen wat veel drukte geeft in het wellnes van het hotel zwembad buiten stelt niet veel voor is 4 bij 6 ze doen wel de best om het leuk te maken

Zeer proper, gastvrij hotel

Anthony Michils
23-7-2007

Zeer proper, gastvrij hotel. Uitmuntende keuken: in de week dat wij er waren, werden ons alle Italiaanse specialiteiten (Caprese, Carpaccio, Panna Cotta, Polenta) aangeboden, waarop we dan ook gretig zijn ingegaan. Ontbijt kan iets uitgebreider, diner in menuvorm is zeer te smaken. Meer dan voldoende mogelijkheden voor verschillende vakantietypes: relaxen, culturele uitstapjes maken of sportieve vakanties.

Leuk en gezellig restaurant en een ronduit verbazingwekkend compleet welnesscentrum (droge sauna, infraroodsauna, whirlpool, Turks stoombad en douches met 3 verschillende werkingen).

Één enkel minpuntje: het buitenzwembadje mag iets groter, want 3m op 5m is petieterig te noemen. Gelukkig zit er niet te veel mensen aan.

Wij zijn in elk geval van plan er terug te gaan!

• Ligging t.o.v. pistes7

modern en mooi kwaliteitshotel met gastvrij personeel en dito familie. Comfort en maaltijden op een hoog niveau.Komen nu al voor meerdere jaren met groepen in de winter, ook met kinderen, en blijven de omgeving en de prijs/kwaliteit zeer waarderen. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Rosatti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosatti in Dimaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosatti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosatti scoort een 9.19 uit 10 op basis van 30 reviews.