Hotel Rosatti

28 reviews over Hotel Rosatti in het Nederlands

Fantastisch !

De Wit,
2-9-2017

Geweldig hotel! Zeer vriendelijk en attent personeel, je voelt je hier direct thuis. Heerlijk eten. Voorgerechtenbuffet en toetjesbuffet met enorme keuze aan heerlijke gerechten. Mooi binnenzwembad. Prachtige omgeving. Kortom: geweldig!

Al jaren thuiskomen

Han de Vries,
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig hotel,in het mooie Val di Sole. Uitmuntende service en dito streekgerechten. Bus service naar skilift, 5 minuten.

Weekprogramma met stubefeest, grappa proeven, fakkelavond op de piste met muziek, dans en buffet. Het ultieme vakantie gevoel in Trentino.

Het spontane personeel was erg behulpzaam en de eigenaar liet zich regelmatig zien en hielp gewoon mee. De kamer en de badkamer waren groot genoeg. De bedden werden regelmatig verschoond.

Het ontbijt was uitgebreid en er was ruim voldoende keuze bij de dinerbuffetten. Het was elke avond weer een groot feest om iets uit te zoeken bij het fantastische toetjesbuffet.

Wij zijn wandelaars en in de directe omgeving hebben we weinig kunnen vinden. Dit kwam ook omdat we niet echt gezocht hebben omdat we liever wat hogere wandelingen maken. Als je een halfuur rijdt zijn er meer dan genoeg mooie wandelingen te doen.

Bijna elke dag was er de mogelijkheid om met een gids mee te gaan voor een wandeling. We hebben dat de eerste dag gedaan en vonden het wel mooi, maar voor ons was het iets te eenvoudig en we waren te vroeg weer in het hotel.

's-Avonds kon je gezellig in de bar zitten en we raden de mensen die van cocktails houden aan om de Moscow Mule van barman Olly te proeven.

Al met al een prima hotel, waar je zowel een actieve als een rustige vakantie kunt vieren.

Neckermann Reizen

Heel erg goed relax hotel mooie omgeving.

R.Brouwer
1-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel vriendelijk personeel bij

de receptie ook in het restaurant heel behulpzaam en goede service , een minpuntje is dat de Italianen om halfzeven kunnen eten en andere gasten pas om half acht

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Tristan
5-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in de dependance aan de overkant van de weg maar dat wisten we van tevoren.

De kamer was ruim en schoon, net als de badkamer.

Het ontbijt en avondeten nuttigden we in het hoofdgebouw o.b.v. halfpension, en dat was meer dan goed !

Het zwembad met sauna en whirlpool waren bijzonder prettig na een dagje skien.

Het systeem van de busjes naar en van het skigebied van Val di Sole werkt uitstekend, eigenlijk nooit langer dan twee minuten hoeven te wachten.

Wij hebben hier een week gelogeerd voor 365,00 p.p. o.b.v. halfpension, en dat was absoluut niet duur voor wat we er voor kregen.

Het skigebied Val di Sole is ook een absolute aanrader met schitterende afdalingen en perfect geprepareerde pistes.

Eten en drinken op de berg zijn wel erg duur, dus het is misschien verstandig om wat proviand mee te nemen voor tussen de middag.

super hotel

leo
14-10-2015

Heerlijk genoten in sporthotel Rosatti. Ruime kamer, parkeren voor het hotel of in de parkeergarage(gratis). Ontbijt is prima en uitgebreid. Diner is buitensporig goed. Naast de buffetten van antipasta, salade en dessert ook nog eens keuze uit 2 menu's. Een feest om hier te eten. Ook de wellness is uitgebreid. droge en natte sauna, bubbelbaden. buiten nog een hot tube. Gratis mountain bikes en mooie fietspaden. Personeel is zeer vriendelijk. je krijgt ook nog een Trento kaart waardoor je gratis met openbaar vervoer kunt.

Just about perfect!

Bas & Nils
12-6-2014

Sporthotel Rosatti is geweldig en een echte aanrader. Aanvankelijk zijn wij altijd een beetje angstig voor hotels met halfpension. Niet zulke goede ervaringen mee zeg maar. Dit geld echter niet voor dit hotel. Het Antipasti buffet is ronduit geweldig, nog nooit hebben wij een dergelijk "saladebuffet" gezien ook de eerste en tweede gang zijn goed bereid!

Ontbijt uitgebreid en voor elk wat wils.

De kamer die wij hadden "Junior Suite" was erg mooi en ruim genoeg, schoon en dat is het meest belangrijk.

Overige faciliteiten zoals zwembad en wellness: heerlijk, goed, schoon en goed onderhouden. Eerlijkheid gebied te zeggen dat we vlak na de renovatie zijn geweest en we weten niet precies wat daarin zat.

De mensen die er werken zijn zeer servicegericht, werken hard maar altijd met een glimlach niets is ze teveel.

Ronduit top niets slechts over te zeggen :)

Ideaal hotel voor Wintersport!

Samantha
25-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ski-busjes van hotel brengen je binnen 10min. van en naar de gondels. Ze rijden iedere 10min dus ideaal. Sochtends Heerlijk uitgebreid ontbijt en daarna omkleden en met busje naar de piste om einde van de dag weer terug te komen en aan te schuiven aan het zeeeeer uitgebreid diner. Onwijs heerlijke toetjes (Home made tiramisu, pannacotta, enz enz)

De kamers in het hoofdgebouw wel erg gehoorig en eenvoudig.

Zeer vriendelijke personeel en staan altijd voor je klaar.

Wifi verbinding is altijd gratis, wel een code vragen aan de bar.

Zwembad was eenvoudig maar heerlijk om even te ontspannen.

Verder in het stadje weinig te beleven.

topper

Pieters
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een goed hotel. Niks is te veel alles wordt goed verzorgd. Prima eten en de busjes brengen je super snel binnen 5 min naar de cabine. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

'Zeker nog een keer'

xNaoompjuhx
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is echt geweldig. Mooie kamer waar wij in zaten, mooie pistes en een geweldig zwembad. Buiten whirlpool stelt niet veel voor maar het is leuk. Busje brengt je naar de skiliften kortom echt een aanrader!! Mijn dochters (10-11-15) willen er zeker ook nog een keer naartoe...

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosatti in Dimaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosatti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.