Goed hotel voor een aktieve en rustige vakantie.

Hotel Rosatti ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tony

Goed hotel voor een aktieve en rustige vakantie.

Tony,
21-10-2016

Het spontane personeel was erg behulpzaam en de eigenaar liet zich regelmatig zien en hielp gewoon mee. De kamer en de badkamer waren groot genoeg. De bedden werden regelmatig verschoond.

Het ontbijt was uitgebreid en er was ruim voldoende keuze bij de dinerbuffetten. Het was elke avond weer een groot feest om iets uit te zoeken bij het fantastische toetjesbuffet.

Wij zijn wandelaars en in de directe omgeving hebben we weinig kunnen vinden. Dit kwam ook omdat we niet echt gezocht hebben omdat we liever wat hogere wandelingen maken. Als je een halfuur rijdt zijn er meer dan genoeg mooie wandelingen te doen.

Bijna elke dag was er de mogelijkheid om met een gids mee te gaan voor een wandeling. We hebben dat de eerste dag gedaan en vonden het wel mooi, maar voor ons was het iets te eenvoudig en we waren te vroeg weer in het hotel.

's-Avonds kon je gezellig in de bar zitten en we raden de mensen die van cocktails houden aan om de Moscow Mule van barman Olly te proeven.

Al met al een prima hotel, waar je zowel een actieve als een rustige vakantie kunt vieren.