Hotel La Tambra

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 7.7Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over La Tambra

• 9Peter27-12-2010

Aanrader!

Zeer vriendelijke en bijzonder hulpvaardige bediening (ik was nogal een lastige gast met een zwaar dieet). Prachtige complete en vernieuwde kamers. Goede mix van Süd-Tiroolse en moderne stijl in het hotel. Goede, keruige, rustige en schone wellness. Perfecte massage. Heerlijk gevarieerd eten. Gezellige bar en Stube (erg leuk, maar in 1ste week van seizoen nog wat stil).

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 4Micha en Jose Roffelsen05-01-2010

Ga hier niet naartoe als je lekker wilt eten

We hebben 8 dagen in dit hotel doorgebracht, incl. de kerstdagen. we hebben ons helaas geen gast gevoeld. De kamers en het wellness deel was goed, maar de sfeer in het restaurant en vooral de kwaliteit van het eten liet veel te wensen over. Het was allemaal heel smakeloos, er zijn van onze tafel diverse borden vol terug gegaan naar de keuken. Als je laat kwam eten was het saladebuffet al behoorlijk leeg en er werd niet bijgevuld. Vanaf begin van de avond stond het toetje al te wachten, niet lekker gekoeld dus. Dit gold ook 's ochtends bij het ontbijtbuffet. Vleeswaren, kaas en yoghurt waren niet gekoeld. Misschien was dat de reden dat 2 van ons (totaal 4) ziek zijn geworden? De anti-climax kwam met kerst. Kerstavond werd er niets speciaals gedaan, 1e kerstdag was er een kerstdiner, maar alles weer zeer smakeloos. Verklaring van de receptioniste achteraf was dat dit hotel 'niet zoveel met Kerst heeft'. Dan moet je dus geen hotel beginnen. Door ons geuite kritiek werd niet geaccepteerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Cees 03-07-2008

In de zomer geweest en hotel is geheel gerenoveerd in het voorjaar van 2008. Eten is ook een stuk beter geworden dan jaar ervoor. Erg goed eten en kamers zijn erg mooi geworden

• 8Ilse12-03-2007

Hotelkamer op de 1e verdieping: boven de keuken, dus wel wat geluidsoverlast. Het hotel heeft: pizzeria, restaurant en een stube. Het eten is prima verzorgd: saladebar, keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en nagerechten + zeer uitgebreide wijnkaart. Ontbijtbuffet: uitgebreid en goed verzorgd. De dames in de bediening doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Onze kamer met balkon en prachtig uitzicht was niet erg groot maar groot genoeg, hetzelfde geldt voor de badkamer. De kamers worden goed schoongehouden. Halte skibus is tegenover het hotel. Binnen 5 minuten ben je bij de skilift. Kortom: zeer geslaagde vakantie, alleen jammer dat er tegelijk met ons meerdere grote Italiaanse families (uit Rome) waren die nogal nadrukkelijk aanwezig waren in de eetzaal en op de gang.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel La Tambra info