Hotel Dolomiti

s.boonkkamp
9-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Via de ANWB geboekt helaas doen we dit nooit meer. Het hotel was vol dus we kwamen in een verrot bijgebouw met uitzicht op de vuilnisbelt.(zie foto's) Het eten was treurig en onder de maat het ontbijt bevatte droge broodjes en bedorven boterhamworst en cornflakes met melk. het diner was armoedig halve koude porties en een zeer goedkope uitvoering van de salade bar. De eigenaresse was een enorme klantonvriendelijke vrouw die uitsluitend Italianen te woord stond. Deze kregen ook veel meer en veel beter eten in de zelfde eetzaal.en als je iets durfde te vragen werd je meteen in de pan gehakt en afgesnauwd zeer teleurstellend en armoedig. Geen een schone handdoek gehad in de 3 nachten dat we er met 5 personen verbleven.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Om te onthouden

Marry en Karst
17-7-2011

Zowel gastvrouw als de gastheer waren zeer gastvrij en vriendelijk. De gastvrouw stond voortdurend klaar om advies te geven over allerlei onderwerpen. Het eten was prima alleen het saladebuffet had beter gemogen. De kwaliteit van sommige personeelsleden liet te wensen over. Over het algemeen zonder meer een goed hotel. Zeker een plek om terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Gerrit & Wilma
16-7-2011

Niets dan lof over dit verblijf. We zijn hartelijk ontvangen en de gastheer en gastvrouw waren bijzonder vriendelijk. De gastvrouw spreekt goed Engels en Duits. We hebben heerlijk gegeten en de kamer was netjes en schoon. De omgeving is prachtig en perfect om te fietsen, te wandelen en voor activiteiten op de rivier.

Gereisd Met partner in juli 2011

Een week is lang genoeg

Visser
13-9-2010

We hadden een kamer aan de voorkant dat betekende heel veel herrie van het verkeer dat bijna onder het balkon door rijdt én heel veel stank van de uitlaatgassen. Luiken en ramen dicht dan maar, maar met mooi weer wil je op het balkon zitten. We zijn bij andere mensen, Nederlanders, aan tafel geplaatst. Gelukkig was het heel gezellig. De eigenaresse is uiterst onvriendelijk, groet alleen in de eetzaal en dan nog in de lucht. Zelfs als je haar in de lounge of op straat tegenkomt, kijkt ze je strak aan, maar groet niet. Ze heeft niet één keer gelachen. Onbegrijpelijk als je een hotel hebt zou gastvrijheid en vriendelijkheid een tweede natuur moeten zijn. Het personeel maakte veel goed. Eten is prima!Een week is qua mogelijkheden in de omgeving genoeg.

Gereisd Met partner in augustus 2010
2008

zeer goede prijs / kwaliteit verhouding (Kras)

Henny
8-9-2008

Een goed hotel met ruime, frisse kamers. Klein balkon. Aan de straatzijde verkeerslawaai van doorgaande weg. Als je 's nachts de luiken sluit, heb je geen last van het lawaai. Prima bedden. Het personeel is vriendelijk, maar de cheffin is nogal gestresst en niet erg vriendelijk of geïnteresseerd in haar gasten. Het eten is goed. Het saladebuffet mag vaker gewisseld worden. Het ontbijtbuffet is karig, maar er is voldoende. Door de aanbieding van Kras is de prijs/kwaliteit zeer goed. De omgeving is geweldig en het hotel is een prima uitgangspunt voor dagtochten en wandelingen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Rustig en net (familie)hotel in de Dolomieten (I)

Peter
31-8-2008

Wij hadden dit hotel via Kras Reizen voor 3 nachten geboekt (23 t/m 25 juli 2008). Een wat kleiner hotel in een gezellig Italiaans dorpje. De kamers zijn schoon, ruim en gezellig ingericht. Oók de kamers op de 3e verdieping zijn prima. Van het verkeer ondervind je weinig last. Het eten (ontbijtbuffet en keuzemenu) is prima. Het dorpje Dimaro straalt een (toeristische) gezelligheid uit. Vanaf Dimaro kun je in de directe omgeving (d.m.v. kabelbanen/stoeltjesliften) genieten van het bergachtige landschap (watervallen). Kortom wij hebben ons prima kunnen vermaken!

Gereisd Familie in juli 2008

keurig hotel met zeer actieve en vriendelijke waardin

jan klamer
1-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

keurig hotel met zeer actieve en vriendelijke waardin. jammer dat de skipassen voor het gebied zo duur zijn!

Gereisd Familie in december 2007
2007

Prettig hotel, met ruime kamers

J. van Kooten
22-8-2007

Prettig hotel, met ruime kamers. Diners zijn goed verzorgd. Kamers aan de straatkant hebben wel last van verkeerslawaai

Gereisd Met partner in augustus 2007

afhankelijk van je kamer(laat je niet op een kamer op de

van mourik
1-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

afhankelijk van je kamer(laat je niet op een kamer op de derde verdieping direkt onder het dak stoppen) een aardig hotel vol Polen die erg veel eten opscheppen bij het buffet! Dus vechten om een goede salade of een bord soep. De busverbinding is betrouwbaar maar beperkt.

Gereisd Anders in Sun Apr 01 2007 20:49:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolomiti in Dimaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolomiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.