Reviews over Deutschnofen

Afgelegen Rust Boerderij schoon goedkoop

Unterkoflhof,
    8-7-2011

Uitstekend adres voor motortourtochten, wandelingen, etc in de Dolomieten

25 km van Bolzano

Appartementen zijn gelegen op een boerderij, "Bauernhof" waar het werkelijk zeer rustig is, men kan over een verharde weg (nieuw) bij de boerderij komen, de appartementen zijn er naast gelegen, doodlopende straat van 600 meter, er is dus geen verkeer

Mooie appartementen, voorzien van alles wat nodig is.

zeer vriendelijke eigenaren,

tof hotel, enige minpunt : welness niet vr kids

robeyns monique,
    28-7-2009

de kamers waren mooi en comfortabel, vriendelijk personeel voor de kinderen, wel spijtig dat de kids niet in de sauna mochten. het zwembad was eerder klein en had wat herstellingswerken nodig.

Het was een prachtig hotel

fam bijnens,
    1-4-2008

Het was een prachtig hotel.Ruime kamer en zeer proper.

Het eten zeer afwisselend en origineel,veel handgemaakte versieringen.

De bus stopt aan de deur.Het skigebied is goed nu hadden we ook verse sneeuw gehad!! anders was het pap in de namiddag.Het zijn niet echt moeilijke pisten.De kinderen vonden het ook fijn vooral de half pijp.

Heerlijk hotel midden in de bergen

Martine,
    17-7-2007

Heerlijk hotel midden in de bergen. Vanuit het hotel hadden we een prachtig uitzicht! Het hotel biedt wekelijks diverse activiteiten aan onder begeleiding van een ervaren gids, zoals wandelen, mountainbiken, etc en indien gewenst zelfs yoga. De omgeving waarin het hotel ligt (Zuid-Tirol) biedt naast het bergleven ook een bruisend stadsleven in bv Bolzano (ong. half uurtje rijden). Geshopt en geborreld hebben we dus ook nog ;-)! Uitgerust kwamen we terug..

Keurig geregeld hotel

Mees,
    2-7-2007

Keurig geregeld hotel. Lekkere bedden en uitstekend ontbijt. Je kunt er verse groente/fruit sap zelf maken. Ook het diner is prima. Ik ben er in juni geweest, dan kun je geweldig wandelen. Er wordt gewerkt aan uitbreiding van suites, die er fantastisch uit gaan zien. Geen overlast trouwens. De spa is ook erg fijn; stoombad, sauna, waterbedden en een mooie rozenkamer. Behandelingen ook top. Vooral de dennen- en appelbehandeling zijn aan te raden.

Deutschnofen scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews