Camping Val Rendena

ItaliëTrentino en Zuid TirolDaré

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Val Rendena voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 50 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 50 reviews
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Val Rendena bij Darè is geschikt als uitvalsbasis voor de Brenta-Dolomieten. Na een actieve dag koel je af in het zwembad en eet je in het restaurant naast de camping. Deze camping is geschikt voor een actieve vakantie. In de omgeving kun je volop wandelen of fietsen in de hoge bergen. Met een uur rijden ben je ook bij het Gardameer.

Tonen op kaart

Contact

52 Reviews over Val Rendena

• 8Marieke10-08-2019

Top vakantie!

Super camping als je niet van een kolossale camping houdt. Zwembad met badmuts verplicht. Een heel klein speeltuintje voor kinderen onder de 4. Dat was wel een beetje jammer. Super omgeving! Val di genova, een aanrader met kinderen. Wandelen tot zover je kunt en (gratis) terug met de bus.

• 9Miranda14-08-2018

Gezellige camping, prachtig gebied

Bij aankomst waren op de camping voornamelijk Italianen aanwezig en enkele Nederlanders. Een week later was de verhouding omgekeerd. Wij hadden een appartement gehuurd voor 5 personen. Deze zijn niet groot, maar voldeed voor ons prima. Er is zoveel te doen in de omgeving dat wij zelden in het appartement waren. De kinderen vonden het heel leuk met de andere kinderen op de camping. Echt een aanrader in de buurt is een meerdaagse wandeltocht en overnachting in een refugio. Wij hebben overnacht in refugio Alimonta, is wel een stevige wandeling heen met prachtig uitzicht. Ook lago Molveno vonden wij heel mooi. Het zwembad op de camping is prima, netjes onderhouden maar zonder glijbanen oid. Hoewel er op veel plekken wordt aangegeven dat rond middaguur officieel alles dicht is (ook zwembad) kun je wel in het zwembad terecht maar gedraag je je wel rustiger. Ook de receptie is officieel dicht maar kun je wel terecht via de bar.

• 10Tjerk H.A. Egberts06-07-2018

Camping Val Rendena: een prima uitvalbasis

Om het gebied van de Adamello Dolomieten te verkennen is camping Val Rendena een prima uitvalbasis. Direct bij aankomst werden we uiterst vriendelijk geholpen door Alessia -de eigenaresse. We kwamen niet kamperen, maar konden kiezen uit een stacaravan of een appartement. We hebben voor dat laatste gekozen. Met Half-Pension. Op een camping hebben we dat niet eerder meegemaakt. Chapeau! Het ontbijt werd op de camping geserveerd en voor het avondeten konden uit twee nabijgelegen restaurants kiezen. Het ontbijt is op z'n Italiaans, maar wel goed. Graag vermelden we de Agricultur Il Favo, waar we de meeste avonden hebben gegeten. Een echte aanrader! Het appartement is erg ruim te noemen en was schoon. Ja, we hebben er niet gegeten en dus ook niet gekookt De camping is gerieflijk te noemen met wel veel vaste standplaatsen; toch vonden we het erg gezellig aandoen. Vermeldenswaard is het mooie zwembad, waar we bijna dagelijks gebruik van hebben gemaakt.

• 10Eetgelegenheden
  • 9stefania ancona31-10-2017

relax

Ottima posizione campeggio silenzioso a due passi da tutto cio che ti serve. Gestori disponibili e simpatici

• 7Eetgelegenheden
  • 7Judith15-08-2017

Omgeving super, camping aardig.

Omgeving is zonder twijfel een aanrader. Verwachting van de camping was hoger na de gelezen recencies. Wat ons betreft niet in verhouding met de prijs. Plaatsen en paden zijn krap, geen onbekend gegeven als je naar Italie gaat. WC's keurig, douches geen enkele keer warm, niet optimaal schoon en met een enkel haakje en geen schotje wat beperkt. Afwasruimte krap met wasbakken erg laag, als volwassene > 1.75m niet fijn. Ook hier helaas net een beetje lauw water. Zwembad (met badmuts) is eenvoudig, maar door de kinderen met veel plezier bezocht.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Kees Hoek10-08-2017

Mooie camping in fantastische omgeving

Als je de Brenta-Dolomieten wilt verkennen is deze rustige camping een prima uitvalsbasis. Met Pinzolo en Madonna di Campiglio met alle bergliften op korte afstand zit je zomaar in het adembenemende hooggebergte. Het zwembad op de camping is groot genoeg voor een frisse duik na een hete dag. De eigenaars en het personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En dan ook nog het uitstekende restaurant naast de camping. Wij zaten in een zeer ruime mobile home. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10loredana08-07-2017

piccolo eden

abbiamo soggiornato io mio marito e due nipoti in camper in questo camping. Si trova in una posizione strategica : sulla strada che porta verso Pinzolo; un punto di forza è la pista ciclo pedonale che passa a vicino al campeggio e fiancheggia il fiume Sarca, abbiamo fatto delle lunghe passeggiate sia a piedi che in bici e vi assicuro non ci sono pericoli per i bambini, al ritorno un bagno ristoratore nella piscina all'aperto del campeggio riscaldata con pannelli solari. La pulizia dei servizi è al top. Complimenti ai gestori

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Gert05-09-2016

Mooie kinderrijke camping in een prachtig gebied.

Mooie camping in een prachtig gebied. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant naast de camping is heel goed met vriendelijk personeel (een echte aanrader). Het sanitair gebouw was soms vies maar dit komt door de gasten en niet door het personeel!!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9hettema23-08-2016

Ideale camping

Ideale camping voor een actieve vakantie; bergwandelingen, fietsen, klimpark, etc. Ruime superiore kampeerplaats. Kinderen hadden het enorm naar de zin met de andere kinderen op de camping. Gasten waren vooral Nederlanders en Italianen.

• 9Fam. Ramakers19-08-2016

Super camping in de Italiaanse Dolomieten!

Fantastische camping in de Dolomieten in natuurgebied Brenta. Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende uitvalsbasis voor bergtochten, wandelingen en canyoing.

• 10Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar