Camping Val Rendena

Camping Val Rendena
8,9

Camping Val Rendena bij Darè is geschikt als uitvalsbasis voor de Brenta-Dolomieten. Na een actieve dag koel je af in het zwembad en eet je in het restaurant naast de camping. Deze camping is geschikt voor een actieve vakantie. In de omgeving kun je volop wandelen of fietsen in de hoge bergen. Met een uur rijden ben je ook bij het Gardameer.

48 reviews over Camping Val Rendena in het Nederlands

Gezellige camping, prachtig gebied

Miranda,
14-8-2018

Bij aankomst waren op de camping voornamelijk Italianen aanwezig en enkele Nederlanders. Een week later was de verhouding omgekeerd. Wij hadden een appartement gehuurd voor 5 personen. Deze zijn niet groot, maar voldeed voor ons prima. Er is zoveel te doen in de omgeving dat wij zelden in het appartement waren. De kinderen vonden het heel leuk met de andere kinderen op de camping. Echt een aanrader in de buurt is een meerdaagse wandeltocht en overnachting in een refugio. Wij hebben overnacht in refugio Alimonta, is wel een stevige wandeling heen met prachtig uitzicht. Ook lago Molveno vonden wij heel mooi. Het zwembad op de camping is prima, netjes onderhouden maar zonder glijbanen oid. Hoewel er op veel plekken wordt aangegeven dat rond middaguur officieel alles dicht is (ook zwembad) kun je wel in het zwembad terecht maar gedraag je je wel rustiger. Ook de receptie is officieel dicht maar kun je wel terecht via de bar.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping Val Rendena: een prima uitvalbasis

Tjerk H.A. Egberts,
6-7-2018

Om het gebied van de Adamello Dolomieten te verkennen is camping Val Rendena een prima uitvalbasis. Direct bij aankomst werden we uiterst vriendelijk geholpen door Alessia -de eigenaresse. We kwamen niet kamperen, maar konden kiezen uit een stacaravan of een appartement. We hebben voor dat laatste gekozen. Met Half-Pension. Op een camping hebben we dat niet eerder meegemaakt. Chapeau! Het ontbijt werd op de camping geserveerd en voor het avondeten konden uit twee nabijgelegen restaurants kiezen. Het ontbijt is op z'n Italiaans, maar wel goed. Graag vermelden we de Agricultur Il Favo, waar we de meeste avonden hebben gegeten. Een echte aanrader! Het appartement is erg ruim te noemen en was schoon. Ja, we hebben er niet gegeten en dus ook niet gekookt De camping is gerieflijk te noemen met wel veel vaste standplaatsen; toch vonden we het erg gezellig aandoen. Vermeldenswaard is het mooie zwembad, waar we bijna dagelijks gebruik van hebben gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2018

Omgeving super, camping aardig.

Judith,
15-8-2017

Omgeving is zonder twijfel een aanrader. Verwachting van de camping was hoger na de gelezen recencies. Wat ons betreft niet in verhouding met de prijs. Plaatsen en paden zijn krap, geen onbekend gegeven als je naar Italie gaat. WC's keurig, douches geen enkele keer warm, niet optimaal schoon en met een enkel haakje en geen schotje wat beperkt. Afwasruimte krap met wasbakken erg laag, als volwassene > 1.75m niet fijn. Ook hier helaas net een beetje lauw water. Zwembad (met badmuts) is eenvoudig, maar door de kinderen met veel plezier bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Val Rendena voor je op een rij gezet:

Mooie camping in fantastische omgeving

Kees Hoek,
10-8-2017

Als je de Brenta-Dolomieten wilt verkennen is deze rustige camping een prima uitvalsbasis. Met Pinzolo en Madonna di Campiglio met alle bergliften op korte afstand zit je zomaar in het adembenemende hooggebergte. Het zwembad op de camping is groot genoeg voor een frisse duik na een hete dag. De eigenaars en het personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En dan ook nog het uitstekende restaurant naast de camping. Wij zaten in een zeer ruime mobile home. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping in een prachtig gebied. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant naast de camping is heel goed met vriendelijk personeel (een echte aanrader). Het sanitair gebouw was soms vies maar dit komt door de gasten en niet door het personeel!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Ideale camping

hettema
23-8-2016

Ideale camping voor een actieve vakantie; bergwandelingen, fietsen, klimpark, etc. Ruime superiore kampeerplaats. Kinderen hadden het enorm naar de zin met de andere kinderen op de camping. Gasten waren vooral Nederlanders en Italianen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping in de Italiaanse Dolomieten!

Fam. Ramakers
19-8-2016

Fantastische camping in de Dolomieten in natuurgebied Brenta. Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende uitvalsbasis voor bergtochten, wandelingen en canyoing.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische camping. Echt een aanrader!

Familie de Greef
17-8-2016

Super camping met vriendelijke eigenaresse, Allessia. Zij is echt top! Haar broer Alessandro is wat norser, maar ook zeker geen verkeerde gast. Leuke kleine camping van waaruit je binnen één uurtje bij het Gardameer bent, maar ook de andere kant op kunt richting Madonna di Campiglio. Met de DoloMeet card mooie wandelingen kunnen maken in de Dolomiti di Brenta. Ook raften in Dimaro is een aanrader. Kortom, wil je een fantastische vakantie in de bergen? Dan moet je hier zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping

Fred Vera en Lady
1-8-2016

Ruim twee weken op deze fantastische camping gestaan. Bij aankomst rond mogen kijken voor een plaats naar eigen wens. Mooie comfortabele plaatsen met in ons geval de gehele dag de zon. Uitzicht op de kleine Van Brienenoordbrug. Rustig fiets en wandelpad langs het water. Geweldige camping eigenaren die je bij alles van dienst willen zijn. Na een week was onze accu van de auto leeg. Ongevraagd is deze aan de oplader gezet. De volgende dag bleek de accu defect. Gevaagd waar wij een nieuwe konden halen werd er direct naar Vader gebeld die toch onderweg was. Na nog geen uur stond er nieuwe accu voor de deur. Dit noemen wij dus service van de bovenste plank. In de omgeving is genoeg te zien en te ontdekken. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping midden tussen de beboste bergen van Trentino, naast een rivier. Veel activiteiten mogelijk in de omgeving: fietsen, hiken, canyoning. Kinderen hebben zich goed vermaakt op de camping, in het zwembad of bij het tafeltennissen. Maar vooral in de natuur erbuiten. De eigenares en haar familie zijn zeer gastvrij en behulpzaam met het regelen van activiteiten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val Rendena in Daré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val Rendena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.