We hebben een aantal aanbieders voor Daré voor je op een rij gezet:

Reviews over Daré

Klein bergdorp

Anita,
    14-8-2015

Smalle klinker straatjes, speeltuintjes en wasplaatsen... Prachtig gelegen, prima uitgangspunt voor uitstapjes en wandelingen/fietstochten. Je rijdt het ene dorp uit en het volgende dorp in, waardoor het veel groter lijkt dan het is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima uitvalsplek voor wandelingen

Michiel en Margriet,
    6-9-2010

Daré is maar een klein plaatsje, het meest opvallend zijn eigenlijk de vele wasplaatsen. Er is een prima camping (Val Rendena) en een prima restaurant (pal naast de camping), het dorpje zelf is niet bijzonder. Wél vriendelijke mensen. En vooral, een prima uitvalspunt voor tochten naar zowel Pinzolo als Madonna di Campiglio plus diverse dalen (Val di Genova en Val di Nambron bv) met heerlijk smalle weggetjes omhoog. Dit in Noordelijke richting. Naar het zuiden bv naar Val di Daone. Ideaal wandelgebied. Voor wie verder wil rijden zijn het Gardameer (citroenstadje Limone bv), Trento of St Romedio en de Passo Mendola of de Passo del Gavia aanraders

Gereisd met partner in juli 2010
Daré scoort een 7,6 uit 10, op basis van 11 reviews