Appartement Residence Agritur Fantelli

1 review over Appartement Residence Agritur Fantelli in het Nederlands

Mooie lokatie.

V. van Schijndel
17-8-2009

Helaas sluiten ze 's nachts de electriciteit af. Dus als je iets zoekt in het donker, dan heb je pech.

De B&B is gelegen op een mooie lokatie. Helaas hadden wij de pech dat die avond en nacht er een dorps evenement plaatsvond en de hele nacht er geluid uit de speakers kwam.

Verder ontzettend vriendelijke mensen met een goed ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• AdresVia Silvestro Valenti 39(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Residence Agritur Fantelli

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Agritur Fantelli in Dimaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Agritur Fantelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.